رئیس سازمان ملی استاندارد شفاف سازی کرد: موافق واردات میلیون‌ها خودروی با کیفیت و رقابتی هستیم، اما برخی مغلطه می‌کنند!

اسلام پناه گفت: طیفی از اشخاص حقیقی و حقوقی حاضر نیستند، خطا‌ها و مشکلاتی که در حوزه واردات خودرو متعلق به آن‌هاست، بپذیرند و لذا نقطه‌های تاریک خود را پشت هیمنه سازمان ملی استاندارد پنهان می‌کنند.

                              موافق واردات میلیون‌ها خودروی با کیفیت و رقابتی هستیم، اما برخی مغلطه می‌کنند!

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در آخرین روز‌های تابستان به سر می‌بریم و تا چند روز دیگر به نیمه دوم سال می‌رسیم؛ اما در این میان، همچنان خبری از تعیین تکلیف آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده نیست و حتی تعداد خودرو‌های صفر کیلومتر وارداتی نیز بسیار اندک است و از وعده ۲۰۰ هزار خودروی وارداتی تا پایان بهار، فاصله زیادی دارد.

این فضای پرابهام در شرایطی است که در چند ماه اخیر، از زبان مسئولان وزارت صمت شنیده شد که یکی از موانع اصلی در کند بودن روند واردات خودرو به کشور، ایرادات سازمان استاندارد نسبت به خودرو‌های وارداتی است و عملا سنگ اندازی‌های استاندارد مانع اصلی است؛ موضوعی که باعث شده تا بسیاری از مردم نسبت به این مساله واکنش نشان دهند و از مقایسه کیفیت خودرو‌های داخلی و خودرو‌های خارجی سخن بگویید و انتقاد داشته باشند.

اما رئیس سازمان ملی استاندارد ایران نظر دیگری دارد و معتقد است، طیفی از اشخاص حقیقی و حقوقی حاضر نیستند خطا‌ها و مشکلاتی که در حوزه واردات خودرو متعلق به آن‌هاست، بپذیرند و لذا نقطه‌های تاریک خود را پشت هیمنه سازمان ملی استاندارد پنهان می‌کنند.

مهدی اسلام پناه در گفت‌وگویی تاکید داشت: سازمان استاندارد ایران کاملا موافق واردات خودروی با کیفت و رقابتی است، اما برخی مغلطه می‌کنند مبنی بر اینکه سازمان استاندارد مخالف واردات خودروست.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ملی استاندارد با واردات میلیون‌ها خودروی با کیفیت و رقابتی هم موافق است، گفت: برخی ظرفیت این واردات را ندارند و می‌گویند سازمان استاندارد مخالفت می‌کند، در حالی که اینطور نیست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*