گفته می شود

گفته می شود مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت با تکذیب شایعه سه نرخی شدن قیمت بنزین، گفته خبر سه نرخی شدن قیمت بنزین از اساس کذب است و نه دولت برنامه‌ای برای این مهم دارد و نه مجلس، چراکه چنین افزایش یا تغییری ابتدا باید در قانون بودجه سالانه کشور لحاظ شود و از آنجا که این تغییر و افزایش نرخ در قانون بودجه نیامده است، نرخ بنزین در سال جاری هیچ تغییری نخواهد کرد. نماینده مردم نهبندان و سربیشه درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه هر از چندگاهی چنین شایعاتی در رسانه‌ها و فضای مجازی پخش می‌شود، اما به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی از مردم می‌خواهم به هیچ عنوان به شایعه‌ها توجه نکنند چراکه هیچ تغییر و افزایشی در قیمت سوخت بنزین و گازوئیل در سال ۱۴۰۲ اتفاق نخواهد افتاد.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان بازرسی در نشست با مدیران عامل بانک‌های غیردولتی با اشاره به زیان انباشته بنگاه‌های متعلق به بانک‌ها گفت: ممکن است چند بانک با همکاری یکدیگر وارد سرمایه گذاری مشترک در یک طرح مهم نفتی شده باشند که این موضوع به خودی خود اشکالی ندارد و هم سود عاید بانک می‌شود و هم به دولت کمک خواهد شد؛ اما برخی بانک‌های خصوصی و دولتی از ناحیه بعضی بنگاه‌ها زیان انباشته بالایی دارند و حاضر به واگذاری آن‌ها نیستند و این بنگاه‌ها به حیاط خلوت بانک‌ها تبدیل شده است.

 

 

 

گفته می شود قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش ۲برابری تجارت با آفریقا در دولت سیزدهم گفته می‌توانیم بخشی از نیاز کشور به پروتئین را که حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تن است از آفریقا وارد کنیم و در این خصوص توافقنامه‌ای با کنیا به امضا رسید.

 

 

 

گفته می شود در پی رأی اخیر هیئت عمومی دیوان عدالت اداری ناظر بر ابطال انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به‌سبب مغایرت این امر با ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای؛ رئیس قوه قضاییه، دستور اعمال “ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری” ناظر بر رسیدگی مجدد را صادر کرد.

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام حسن شجاعی و حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر برای تصدی ریاست کمیسیون اصل نود در اجلاسیه چهارم مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند. طبق دستورکار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری انتخاب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در دستورکار این هفته صحن مجلس قرار دارد. طبق آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون اصل نود برخلاف ریاست دیگر کمیسیون‌های مجلس با رأی اکثریت نمایندگان در صحن مجلس انتخاب می‌شود.

 

 

 

 

گفته می شود حسن خوشخو گفته ‌این ادعا که ۳ فروند هواپیمای روسی توسط ایران اجاره شده است تا در مسیرهای هوایی داخلی با نرخ هر ساعت صندلی پرواز بیش از ۳۰ دلار بکارگیری شود، تکذیب می‌شود؛ قطعا پرواز هر پرنده‌ای در آسمان کشور باید با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان حاکمیت صنعت حمل و نقل هوایی انجام شود و ما تاکنون مجوزی در این‌باره صادر نکرده‌ایم.

 

 

 

 

گفته می شود معاون علمی با اشاره به ورود فناوری‌های ساخت ایران به بازار آفریقا از جمله پهپاد‌های کشاورزی گفت: پهپاد ساخت ایران که رونمایی شد و به‌زودی مراکز ویژه‌ای برای ارائه خدمات مربوط به این پهپاد در کشور‌های آفریقایی از جمله اوگاندا راه‌اندازی خواهد شد.

 

 

 

 

گفته می شود مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری در نشست کمیته بین الملل خانه احزاب با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری و اهمیت آن گفته لازم است برای افزایش حضور حداکثری و مشارکت بیش از پیش مردم تلاش کنیم، چرا که بقاء نظام در این امر است.

 

 

 

گفته می شود وزیر صمت گفته ما باید در بین بهترین‌های دنیا قرار بگیریم، چون لیاقت آن را داریم. امروز در توربین گاز حائز بهترین رتبه‌های دنیا شده ایم و ثابت کردیم که می‌توانیم؛ بنابراین اینکه بگوییم نیروی کار ایرانی قابلیت ندارد و بهره وری پایینی دارد، غیر قابل قبول است. ما به نیروی کار ایرانی ارج نمی‌گذاریم، حق و حقوقش را نمی‌دهیم، بعد سوال می‌شود که چطور این نیرو در کانادا و آمریکا می‌درخشد، اما اینجا نمی‌تواند؟ برای اینکه می‌خواهیم اینجا از نیروی کار، مفت استفاده کنیم و این درست نیست. اگر قدر نیروی انسانی ایرانی را بدانیم، این نیرو ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و باید همه این ظرفیت‌ها را بکار بگیریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*