گفته می شود

گفته می شود نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خطاب به زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نوشته درپی برخی ادعا‌های نادرست و خلاف واقع که دقیقا نقطه مقابل استفساریه مجلس و موافقت دولت برای حل یک معضل حقوقی در رسیدگی به تخلفات کنکور‌های سراسری بود و نیز توضیحات کمیسیون اصل ۹۰ انتظار از وزارت علوم و شما این بود که مقابل دروغ پردازی‌های انجام شده بایستید و درباره استفساریه ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری روشنگری کنید. اما متاسفانه در جریان توضیحات شما در جمع خبرنگاران مبنی بر اینکه هزار نفر از متقلبین کنکور به علت استفساریه مجلس توانسته‌اند به تحصیل خود ادامه دهند، مواضع نادرست و خلاف واقع بیان شده است.

 

 

 

گفته می شود در حالی که برخی رسانه ها و سایت های خبری از لغو ممنوعیت واردات برنج خبر می دهند، فعالان بازار برنج این خبر را تکذیب و عنوان کردند: «کشاورزان داخلی به هیچ وجه نگران نباشند.» ماجرا از این قرار است که انجمن واردکنندگان برنج درخواست لغو ممنوعیت واردات یا کاهش مدت زمان آن را از چهار ماه به دو ماه داده بودند که معاون اول رییس جمهور نیز در پاسخ به این درخواست در نامه ای اعلام کرده اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرد. در این نامه به هیچ عنوان به لغو ممنوعیت واردات اشاره نشده و فقط از وزارت جهاد کشاورزی درخواست بررسی شده است.

 

 

 

گفته می شود «سی‌ان‌بی‌سی» نوشته مدیر عامل جی‌پی مورگان (شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی چندملیتی) پیش‌بینی کرد، خانوار‌های آمریکایی تا پایان سال پس‌اندازی که در طول همه‌گیری جمع آوری کرده بودند تمام کنند. وی تاکید کرد که تمام شدن پس‌انداز خانواده‌های آمریکایی کاهش هزینه‌ها و کند شدن اقتصاد را در پی خواهد داشت.

 

 

 

 

گفته می شود  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تکذیب تحویل ندادن جسد یک بیمار به دلیل پرداخت نکردن هزینه‌های درمان، توضیحاتی در این خصوص داد. وی اظهار داشت: در تاریخ ۹ خردادماه خانمی ۴۵ ساله به همراه یک پسر ۱۲ ساله به دلیل احتمال ابتلا به مسمومیت با گاز co با سابقه بیماری دیابت و قند خون بالا از یک مسافرخانه به اورژانس بیمارستان نمازی منتقل می‌شود. به دلیل وخامت حال بیمار و تشخیص پزشک در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و پسربچه ۱۲ ساله به بخش اطفال بیمارستان نمازی منتقل و خدمات درمانی لازم به بیمار ارائه می‌شود. شریفی اضافه کرد: در ادامه در تاریخ ۳ تیرماه خانمی که خود را صاحبکار قبلی ایشان معرفی کرده به بخش مراجعه و کپی مدارکی را ارائه می‌کند که منجر به تغییر هویت ایشان از مشخصاتی که در زمان مراجعه به اورژانس ارائه شده بود، گشت. وی ادامه داد: در این اثنا فردی که خود را فرزند ایشان معرفی کرده چند بار مراجعه و درخواست می‌کند که اموال همراه بیمار را دریافت کند که از وی درخواست می‌شود مدارک هویتی خود و مادرش را تحویل دهد که نامبرده از این کار ممانعت می‌کند و دیگر نیز مراجعه نمی‌کند. معاون درمان دانشگاه خاطرنشان کرد: پسر بچه ۱۲ ساله که همراه این بیمار بوده نیز تا تاریخ ۲۵ خرداد در بخش اطفال بستری بوده و پس از بهبودی کامل و به دلیل عدم پاسخگویی و دسترسی به برادرش تحویل بهزیستی می‌شود. به گفته این مقام مسئول در دانشگاه در تاریخ ۱۵ تیر به دلیل وخامت حال بیمار، این بیمار فوت می‌کند و به دلیل بلاصاحب نبودن متوفی، تحویل جسد فقط به خانواده درجه یک میسر بوده است.

 

 

 

 

گفته می شود جواد نکونا گفته چگونه در ۲۱ روز بدن یک بازیکن را آماده کنم؟ به من بگویید. بدترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران در استقلال و برای من می‌افتد‌. این اتفاقات داستان‌هایی دارد. از بیرون پای یک بچه بار دیگر در این باشگاه باز شده است. خیلی ساده و شفاف بگویم. این بچه هیچ وقت نمی‌گذارد آب خوش از گلوی استقلال پایین برود. باعث و بانی‌اش هم من مدیرعامل و مربی هستم، زیرا تصمیماتی می‌گیرند که به ضرر استقلال است.

 

 

 

گفته می شود  ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که یک ورزشکار ایرانی در مراسم اهتزاز پرچم به پرچم ایرانی بی‌احترامی می‌کند. فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهایی ورزشی ضمن عذرخواهی از ساحت مردم شریف کشورمان، مراتب انزجار خود را از بی‌احترامی ورزشکار سنگنورد «علی برات‌زاده» در مسابقات فرانسه نسبت به پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران اسلامی، ابراز می‌دارد. بدیهی است نامبرده تا اطلاع ثانوی از کلیه رویدادهای داخلی و بین المللی محروم و در اسرع وقت با تشکیل کمیته انضباطی به این عمل شنیع وی رسیدگی خواهد شد

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*