پیامک

با سلام اینجانب در ازمون استخدامی امور مالیاتی که برگزار کننده ان جهاد دانشگاهی بود شرکت کردم و یکی از دوستانم در استخدامی اموزش و پرورش که توسط سازمان سنجش برگزار شد شرکت کرده حالاکه نتایج امده سازمان سنجش امتیاز جوانی جمعیت رو به بیرجند داده در حالی که جهاد دانشگاهی این امتیاز رو به داوطلبان بیرجند نداده.خوهشمندم یه بررسی بکنید چرا اینقدر در ظلم و بی عدالتی صورت گرفته
۱۴۰۲/۰۴/۲۶ ۰۱:۱۵:۳۸ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام یه سوال دارم ایا بلوارصنعت ومعدن تنها مسیر به بیمارستان ، ادارات استان، دانشگاه صنعتی، مصلی المهدی ، نیازمند زیبا سازی نیست نه پیاده رو درستی نه ایلند درستی . اززمان ساخت این بلوار هیچ کس به سراغ این خیابان نیامده.
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آموزش و پرورش که کمبود کلاس درس دارد چرا ساختمانهای خود را از ادارت مختلف پس نمی گیرند. چرا مسئولان برنامه ریزی حداقلی را برای دانش آموزان ندارند کمبود فضای آموزشی در بیرجند سالهاست که مردم را آزاد می دهدو کسی به فکر رفع آن نیست.
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام  با توجه به وضعیت بغرنج و درد آور رانندگی، متولیان فرهنگ رانندگی چه برنامه ای دارند.
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام:
مسئولین محترمی که سال گذشته برای جلوگیری ازضررتولیدکنندگان به مردم توصیه میکردن مرغ بخرین،الان که قیمت مرغ سربه فلک کشیده ،کجاتشریف دارن؟
خوانده شده خیر
۶  

 

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مهر شهر با این همه جمعیت به چند تا ورودی نیاز داره مسئولان به فکر راهکاری برای این منطقه باشند.
باسلام خواهشمندیم از مسئولین محترم فکری به حال جاده ناتمام بین رقویی و سراب بر دارند در سالهای اخیر مسئولین زیادی تشریف اوردند و قول دادند ولی انجام نگردید تا کی بایداین مشکل باقی بماند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*