گفته می شود

گفته می شود سید حسن خمینی در دیدار وزیر، معاونان و مسئولان وزارت امور خارجه گفت: سیاست خارجی داستان رفاقت ها نیست، داستان منافع کلان ملی است. گرفتار هیجانات هم نباید شد. توافق ایران با عربستان به معنی رفاقت با محمد بن سلمان نیست.

 

 

 

گفته می شود نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفته عزیزانی که در دولت هستند، توجه کنند که زندگی و معیشت مردم را چه طور اداره می کنند. این مردم رعیت امام رضا(ع) هستند و این کشور، مُلک امام رضا(ع) است.نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: در روزهای اخیر، مجلس درحال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی حجابی؟ امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه ‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.

 

 

 

گفته می شود امام جمعه تبریز با اشاره به خبری مبنی براینکه سفارت انگلیس و آمریکا، پرچم همجنس‌گرایان را در ساختمان‌های خود برافراشته‌اند، گفته ما شنیده‌ایم این سفارت‌خانه‌ها در بالای ساختمان خود در یک کشور اسلامی، پرچم همجنس‌گرایی را به اهتزاز درآوردند،این اقدام توهینی آشکار به ارزش‌های مسلمانان است.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس گفته هشتاد درصد گفتند ماهیانه بالای صدهزار تومان بابت فیلترشکن و فیلترینگ اینترنت هزینه می کنند” جلال رشیدی کوچی با اشاره به آسیب های فیلترینگ فضای مجازی گفت: عملا ما شاهد این هستیم که بازار پرسود و مکاره ای پشت پرده فیلترینگ شکل گرفته است که متاسفانه گردش مالی سنگینی هم در آن اتفاق می افتد. ۴۰تا ۵۰هزار میلیارد تومان گردش مالی است ما هم از لحاظ فنی وهم از لحاظ روانی می توانیم این موضوع را بررسی کنیم.

 

 

 

گفته می شود حریری فعال اقتصادی و رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در گفت و گو با رادار اقتصاد در خصوص برنامه هفتم توسعه و این موضوع که برنامه ها فقط برای نوشتن است نه اجرا گفته سابقه شش برنامه قبلی و سند چشم انداز بیست ساله به عینه نشان می دهد آنچنان که گمان می کردیم و امیدوار بودیم به اهداف بلند مدت اقتصادی دست نیافته ایم، یعنی آنچه در برنامه های توسعه ای اعم از برنامه های پنج ساله یا چشم انداز نوشته شده بیشتر آرزو بوده که ۷۰ درصد آن محقق نشده است.

 

 

گفته می شود نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج درخصوص لایحه حجاب یادآور شد: پس از مدت‌ها که منتظر بودیم و مجلس به ویژه رییس مجلس شورای اسلامی به وظیفه خود عمل نکردند و ما و مردم متدین را به صبر دعوت کردند. وی افزود: با طرح‌هایی که دشمنان دارند این لایحه نمی‌تواند جلوی فروریختن دیوار برلین را بگیرد، اما نباید تا قبل ورود این لایحه به مجلس شورای اسلامی و نظر مجلسیان که پس از آن برای تایید به شورای نگهبان برود قضاوت زودهنگام داشت.

 

 

گفته می شود وزارت جهادکشاورزی سامانه پیامکی برای اعلام فروشندگان مرغ بیشتر از قیمت مصوب را راه‌اندازی کرده است. این سامانه ایجاد شده تا هموطنان بتوانند فروش مرغ بیشتر از قیمت مصوب هر کیلوگرم ۷۳ هزار تومان را به صورت پیامکی اعلام کنند تا به آن رسیدگی شود.

 

 

 

گفته می شود وزیر اقتصاد در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان با ارائه گزارشی از روند تصویب و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم از سوی دولت خواستار تسریع در تأیید طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی شد. در نامه سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان آمده است: «همان‌طور که مستحضرید با پیگیری مجدّانه دولت و البته با همکاری و هم‌افزایی مجلس شورای اسلامی “طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی” در مجلس شورای اسلامی تصویب و جهت بررسی تقدیم آن شورا گردیده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*