گفته می شود

گفته می شود جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفته با وجود اسنپ و تپسی دیگر کسی در کشور ما نمی‌تواند بگوید من بیکار هستم، هر کس کار ندارد، می‌تواند با یک ماشین کار کند!

 

 

 

 

گفته می شود ترکیه که از هیچ کوششی برای ارائه روایت جعلی ترکی از مولانا خودداری نمی کند، به تازگی به دنبال مصادره ابن سینا دانشمند بزرگ ایرانی است. شبکه تی ار تی ترکیه در حال ساخت سریالی به نام نابغه کوچک: ابن سینا است و قطعا هویت تمدن‌ساز ایرانی او را انکار خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود تلگراف به نقل از گروهی از کارشناسان بانکی گزارش داد که تقریبا نیمی از ۴۸۰۰ بانک در ایالات متحده تقریباً ورشکسته هستند و سرمایه بافر خود را از دست داده‌اند. به گفته پروفسور آمیت سرو، کارشناس بانکی دانشگاه استنفورد، حدود نیمی از وام دهندگان ایالات متحده زیر آب هستند. وی گفت: بیایید وانمود نکنیم که این فقط مربوط به بانک سیلیکون ولی و فرست ریپابلیک است. بخش بزرگی از سیستم بانکی ایالات متحده، بالقوه ورشکسته است.

 

 

 

 

 

گفته می شود احمدعلیرضا بیگی، نماینده مجلس، درباره واگذاری شاسی بلند‌ها و ادعای واگذاری خودرو‌ها به نهاد ریاست جمهوری گفته هر مال ناحقی که گرفته شده  باشد، باید به بیت المال برگردد و این اتفاق عجیب نیست. مشخص نیست که نهاد ریاست جمهوری با کمیسیون اصل ۹۰ به نتیجه رسیده اند یا خیر؛ مجلس البته انکار می‌کرد و می‌گفتند پرونده مشابهی وجود ندارد، اما گفتند این پرونده چند سال پیش وجود داشته و خلاف قانون رخ نداده است. امروز رئیس مجلس اعلام کرد که به کمیسیون اصل ۹۰ مسئولیت داده اند که این موضوع جدی‌تر پیگیری شود. وی نسبت به واگذاری خودرو به نهاد‌های دیگر مانند وزارتخانه‌ها افزود: من خبر ندارم به کجا ارائه کرده اند و دولت ماشین گرفته است یا خیر، انشاءالله که حقایق بیشتری روشن شود. ما تا اینجا پیش رفتیم که این اتفاق خارج از ساختار مجلس اتفاق افتاده یا داخل که گویا خارج از ساختار بوده است. این خودرو‌ها به شخص نماینده‌ها داده شده، اما نهاد مجلس ورودی نداشته است. آقای قالیباف نیز در صحبت‌های قبل صحن گفتند که ساختار اداری مجلس در این موضوع نقشی نداشته است.

 

 

 

 

گفته می شود مجتبی توانگر، نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است به جای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودروهای تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یانه؟ همین‌گونه رفتار به اصطلاح عدالت‌‌خواهی مدیران صداوسیماست که این سازمان را به کمترین میزان بیننده در همه دوره‌های گذشته تنزل داده به طوری‌که تبدیل به یک رسانه ورشکسته شده است.

 

 

 

گفته می شود آسوشیتدپرس گزارش داد، تصاویر ماهواره‌ای جدید نشان می‌دهد نفتکش‌هایی که به تازگی توسط ایران توقیف شده‌اند در بندر عباس لنگر انداخته‌اند.

 

 

 

 

گفته می شود علی یوسف پور درباره کارآمدتر شدن دولت سیدابراهیم رئیسی بعد هشت تغییر در ترکیب کابینه گفته شرط این موضوع آن است که افراد جایگزین قوی، با تجربه و کاردان باشند. اگر این اتفاق بیفتد قطعا در پیشبرد امور اجرایی و اداره کشور تحول ایجاد خواهد شد اما اگر افرادی در قد و قواره قبلی ها دوباره در مسئولیت قرار بگیرند، پیشرفتی حاصل نمی شود.

 

 

گفته می شود نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس، اعلام کرد که تعدادی از دستگاه‌های دولتی بدون نوبت خودروی شاسی بلند دریافت کردند. فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی، با اعلام این خبر اسامی دستگاه های دولتی که خودروی ارزان قیمت و یا حواله ای دریافت کرده اند را به شرح زیر اعلام کرد:
نهاد ریاست جمهوری
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
وزارت ورزش و جوانان
وزارت نیرو
وزارت آموزش و پرورش
وزارت علوم
وزارت راه و شهرسازی
سازمان تامین اجتماعی
سازمان برنامه و بودجه
سازمان صدا و سیما

 

 

 

 

گفته می شود رییس مرکز برنامه‌ریزی مالیاتی سازمان امور مالیاتی با اشاره به میزان درآمد مالیات خانه‌های خالی در سال گذشته گفته سازمان امور مالیات مجری مالیات ستانی است و قراربر این است که این مالیات ستانی بر اساس اطلاعاتی که وزارت راه و شهرسازی از شناسایی خانه‌های خالی می‌دهد، انجام گیرد؛ اما به دلیل ارایه اطلاعات ناکافی، وصول مالیاتی از خانه‌های خالی در سال گذشته قابل توجه نبود، به طوری که وصول مالیات از خانه‌های خالی در سال گذشته ۸۲ میلیون تومان بود، در حالی که باید در سال گذشته ۲ هزار میلیارد تومان مالیات از خانه‌های خالی به دست می‌آمد

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*