گفته می شود

گفته می شود یک هفته پیش خبری توجه افکار عمومی را به خود جلب کرد که خیلی زود با واکنش رسمی مقامات دولتی روبه رو شد؛ خبری که تاکید داشت بر خلاف اظهارات موکد مسئولان و به ویژه متولیان بهداشت و درمان کشور، ارز ترجیحی تخصیص یافته به واردات تجهیزات پزشکی حذف شده و در نتیجه، قیمت این کالا‌های گران قیمت افزایش چشمگیری را تجربه خواهد کرد.

 

 

گفته می شود یک سخنگوی پنتاگون گفته وزارت دفاع آمریکا همچنان از دامنه و میزان افشای اسناد محرمانه‌ای که اخیراً به صورت آنلاین منتشر شد، بی‌اطلاع است.

 

 

گفته می شود مصطفی رضاحسینی قطب آبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن گفته اگر آقای رئیسی ادعا می‌کند که دلش برای مردم و کشور و انقلاب می‌سوزد بایستی فکر کند زمان جنگ است. در آن زمان بسیجی‌ها روی مین و سیم خاردار می‌رفتند تا مسیر را برای عبور سایرین باز کنند. آقای رئیسی هم باید روی مین استعفا برود و مجموعه دولتش استعفا کنند تا یک فرد توانمند با تیمی قوی روی کار بیایند. حیف است که ما در حال از دست دادن زمان و فرصت‌ها هستیم. جهان در حال پیشرفت است، ولی ما اندر خم یک کوچه و درگیر و دار بعضی افراطی‌ها برای یک تار مو هستیم. با این رویه، دولت نمی‌تواند کشور را اداره کند. این اداره کردن مملکت در شان مردم نیست. ما نیاز به یک دولت قوی، مقتدر، دانا و توانمند داریم.

 

 

 

گفته می شود نماینده زابل گفته امروز تهیه نان خوردن برای مردم سیستان به بحران تبدیل شده، همکاران باید به دنبال این باشیم که بتوانیم حداقل‌های یک زندگی ابتدایی از جمله تهیه آرد، سیلندر گاز، نفت سفید، آب و نیاز‌های اولیه مردم خود را از دولتمردان مطالبه کنیم. آقای رئیس جمهور بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم شریف سیستان در چندماه اخیر به شهر‌های دیگر کشور مهاجرت کرده‌اند. یقینا می‌دانید که خالی شدن بسیاری از مناطق مرزی سیستان که به تعبیر مقام معظم رهبری تنگه احد نظام است چه تبعاتی در حوزه امنیت کشور خواهد داشت. باید عرض کنم انفعال دستگاه دیپلماسی در خصوص آب‌های مرزی و رودخانه‌های بین‌المللی خصوصا رودخانه هیرمند اصلا پذیرفته نیست و حتما طرح استیضاح وزیر امور خارجه را در این خصوص در پی خواهد داشت و در صورت عدم عزم جدی دولتمردان جهت حل مشکلات و احقاق حقوق مردم مظلوم سیستان و ادامه بی تفاوتی‌های مسئولین مربوطه قطعا بنده به عنوان خادم مردم شریف سیستان این روند را نخواهم پذیرفت و استعفای خود را تقدیم مجلس خواهم کرد.

 

 

گفته می شود فیلم منتشر شده از سخنرانی حسن عباسی علیه سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها و نقش این افراد در گسترش بی حجابی در کشور بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. در این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، حسن عباسی، سخنران اصولگرا می‌گوید: عامل اصلی بی حجابی در کشور طی ۲۰ سال گذشته، سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها هستند که تصاویر برهنه زنان خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل افول امکانات مدرن مثل کمک داور ویدیویی، فرسودگی ورزشگاه‌ها و همچنین عدم دریافت حق پخش واقعی در کنار کیفیت بسیار نازل تصویربرداری ، هرساله در رنکینگ باشگاهی آسیا سقوط می‌کند.

 

 

 

گفته می شود کالین کال مشاور ارشد و دستیار سیاسی وزیر دفاع آمریکا (پنتاگون) بیان اینکه واشنگتن خواهان درگیری با چین نیست و این کشور یک سیستم متمرکز دارد، گفته واقعیت این است که وقتی با  چین تماس می‌گیریم، پاسخ تلفن را نمی‌دهند و این امر ارتباط مقامات رده پایین چین با آمریکا را مشکل می‌کند.

 

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با «لیندسی گراهام»، سناتور ارشد جمهوری‌خواه آمریکا گفته است که برای توقف ایران هسته‌ای به هماهنگی با آمریکا نیاز داریم.

 

 

گفته می شود ولیعهد کویت به صورت رسمی اعلام کرد که پارلمان این کشور بار دیگر منحل شده است و به زودی انتخابات جدید برگزار خواهد شد. رسانه‌های دولتی کویت به نقل از ولیعهد این کشور گزارش دادند پارلمان ۲۰۲۰ که ماه گذشته بر اساس حکم دادگاه قانون اساسی بازگردانده شده بود، منحل خواهد شد و انتخابات پارلمانی جدید در ماه‌های آینده برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*