گفته می شود

 

 

گفته می شود فرشید منوچهری دبیر شورای ملی زعفران گفته پس از واگذاری بازار داخلی به قاچاقچیان، زعفران ایران سر از افغانستان درمی‌آورد و طالبان آن را به نام خود به سایر کشورها صادر می‌کند. قاچاقچی زعفران، این محصول را با قیمت صادرکننده رسمی از بازار می‌خرد، اما دیگر هزینه‌هایی همچون عوارض آب مجازی، اخذ مجوز صادرات از سازمان استاندارد، تعرفه گمرکی در کشور مقصد و … را مانند صادرکننده رسمی نمی‌پردازد. این قاچاقچیان در صورت صدور زعفران از کشورهای همسایه از معافیت‌های ورودی نیز برخوردارند و ارز حاصل از صادرات را هم با نرخ بازار عرضه می‌کنند.

 

 

گفته می شود سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از وجود ۱۲۰ هزار کودک کار در کشور خبر داد و گفته که در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از کودکان خیابانی شناسایی شده‌اند.

 

 

 

گفته می شود علی فرنام کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس گفته ابتدای سال ۹۷ متوسط قیمت مسکن ۶ میلیون تومان بود، اما امروز متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران از ۶۰ میلیون تومان عبور کرده یعنی طی ۵ سال ۱۰ برابر افزایش.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفته در حوادث اخیر مساله فقط شال و روسری نبود؛ الان آغوش رایگان را مطرح می‌کنند. به قانون موجود در حوزه عفاف و حجاب اعتراض داریم. صداوسیما دبیر سابق ستاد را دعوت کرده بود، مگر ایشان الان دبیر ستاد است که بتواند نظر بدهد؟ تذکر درباره حجاب مقابل هم قرار دادن مردم نیست. نیمه‌برهنگی و لباس‌های زننده در حال ایجاد است. بین بازیگرها و سلبریتی‌ها چقدر طلاق زیاد است، آیا مشکل اقتصادی دارند؟ شیوه گشت‌های ارشاد درست نبود. صدا و سیما ستاد امر به معروف را تحریم کرده است. آقای رئیس‌جمهور باید حتماً پاسخگوی وضعیت کنونی باشند. برخی کارگردان و مداح و تیم رسانه‌ای دارند و علیه ستاد توییت می‌کنند!. قرارگاه عفاف و حجاب و قرارگاه زیست عفیفانه موازی کاری است. امروز یک هجمه جدی در حوزه خانواده به ما وارد شده و نوک پیکان هم در این مساله به سمت بانوان، ‌خانم‌ها و مادرهاست. عفت، حیا و غیرت به عنوان مسائل کلی قابل اهمیت است و نمی‌توانیم آن را کتمان کنیم و حجاب هم یکی از مصادیق حوزه عفت است.

 

 

 

گفته می شود طبق مصوبه مجلس، از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رأی‌گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرایم انتخاباتی ممنوع است.

 

 

گفته می شود معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفته ۵ میلیون صندوق خانگی و ۳۰۰ هزار صندوق در معابر و اماکن کشور وجود دارد و سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان از محل صندوق‌های صدقات جمع‌آوری شد.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار گفته باید مراقب نفوذی‌ها باشیم. هیچ انتخاباتی در کشور یکطرفه نبوده است. در انتخابات‌ ما هیچ گاه نبوده که افراد برای سلایق مختلف نباشند؛ اما اینکه حالا ما بیایم دست بگذاریم به اینکه فلان شخص حتما از این سلیقه باید باشد، این تحمیل بر دستگاه نظارتی است.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش گفته مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.

 

 

گفته می شود  مدیرعامل سایپا گفته با در نظر گرفتن امور تحویل و خدمات پس از فروش، یک چانگان نزدیک ۲.۵ میلیارد تومان قیمت خواهد داشت که فکر نکنم ما بتوانیم این خودرو را بیشتر از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بفروشیم. نوش جان کسی که در سامانه ثبت نام کرده است. ما خیلی مظلومیم. همه پیش فروش می‌کنند از محل پول آن ارز می‌خرند و بعد از آن خودرو را وارد می‌کنند، در حالی که ما پولمان را جور کردیم خودرو را هم وارد کردیم و اکنون درگیر قیمت‌گذاری هستیم.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*