گفته می شود

گفته می شود رییس سازمان امور مالیاتی اعلام کرده با توجه به تهیه و ابلاغ دستورالعمل شناسایی و مقابله با شرکت‌های مشکوک به معاملات صوری در سال گذشته، فهرست بیش از ۲۰۰ شرکت کاغذی شناسایی شده جدید در تارنمای سازمان منتشر شده است.

 

 

گفته می شود جواد اوجی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار شایعاتی درباره افزایش قیمت بنزین گفته بارها اعلام شده است که هیچ گونه افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت، وزارت نفت و مجلس نیست.

 

 

گفته می شود رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یکی از افراد تحریک کننده بود که آموزش و پرورش تخلف کند؛ رسما از او شکایت کرده‌ایم.

 

 

گفته می شود وزیر ورزش و جوانان در نخستین واکنش رسانه‌ای‌اش نسبت به سقوط بالگرد و شایعات مطرح در خصوص این‌که ممکن است سجادی دیگر نتواند به کارش در وزارت‌خانه ادامه دهد، گفته تصمیم‌گیرنده در این خصوص، شخص رئیس جمهور محترم هستند و بنده تصمیم‌گیر نیستم ولی من سر کارم هستم.

 

 

گفته می شود جانشین رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد، ۵۱ درصد خودروها در تصادفات فوتی نوروز ۱۴۰۲ از نوع پراید و پژو بوده است.

 

 

گفته می شود پزشکیان در پاسخ به این که «آقای رئیسی وعده ساخت و تامین مسکن را بارها در انتخابات مطرح و تاکید کرد که جوانان ازدواج کنند و دولت ایشان مسکن می‌سازد و مسکن را تامین می‌کند. اما در دو سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ که بودجه توسط دولت ایشان نوشته شده، در لایحه بودجه برای صندوق ملی مسکن صفر ریال اعتبار در نظر گرفته‌اند، در شرایطی که اطرافیان رئیس‌جمهور به وعده‌های او توجهی ندارند چطور می‌تواند وعده‌ها را محقق کند؟»،

 

 

گفته می شود معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفته ستادی در وزارت کشور برای مساله حجاب تشکیل شده که بیشتر جنبه‌های آموزشی، مهارت‌آموزی و پشتیبانی را دارد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*