گفته می شود

گفته می شود یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفته شنیده شده آقای میرکاظمی استعفا داده اند؛ این حرکت خوبی در حکمرانی است که افرادی که عملکردشان زیر سوال است، خودشان می پذیرند و استعفا می دهند.

 

 

 

 

 

گفته می شود حسن روحانی که در دیدار نوروزی با مدیران ارشد دولت خود در سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ سخن می‌گفت، ادعای ارتباط نداشتن سیاست خارجی با اقتصاد و معیشت مردم را «بی‌اساس» دانست و به عنوان شاهد مثال گفته دیدید که تا اسم عباس عراقچی که آمد از قیمت دلار دو هزار تومان کم شد و به طعنه افزود: لابد اگر آقای ظریف می‌رفت ۵ هزار تومان کم می‌شد! هنگامی که یکی از حاضران به مزاح یادآور شد «و اگر خود شما ۱۰ هزار تومان» بلافاصله پاسخ داد: دکتر ظریف هم از طرف ما می‌رفت. رییس جمهوری پیشین ایران با شیرین ندانستن رخداد‌های سالی که پشت سر گذاشتیم، سال جدید را سال «امتحان نظام در انتخابات اسفند ماه» توصیف کرد و گفت: چشم دنیا به انتخابات اسفندماه است تا ببینند و ببینیم سالم و رقابتی و آزاد برگزار خواهد شد یا نه.

 

 

گفته می شود رئیس فراکسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در مجلس شورای اسلامی گفته آقای رئیس جمهور! چکش عدالتتان را این بار روی میز سازمان برنامه و بودجه فرود آورید تا کم کاری‌ها و کارشکنی‌های این سازمان نیز پایان یابد. متاسفانه عدم تخصیص عملکردی بودجه برای قوانین حیاتی از جمله “حمایت از خانواده و جوانی جمعیت”، ضعف در بودجه “حمایت از معلولان”، تعلل در  پیگیری برخی کلان پروژه‌های حیاتی مرجعیت علمی کشور، نقایص مکرر بودجه ۱۴۰۲ نشان از معضلات عمیق در این سازمان دارد.

 

 

گفته می شود نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس یازدهم گفته جای سوال است چرا در کشوری که پرچمدار حمایت از تولیدکنندگان، کشاورزان و باغداران است، بخش زیادی از این طبقات جزو اقشار ضعیف جامعه هستند و در مقابل دلالان، راه صدساله را یک شبه طی کرده و به ثروت های نجومی دست می یابند. وی اضافه کرد: اگر ما کارگزاران به ویژه در بخش نظارتی و قانونگذاری برای حمایت ویژه از تولیدکنندگان عجله نکنیم، در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود میدان اقتصادی ایران به بهشت قاچاقچیان و دلالان تبدیل خواهد شد.

 

گفته می شود رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به شهادت ۲ مستشار نظامی سپاه در سوریه گفته انتقام خون این شهدا را خواهیم گرفت و صهیونیست‌ها هم می‌دانند که در چند ساعت گذشته چه اتفاقی برایشان رخ داده است.شریف در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان داشت: حامیان رژیم صهیونیستی باتوجه به اتفاقاتی که داخل این رژیم در حال رخ‌ دادن است، دیگر امید چندانی به این رژیم جعلی ندارند. در تحلیل‌ها نیز بارها شاهد عبارت “در آستانه فروپاشی بودن” برای رژیم صهیونیستی هستیم.

 

 

گفته می شود مهدی چمران در خصوص دریافت حقوق حدود ۴۶ میلیون تومانی یکی از مدیران شورای شهر تهران، گفته در ارتباط با این موضوع باید به این مسئله توجه شود که فیش حقوقی منتشر شده برای این فرد مربوط است به بهمن ماه که بیشترین دریافتی را با توجه به پایان سال داشته است؛ البته این نکته نیز نباید فراموش شود که این فرد کارمند شهرداری است و دریافت حقوق وی نیز از طریق شهرداری انجام می شود.

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از اینکه منابع پیش بینی شده برای دارو تنها برای ۴ تا ۵ ماه جوابگو خواهد بود، گفته اختصاص ۶۹ هزار میلیارد تومان به یارانه دارو، با توجه به طرح دارویار و افزایش هزینه های دارو و قیمت آن و مسائل ارزی، قطعا جوابگو نخواهد بود

 

 

 

گفته می شود رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی از انتقال ۲۰ دانش آموز دختر تبریزی با علایم تنفسی و تنگی نفس به بیمارستان خبر داده است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*