پیامک

سلام خواهشمندم درخصوص کاهش عرضه مرغ در بازار  گزارشی تهیه فرمائید.
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۰۹:۱۸:۵۱ خوانده نشده خیر
۲
سلام عرضه قطره چکانی مرغ در بازار برای مردم مشکل ساز شده است.چه کسانی با مایحتاج ضروری زندگی مردم در این ماه مبارک بازی می کنند.تا هفته قبل فریزر مرغ فروشی ها مملو از مرغ کشتار روز و مرغ منجمد بود که ناگهان همه پرکشیدند.
۳
سلام با توجه به اظهارات شهردار بیرجند مبنی بر افزایش صددرصدی بودجه شهرداری انتظار می رود تا شهرداری بیرجند کارهای بزرگ و زیربنایی مانند اتصال میدان خبرنگار به بلوار خلیج فارس ، تقاطع غیرهمسطح ارتش و غفاری و تعریض خیابان ارتش که راه برون رفت از ترافیک این محدوده است را با جدیت پیگیری کند.
۴
۵
سلام از شهرداری بیرجند خواهشمندیم به کارهای بزرگ و زیربنایی مانند اتصال میدان خبرنگار به بلوار خلیج فارس که باعث تکمیل حلقه بلوار پیامبر اعظم و کاهش ترافیک چهارراه غفاری و خیابان ظفر می شود اقدام فرمایند.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از شما مسئولین محترم خواهشمند است با توجه به اینکه بیش از یک سال است که  وسایل بدن سازی ایستگاه پیاده روی بلوار پیامبر اعظم معیوب میباشد و رسیدگی نشده و همچنین روشنایی نداشتن ایستگاه پیاده روی که باعث نا امنی در این محدوده گردید و کلیه ساکنین این محدوده شاکی و ناراضی هستند. همچنین روشنایی خیلی پائین خود بلوار اصلی که هر هفته یک تصادف اتفاق افتاده و باعث فوت یا مجروح شدن همشهریان عزیز می‌گردد آدرس روبرو اداره مبارزه با مواد مخدر. خواهشمندم این موضوع را بررسی و به گوش مسئولین محترم برسانید و پیگیر موضوع باشید
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وضعیت اسفبار جاده منصور آباد به سمت آرین شهر موجب گلایه شدید مردم و رانندگان شده این تنها جاده‌ی بد شهرستان درمیان نیست و تقریبا تمام جاده های بین شهری و روستایی درمیان به این شکل می‌باشد .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*