گفته می شود

گفته می شود ۴۵ سازمان مردم‌نهاد در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته‌اند، مخالفتش را با اظهارات «تام نایدز»، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی اعلام کند. روز یکم اسفندماه، تام نایدز» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی، گفته بود که واشنگتن از هر اقدام رژیم صهیونیستی علیه ایران حمایت خواهد کرد.

 

 

گفته می شود مصطفی میرسلیم، نماینده تهران گفته من کاری به نظر «مردم» ندارم! ۱۰۰ درصد فیلترینگ اینستاگرام را تایید می کنم؛ باید قطع بشود؛ اینستاگرام فاجعه است. بدترین شبکه در دنیاست. من کاری به نظر مردم ندارم. الان چیزی را نمی شود بست. قبلا می شد موج رادیو را بست، یک فکری کرد، می شد داخلش اختلال ایجاد کرد که مردم گوش نکنند. الان که این طوری نیست.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تایید وقوع سوءاستفاده در فولاد مبارکه خبر داد و اظهار کرده پیش از این، سازمان بازرسی در این خصوص ورود کرده و پرونده‌ای تشکیل شده بود که پیشتر در مرجع قضایی بود و اکنون در پرونده اخیر، ادغام شده است. رئیس سازمان بازرسی کل کشور که با تسنیم گفت و گو می کرد، افزود: همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، میزان سوءاستفاده‌ای که در حدود ۹۲ هزار میلیارد اعلام شد، صحت نداشته و در اینکه میزان سوءاستفاده ۹۲ هزار میلیارد، یا کمتر یا بیشتر است، نیاز به انجام کارشناسی است. وی با تاکید بر اینکه در وقوع سوءاستفاده در”فولاد مبارکه” شکی نیست، تصریح کرد: ریاست محترم قوه قضاییه، شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده اختصاص دادند و دادستان تهران ماموریت پیدا کرد که این موضوع را خارج از نوبت بررسی و رسیدگی کند و در حال حاضر در حال انجام کارشناسی هستند.

 

 

 

گفته می شود اعتماد آنلاین فیلمی از سخنان رائفی‌پور در واکنش به مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز را منتشر کرده  وی گفته اسیدپاشی اصفهان و قتل‌های زنجیره‌ای کار اسراییل بود، این مسمومیت‌ها هم کار آنهاست. این مسمومیت‌ها چه خیر و سودی برای جمهوری اسلامی دارد؟ شک نکنید امضای کار اسراییل و انگلیس است با عاملیت مجاهدین.

 

 

 

گفته می شود رئیس انجمن تأمین کنندگان فرآورده های خام دامی گفته طبق برنامه ریزی های انجام شده، از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می شود. وی افزود: به دنبال توافقات انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی، واردکنندگان با سابقه و خوشنام برای حل مشکل گرانی گوشت و کمک به تنظیم بازار، علاوه بر واردات گوشت از مبادی روسیه، قزاقستان و مغولستان، اقدام به واردات گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان گوشت گوسفندی کرده اند.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی شرکت ملی گاز با اشاره به اعمال افزایش تعرفه و حذف تخفیف‌ها با شروع سال جدید، اظهار کرد: از اول فروردین ماه تخفیف‌های درج شده به پایان می‌رسد و لازم است که مشترکان به قبوض خود حساس باشند، بر اساس بررسی‌های صورت گرفته ۲.۷ درصد مشترکان بدمصرف هستند و قبوض سنگین برای آن‌ها صادر شده است.

 

 

گفته می شود همزمان با تلاش‌های دولت آمریکا برای آشکارسازی روابط عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی، ریاض از واشنگتن ضمانت‌های امنیتی و کمک به توسعه برنامه هسته‌ای خود را درخواست کرده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*