گفته می شود

گفته می شود سازمان دامپزشکی کشور ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز و هرگونه فراورده پروتئینی دامی از کشور برزیل، اعلام کرد تمام گوشت‌های وارداتی تا امروز عاری از هرگونه بیماری و آلودگی بوده است.

 

 

 

گفته می شود فرشاد مومنی استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به تورم سال ١۴٠١ گفته در حالی که حداقل دستمزد در آغاز سال، ٢۵٣ دلار بود در مدت ١١ ماه به ١٢٢ دلار رسیده است؛ دولت تا کجا این فقر را می‌خواهد ادامه دهد؟ امروز هزینه شهروندان با قیمت‌های جهانی و دستمزد با نرخ کشورهای فقیر آفریقایی است که این مبنای علمی ندارد. حکومت‌گران بدانند که مشکلات با بازی قیمت‌ها حل نمی‌شود و باید از تجربه سی سال گذشته فهمیده باشند که اگر می‌خواهند تولید کارآمد شود باید برای آموزش و مهارت هزینه کنند.

 

 

 

گفته می شود سید احمد علم‌الهدی با تأکید بر این‌که فتنه در حوزه حجاب است، ابراز کرده فضا را به جایی رسانده‌اند که هر نهاد حاکمیتی در این حوزه اقدام کند، چنین تلقی می‌شود که حجاب حکومتی است و بنابراین، دیگر اقتدار امنیتی نظام نمی‌تواند در این عرصه میدان‌داری کند.

 

 

 

گفته می شود محمد علی محسنی بندپی با بیان اینکه هنوز علت مشخصی از سوی دولت برای این موضوع ذکر نشده است، گفته احتمال دارد گروه‌هایی که از ورود خانم‌ها به عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و علمی می‌ترسند و یا با آن مخالفت هستند، پشت این قضیه باشند؛ اما دولت قول داده است با جدیت بیشتری زوایای پنهان این موضوع را آشکار کند و مجلس از اختیارات و بُعد نظارتی خودش استفاده می‌کند تا این قضیه هر چه سریعتر مرتفع و خانواده‌ها به آرامش بازگردند و دانش آموزان هم بتوانند به تحصیل خودشان ادامه دهند.

 

 

گفته می شود معاون پارلمانی رییس جمهور گفته مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالی که تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسئولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.

 

 

 

گفته می شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اعلام مسمومیت تعدادی از دانشجویان در یک خوابگاه دخترانه در کرج، گفته حال عمومی تمام دانشجویان دچار مسمومیت مساعد و رو بهبودی کامل است.

 

 

گفته می شود سید محمدحسینی با اذعان به اینکه بخشی از ناراحتی‌های کنونی مردم از تبعیض است، افزود: متاسفانه گاهی تبعیض و پارتی‌پازی‌هایی در ادارات باعث گله‌مندی مردم شده است و اخیرا رئیس‌جمهور در بخش خودرو تذکر دادند. متاسفانه برخی از مدیران خود را عقل کل دانسته و یا وعده بی‌سرانجام به مردم داده که این باعث تغییر افکار و باور عمومی مردم می‌شود. در حالی که این رویکرد خلاف سیاست‌های دولت سیزدهم است. معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه مدیران نیازمند آموزش بوده و باید ارزشیابی، نظارت و تقویت باور‌های دینی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور اصول دوازه‌گانه‌ای که بیشتر حول محور مبارزه با فساد است، ارائه کرده که باید اجرایی شود نه اینکه روی کاغد بماند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*