گفته می شود

 

 

گفته می شود چهار روز پس از انتشار خبر انتساب جمله‌ای به معاون اول رئیس جمهور در یک کانال خبری به نقل از یکی از نمایندگان مجلس، این رسانه با اصلاح خبر قبلی خود نوشت: «دکتر بیگی مجددا تاکید کرد آنچه گفته شده استنباط وی بوده است». به گزارش گروه رسانه‌های دیگر، در پی انتساب جمله‌ای با مضمون «همینی که هست» به محمد مخبر در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان مجلس نیز این خبر را تکذیب و تاکید کرده بودند: معاون اول رئیس جمهور اساسا چنین جمله‌ای نگفته است. تکذیب و اصلاح دیرهنگام این خبر در حالی انجام می‌شود که در چند روز گذشته، برخی رسانه‌ها، جمله استنباطی این نماینده مجلس را به گفته‌های مخبر نسبت داده و بر اساس آن انتقاداتی را متوجه دولت ساخته بودند.

 

 

 

گفته می شود عبدی به اعلام «بازداشت عوامل ضرب و شتم» مادر «معترض» به مسمومیت فرزند دانش‌آموزش واکنش نشان داد. عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشته بازداشت عاملان حمله به یک خانم در اعتراض به مسمومیت‌ها اقدام پسندیده و قانونی است. آن کسانی که آبروی نظام را در خطر قرار می‌دهند نویسندگان حقیقت یا معترضین بی‌پناه نیستند؛ بلکه همین افراد هستند که بی دلیل و غیر قانونی و حتی خلاف شرع با زنان خشونت می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود یونیسف اخبار مربوط به موارد مسمومیت دانش آموزان در مدارس را دنبال می‌کند. یونیسف نوشته مدرسه، پناهگاهی امن برای یادگیری کودکان و نوجوانان در محیطی ایمن و حمایتگر است. این گونه حوادث می‌تواند تاثیر منفی بر نرخ بالای آموزش کودکان، به ویژه دختران، که در دهه‌های اخیر به دست آمده است، بگذارد. یونیسف آماده ارائه هرگونه حمایت مورد نیاز است.

 

 

 

گفته می شود در پی انتشار تصاویری از برخورد ناشایست فردی با یک خانم در برابر مدرسه‌ای در تهران، روابط عمومی سازمان قضائی نیروهای مسلح با انتشار اطلاعیه‌ای به موضوع واکنش نشان داد‌. در اطلاعیه این سازمان تاکید شده، این موضوع از همان لحظات اولیه اطلاع در دست بررسی دادستان نظامی تهران قرار گرفته و به محض مشخص شدن ابعاد مختلف آن به اطلاع مردم شریف رسانده خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود سیدمحمد رضا کاظمی طبا فرماندار شاهین شهر و میمه گفته عامل انتشار گاز در یکی از مدارس شاهین شهر دستگیر شده است. وی تصریح کرد: بر اساس تحقیقات اولیه منشأ اولیه مسمومیت دانش‌آموزان انتشاز گاز فلفل عنوان شده است. او گفت: اگر چنانچه این اقدام به صورت عمدی باشد با قاطعیت با عوامل آن برخورد خواهد شد.

 

 

گفته می شود واکنش رضا پهلوی به «مرگ دردناک پیروز» با پاسخ کنایی سنگین مهاجرانی، همراه شد. سید عطاءالله مهاجرانی، فعال سیاسی نوشت: ببین شازده! تو برو همون ۱۷ میلیون دلار از اموال ملت ایران که پدر و مادرت دزدیدند و تو می‌خواستی در تجارت ۴۰ درصد سود کنی وتمام سرمایه را بر باد دادی پس بگیر!

 

 

گفته می شود کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه گفته که اِلویرا نابیولینا، رییس بانک مرکزی روسیه «در آینده نزدیک» به ایران سفر خواهد کرد. پیشتر در سال ۲۰۲۲، محمدرضا فرزین، رییس بانک مرکزی ایران به مسکو سفر کرده بود. فرزین درباره این سفر گفته بود که روسای بانک‌های مرکزی ایران و روسیه توافقی جهت تسهیل تراکنش‌های بانکی میان دو کشور امضا کرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس اظهار داشته موضوع مسمومیت دانش آموزان اولویت ما در کمیسیون بوده است. بهره گیری همه جانبه از امکانات کشور برای شناسایی و کشف ابعاد مختلف این رخداد در دستور کار است. از همه مسئولان و آحاد ملت میخواهیم کمک کنند تا دشمنان ملت برای ایجاد تشنج در کشور درمورد این موضوع سوء استفاده نکنند.

 

 

گفته می شود حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رئیس جمهور سابق با انتشار توئیتی به اظهارات ابراهیم رئیسی در جمع سفرای جدید ایران واکنش نشان داد. ابوطالبی نوشته شعار‌های انتخاباتی اعتدال درسال ۱۳۹۲ «احیاء اخلاق؛ نجات اقتصاد؛ تعامل باجهان» بود؛ ۱۸ماه طول کشید! تا رییس این دولت فعلا به شعار سیاست خارجی اعتدال رسیده و به ضرورت «تعامل با همه کشور‌های دنیا وتامین حداکثری منافع ملی» اعتراف کند!

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*