گفته می شود

 

 

گفته می شود در حالی که دولت با اجرای سیاست‌های مختلف از رانت در خرید خودرو جلوگیری و خودروسازان را مکلف به فروش خودرو در بورس کالا یا از طریق قرعه‌کشی کرده است، برخی از شرکت‌های خودروساز و همچنین سازمان‌های دولتی از این اقدام تخطی می‌کنند. سازمان حج و زیارت که زیر مجموعه وزارت ارشاد است، در اقدامی خارج از نوبت و البته بدون قرعه‌کشی اقدام به اعطای ماشین جک s۵ ۱۵۰۰ کرده است که با هماهنگی کرمان خودرو، این ماشین‌ها با تخفیف به قیمت یک میلیارد و ۱۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به کارمندان سازمان حج و زیارت اعطا می‌شود و بر اساس برنامه‌ اعلام شده، این خودروها تا سه ماه آینده تحویل خواهد شد. عرضه این خودروها خارج از نوبت و البته بدون قرعه‌کشی در اقساط ۲۴، ۳۶ و ۴۸ ماهه است و حتی در این ثبت‌نام محدودیت‌های عرضه خودروها برای عموم که نداشتن پلاک فعال است، در نظر گرفته نشده است.

 

 

 

گفته می شود عطاء‌الله مهاجرانی نامزد کتاب سال شد. نامزدهای گروه «ادبیات» چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از سوی دبیرخانه این‌ جایزه در حالی اعلام شد که عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت هفتم، نامش در میان لیست به چشم می‌خورد.

 

 

 

 

گفته می شود خبری مبنی بر خداحافظی «وریا غفوری» از فوتبال منتشر شد که کاپیتان سابق استقلال در گفت‌وگوی کوتاهی با فوتبال ۳۶۰ این خبر را تکذیب کرد. در ساعات اخیر، شایعات ضدونقیضی درباره خداحافظی وریا غفوری در فضای مجازی مطرح شد و اخبار غیررسمی حکایت از پایان دوران فوتبالی کاپیتان سابق استقلال در ۳۵ سالگی داشت

 

گفته می شود  روزنامه جمهوری اسلامی نوشته مصوبه مولد سازی، علاوه بر اینکه از نظر محتوایی به منزله کنار زدن قانون اساسی است، خود اینکه سران قوا اقدام به وضع قانون کرده و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی را ملغی‌الأثر اعلام نمایند، دور زدن قانون اساسی است. وقتی قانون اساسی توسط مدیران ارشد نظام نادیده گرفته شود، نمی‌توان از مدیران رده‌های پایین انتظار رعایت قانون را داشت.

 

 

گفته می شود علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جزئیات جلسه غیر علنی مجلس درباره طرح مولدسازی اظهار داشته یکی از سوالات مهم نمایندگان بحث چگونگی اجرا کردن این موضوع و همچنین مصونیت قضایی بود که آقای قالیباف بیان کرد مصونیت به این معنا نیست افرادی که در این هیات حضور دارند بتوانند تخلفاتی انجام دهند قطعاً روی این هیات نظارت‌هایی خواهد شد.

 

 

گفته می شود وزیر کشور گفته در ارتباط با فیلترینگ دو شبکه اینستاگرام و واتس اپ تا زمانی که صاحبان این شبکه‌ها برابر چهارچوب قانونی عمل کنند و تعهد دهند، وزارت ارتباطات براساس تکالیفش عمل خواهد کرد، در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه‌ها هستیم، ولی هنوز جواب روشنی در این زمینه داده نشده است.

 

 

گفته می شود ابولقاسم طالبی، سازنده فیلم «قلاده‌های طلا» در برنامه سینمایی تلویزیون مهمان بهروز افخمی با اظهاراتی تند و تیز به زنان سینمای ایران که در حوادث اخیر اعلام موضع کرده بودند، حمله ور شد. طالبی گفته انگار بعضی از زنان سلبریتی یائسه شدن را تقصیر جمهوری اسلامی می‌دانند. تا سنشان از ۵۰ سال بالاتر می‌رود، روسری خود را برمی دارند و به جمهوری اسلامی فحش می‌دهند. او با اشاره تمسخرآمیز به یائسگی زنان خطاب به زنان سینمای ایران گفت: شما اگر در جمهوری اسلامی نبودید و در آمریکا هم بودید، این اتفاق برایتان می‌افتاد. تا دیروز جوان‌تر بودید و روی بورس بودید. خب هرکسی یک دورانی دارد؛ چرا به جمهوری اسلامی فحش می‌دهید؟ بهروز افخمی در واکنش به این اظهارات که روی آنتن زنده بیان شد، صرفا به خندیدن اکتفا کرد. طالبی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش به محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم حمله کرد و او را به خاطر حمایتش از تلگرام واینستاگرام مقصر حوادث اخیر دانست.

 

 

گفته می شود عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در توییتی نوشته گفته‌اند رشد نقدینگی در سال‌های گذشته، نتیجه اعتماد به غرب و معطل نگه داشتن کشور بود. حتماً رشد ماهانه ۵ درصدی پایه پولی در دو ماه پاییزی امسال و چاپ ۱۲۴ هزار میلیارد تومان پول، ظرف ۹ ماه اول سال، هم نتیجه سرعت قطار پیشرفت و کانال های جدید مالی است؟!

 

 

گفته می شود رییس پارک علم و فناوری خوزستان با بیان اینکه هفت خان رستم برای شرکت‌های دانش بنیان هفتاد خان شده است، گفته وقتی از زیست بوم فناوری حرف می‌زنیم یعنی تمام عوامل و بازیگران آن در کشور مثل قانونگذاران، بانک‌ها، شرکت‌ها و تولیدکنندگان و نهادهای نظارتی باید با هم هماهنگ باشند اما چنین چیزی وجود ندارد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*