گفته می شود

گفته می شود سید حسن خمینی گفته بی تردید انقلاب اسلامی مردم ایران، انقلاب محرومین و مستضعفین بوده است. استضعاف به معنای فقر نیست؛ استضعاف فقر ناشی از ظلم است. اگر من فقر را معلول حرکات خودم بدانم پرخاشگر نمی‌شوم، ولی فقری که احساس کنم ظلم است، به پرخاشگری می‌انجامد.

 

 

 

گفته می شود کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها تاکید کرده با توجه به ایراداتی که شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه‌گانه وارد دانسته است و پافشاری مجلس بر مصوبه خود به احتمال قوی این طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد رفت و سرانجام آن بستگی به نظر مجمع خواهد داشت.

 

 

گفته می شود بر اساس تحقق میدانی، برخی از دانش آموزان چهار مدرسه دیگر در قم بر اثر استنشاق گازی نامشخص مسموم شدند. این حادثه در مدارس قرائتی پردیسان، میثم در منطقه سالاریه و دو مدرسه طا‌ها و امامی رخ داد. از این تعداد سه مدارس دخترانه و یک مدرسه پسرانه است. گفتنی است، دوازدهم بهمن ماه هفت دانش آموز و یک معلم مدرسه بلقیس برقعی قم دچار مسمویت شدند. لازم به ذکر است، هنوز هیچ توضیح رسمی درباره علت واقعی این حادثه مسمومیت با گاز سمی در مدارس دخترانه قم داده نشده است.

 

 

 

 

گفته می شود روزنامه جمهوری اسلامی نوشته رقیب را باید در داخل جستجو کرد؛ آن هم نه در میان مردم، بلکه در درون خود نظام. دوام نظام جمهوری اسلامی به عملکرد مسئولین نظام به ویژه رفتارشان با مردم وابسته است. این، یک نظام پدید آمده توسط مردم است و همانطور که مردم آن را به وجود آورده‌اند، تداوم آن نیز فقط با خواست و اراده مردم ممکن خواهد بود. این نظام حکومتی تا زمانی که محبوب قلوب مردم باشد، هیچ دشمنی با هیچ قدرتی نخواهد توانست به آن کوچک‌ترین ضربه‌ای وارد کند. مرگ یک نظام مردمی زمانی فرا می‌رسد که از مردم جدا شود و مردم هیچ احساس تعلق خاطری به آن نداشته باشند.

 

 

گفته می شود «سید امیرمحمد خرازانی» نماینده وزیر در گزینش و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی و در واکنش به ردصلاحیت برخی معلم‌ها در گزینش گفته گزینش، آیین‌نامه اجرایی دارد و در آنجا ضوابط انتخاب اصلح تعیین شده است همچنین مشاغل آموزشی جزو مشاغل خاص و حساس تعریف شده‌اند و از این روی، انتخاب اصلح برای آن‌ها مطرح است؛ انتخاب اصلح در موارد کثرت تقاضا یا در آزمون‌های استخدامی برای جذب معلم ملاک است.

 

 

گفته می شود غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عملکرد فیلیمو به عنوان یک پلتفرم در حوزه فرهنگ گفته محصولات فرهنگی و پلتفرم‌ها در این حوزه باید از مقررات و ضوابط حوزه فرهنگ تابعیت کامل داشته باشند. وی افزود: اگر قوانین در حوزه مسائل فرهنگی و تولید محصولات در این حوزه وجود دارد باید نظارت کافی بر حسن اجرای آن صورت پذیرد تا ما شاهد تولید محصولات فرهنگی با کیفیت متناسب با ارزش‌های دینی و ملی‌مان باشیم.

 

 

گفته می شود کیهان نوشته علنی با فیلمسازان و عوامل دیگر مانند بازیگران تماس گرفته می‌شد و آن‌ها را از ادامه تولید یا بازی در فیلم‌ها، ابتدا نهی کرده و در صورت اینکه فیلمساز یا بازیگر و یا یکی از عوامل فنی فیلم که با او تماس گرفته شده بود، نهی فوق را برنمی‌تابید و به دلائل مختلف کار خود را ادامه می‌داد، مورد تهدید قرار گرفته و بعضا با فحش و بد و بیراه و ناسزا ـ که از ویژگی‌های حیرت‌آور و تاسف‌بار التهابات اخیر بود ـ مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت تا آن که از انجام کار در پروژه‌های ساخت فیلم، خودداری کند و یا انصراف دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*