گفته می شود

 

 

 

گفته می شود یک نماینده جلس گفته از ستاد بحران گلایه داریم که مردم را در سرمای ۱۰ تا ۱۵ درجه زیر صفر رها کردند؛ ستاد بحران ما به گونه‌ای خود بحران است، مسئولان به آمار و ارقام روی کاغذ توجه نکنند.

 

گفته می شود ضرغامی به اعدام علیرضا اکبری واکنش نشان داد.ضرغامی نوشته سرنوشت علیرضا اکبری، تحربه تلخی برای نظام بود. ۷۰ ماه سابقه جبهه داشت. در چهارسالی که معاون آقای شمخانی بودم، رفاقت صمیمی و نزدیکی با هم داشتیم. در اردوی آموزشی مدیران، با هم سخنرانی داشتیم! تغییر رفتار او، “سوژه”(کیس) خوبی برای مطالعه است. نگران تکرار این فرایند هستم.

 

 

گفته می شود ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفته آموزش رزمی جدید و گسترده ارتش این کشور به نیروهای اوکراین روز یکشنبه در آلمان آغاز شد.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود معین‌الدین سعیدی، نماینده مجلس گفته در شرایطی که با محدودیت بودجه مواجه هستیم علی‌القاعده باید نهادهایی که تاکنون درباره عملکرد خودشان پاسخگو نبودند، شفافیت مالی ندارند و کارکردشان مشخص نیست مشمول ریاضت اقتصادی قرار می‌گرفتند.

 

 

 

 

گفته می شود مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفتگویی کوتاه با مُنیبان در پاسخ به اینکه FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: خیر، متأسفانه بحث FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح نشده است.

 

 

گفته می شود جواد اوجی وزیر نفت با اشاره به آخرین وضعیت تامین گاز کشور عنوان کرد: تاکنون در هیچ یک از نقاط کشور شاهد قطعی گاز نبودیم و فقط در شهر تربت جام قطعی گاز موردی به دلیل افت فشار شبکه رخ داد که مشکل در اسرع وقت رفع شد. وی گفت: توزیع نفت سفید و کپسول گاز و ۱۷ هزار بخاری برقی و نفتی به صورت رایگان در شهر تربت جام در حال انجام است.

 

 

گفته می شود از ابتدای آغاز ثبت‌نام تاکنون بیش از ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار متقاضی برای خرید خودرو ثبت نام کرده‌اند و این در حالی است که تعداد عرضه خودروها محدود است. براساس اطلاعات غیررسمی این شرکت خودروساز در این دوره بیش از ۲۰ هزار دستگاه محصول برای عرضه ارائه خواهد کرد. با توجه به تقاضای بسیار بالا برای ثبت نام،‌ سایت ثبت‌نام ایران خودرو در روزهایی ابتدایی با اختلال مواجه شد و به همین دلیل زمان ثبت‌نام طی دو مرحله تمدید شد

 

 

 

گفته می شود لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد.

 

 

 

 

گفته می شود انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشستی صمیمی با اقشار مختلف زنان در یزد به گفتگو نشست و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات آنان تاکید کرد: طرح یارانه چادر و پوشش اسلامی مثل بسیاری از طرح‌های دیگر مردمی دریافت شده و در دست بررسی است و هیچ مصوبه‌ای ندارد.

 

 

گفته می شود رضا شهرستانی عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد با اعلام قطعی ۵۰ درصدی برق صنایع، گفته کمبود گاز باعث قطعی برق صنایع نیز شده است چراکه گاز فعلی جوابگوی نیاز نیروگاه‌ها برای تولید برق را نمی‌دهد. عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد در پاسخ به این پرسش که قطعی گاز و برق فولادی‌ها چه تاثیری در میزان تولید می‌گذارد؟ خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد که قطعی گاز و برق در صنعت فولاد، کاهش ۲ میلیون تنی تولید فولاد را به همراه بیاورد؛ البته کاهش تولید تاثیری در روند صادرات فولاد نخواهد گذاشت چراکه ما مازاد نیاز داخل فولاد صادر می‌کنیم. وی مشکل کمبود گاز در ایران را ادامه‌دار دانست و افزود: سال آینده این چالش شدیدتر خواهد شد و اگر همین رویه ادامه داشته باشد در میزان تولید همه صنایع تاثیر ملموس‌ خواهد گذاشت. به نظر من افرادی که سکان‌دار وزارت نفت شده‌اند در قد و قواره این جایگاه نیستند از این‌رو ما شاهد نابه‌سامانی در همه زمینه‌ها باشیم.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*