گفته می شود

گفته می شود یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفته مجلس بیمارستان خصوصی ندارد، اما با بیمارستان‌های خصوصی درجه یک تهران و شهرستان‌ها قرارداد ویژه‌ای دارد. اگر عدالتی وجود دارد باید سر همان سفره‌ای بنشینیم که از مردم می‌خواهیم سر همان سفره بنشینند. مسعود پزشکیان در جلسه علنی در تذکری گفت: ما در حالی از عدالت حرف می‌زنیم که فقط پزشکان را برای گذراندن طرح به مناطق محروم می‌فرستیم. از آن طرف می‌خواهیم که برای حقوق آن‌ها هم سقفی گذاشته شود. حال این‌که تعداد زیادی از متخصصان در مناطق محروم و شهرستان‌ها درآمدی بین ۱۲ تا ۱۸ میلیون دارند و همان متخصص در تهران برای عملی ۸۰ میلیون تومان پول می‌گیرد؛ پس چرا باید پزشک به مناطق محروم برود؟

 

 

 

گفته می شود عباس سلیمی نمین درباره راهکار‌های گشایش اقتصادی در شرایط تحریم گفته در حالی که امروز حتی خیلی از کشور‌های متمایل به غرب از امکانات و منابع مالی چین برای پیشبرد پروژه‌های توسعه‌ای خود بهره می‌گیرند، متأسفانه توافق همکاری اقتصادی ۲۵ ساله ما با چین به دلیل فشار جریان غربگرا یا کارشکنی جریان غربگرا پیش نمی‌رود. وی با اشاره به آثار فشار تحریم‌ها بر اقتصاد کشور افزود: ما به دلیل تحریم نقدینگی کافی برای سرمایه گذاری در پروژه‌های عمرانی را نداریم؛ بنابراین، همکاری با چین در این پروژه‌ها می‌تواند خیلی موثر باشد. متأسفانه باید مدیریت قوی تری بر سر پیگیری اجرای قرارداد اقتصادی با چین می‌بود تا بتواند به فشار جریان غربگرا یا کارشکنی جریان غربگرا فائق بیاید.

 

 

 

گفته می شود در یک ویدئوی وایرال شده از یکی از برنامه‌های شبکه افق، کارشناس این برنامه به اتفاقات پیرامون علی دایی در چند ماه اخیر اشاره می‌کند و از قوه قضائیه می‌خواهد که مانع رفتن آنها نشوند، چون با رفتن‌شان کشور تطهیر می‌شود. این کارشناس همچنین علی دایی را تنها فوتبالیست قدبلندی می‌داند که به خاطر قدبلندش موفق شده گل‌های ملی زیادی را به ثمر برساند.

 

 

 

گفته می شود رسول خادم به دعوت خانواده شهید اسدی برای حضور در زورخانه شهدای قزوین عازم شده بود که اجازه ورود پیدا نکرد و مراسم به هم خورد. رضا لایق، مربی سابق تیم‌های ملی کشتی در دو المپیک لندن و ریو در این باره در صفحه اینستاگرامش نوشت: «تاریخ تکرار شد. درب زورخانه را به روی رسول خادم بستند. رسول خادم از سوی خانواده شهید اسدی جهت حضور در زورخانه شهدای قزوین دعوت شده بود که در جریان بر هم خوردن برنامه قرار گرفت. جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش زورخانه نیز جهت مراسم دعوت شده بودند که متاسفانه مراسم منتفی شد.» لایق از اینکه چه کسانی برنامه را به هم زدند و اجازه ورود خادم را ندادند، چیزی نگفت.

 

 

 

 

 

گفته می شود وزیر کشور درباره رفع فیلترینگ گفته اگر متولیان شبکه‌های اجتماعی و مجازی بخواهند با ناامنی و هدایت جریانات اغتشاشگر کار کنند، طبیعی است ما هم همان موضع قبلی را خواهیم داشت.

 

 

 

گفته می شود روزنامه اسرائیل هیوم، چاپ تل آویو نوشته دولت بایدن با این فرض که مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای دیگر شانس موفقیت ندارد، آماده است فشار بر ایران را افزایش دهد

 

 

گفته می شود سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در توییتی نوشته پروتکل‌های بهداشتی با جذب گردشگر منافاتی ندارد. گردشگری را وارد بازی‌های جناحی نکنید.

 

 

گفته می شود بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحث ارزی مطرح  توسط محمدرضا فرزین، رییس جدید بانک مرکزی بیان کرد: ارز جهانگیری بدی نبود، فقط مدیریت نشد. در حقیقت باید دو نرخ بهم نزدیک شود. محبی در مورد بازگشت به سیاست ارزی دولت دوازدهم در دولت رییسی گفت: این بیماری اقتصادی است که ما را با خود می‌برد، ما دلمان می خواهد ارز را روی ۲۳ هزار تومان ببندیم. چون ما محدودیت ارز داریم، برهمین اساس قیمت ارز را به بازار نمی‌سپاریم، ولی نیاز واقعی ارز داریم. آنچه در بازار اتفاق افتاده نیاز کاذب است؛ یعنی شما با کشوری مواجه هستید که ۵ میلیون میلیارد نقدینگی دارد و قسمتی از این نقدینگی را در  فضای سوداگری آوردند.

 

 

 

 

“ایران خودرو به برخی از مدیران ارشدش هایما ۸S را با قیمت مصوب فروخته و ریخت و پاش میلیاردی را ثبت کرده است، در حالی که چند روز قبل، مردم عادی برای خرید این محصول جدید باید از طریق بورس کالا اقدام می کردند و قیمتی به مراتب بیشتر از بهای مصوب را به ایران خودرو می پرداختند. نام ۱۷ مدیر ارشد ایران خودرو برای تحویل هایما ۸S با قیمت مصوب یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان دیده می شود.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*