گفته می شود

گفته می شود جمعی از روانپزشکان با امضای نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار تشکیل شورایی از روانپزشکان معتبر برای بررسی پرونده محمد قبادلو، متهم محکوم به اعدام شدند.

 

 

گفته می شود عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشته کُندی و بی‌تحرکی در جلوگیری از خروج خاوری و امثال او، در برابر سرعت‌عمل فوق‌تصور در جلوگیری از خروج همسر علی دایی، ناشی از تفاوت اولویت‌های ساختار است. ‏اگر این سرعت عمل، در برابر فساد هم وجود داشت، هیچگاه شاهد فسادی جدی نبودیم.

 

 

گفته می شود نماینده زاهدان در جلسه معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان گفت: این دولت فقط خوب حرف می‌زند و خوب شعار می‌دهد، اما در عمل نمره قبولی نگرفته است. به آقای رئیسی گفتم به قول‌هایی که به مردم دادید عمل کنید. مردم ما باید ۴ ساعت در صف بنزین، ۳ ساعت در صف کپسول گاز و ۲ ساعت در صف نان بایستند. وزیر نیرو نه مشکل آب ما را حل کرد نه مشکل برق ما را، وزیر نفت هیچ مشکل ما را حل نکرد. دولتمردان به استان سیستان و بلوچستان مثل فرزند ناخوانده نگاه میکنند.

 

 

 

 

گفته می شود ولادیمیر پوتین فرمان واکنش روسیه به طرح سقف قیمتی غربی‌ها برای محموله‌های صادراتی نفت خام این کشور را امضا کرد؛ بنابراین، عرضه نفت خام و فرآورده‌های نفتی به کشورهای پایبند به طرح سقف قیمتی را از یکم فوریه ۲۰۲۳ میلادی (۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) پنج ماه ممنوع می‌کند.

 

 

گفته می شود معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه سفره مردم حساس‌ترین مساله برای رئیس‌جمهور است، گفته من هم معتقدم اصلی‌ترین اقدامی که دولت باید انجام دهد، کنترل علمی و منطقی تورم است که طبیعتا حتی کسانی که توانسته‌اند در این خصوص خوب عمل کنند هم حدودا سه الی چهار سال طول کشیده است تا موفق شوند.

 

 

گفته می شود شرکت بورس کالا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به درخواست بانک مرکزی از پایان روز کاری شنبه هر فرد حقیقی که بیش از ۱۰۰ سکه بورسی داشته باشد ممنوع الخرید می‌شود.

 

 

گفته می شود نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرات نساجی و پوشاک خاطر نشان کرده با افت قدرت خرید مردم و افزایش قیمت پوشاک نو، تمایل برای خرید لباس دسته دوم صعودی شد که این موضوع می‌تواند برای مصرف‌کنندگان عواقب بهداشتی به‌همراه بیاورد چراکه پوشاک با سلامت مردم عجین شده است.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرده هیچ طرح جدیدی درباره عفاف و حجاب در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار ندارد.

 

 

 

گفته می شود روزنامه ایران، انتقادات شدید مراجع تقلید از ناکارآمدی دولت سیزدهم را در خبر دیدار قالیباف با آنان سانسور و تحریف کرد. ارگان دولت با حذف انتقاد‌های بی‌سابقه مراجع عظام قم به ناکارآمدی دولت، خبر کوتاهی با تیتر «دیدار قالیباف با مراجع عظام قم» در نیم تای پایین صفحه ۲ گنجانده و ضمن تحریف سخنان مراجع عظام که خروجی نادیده گرفتن هدف‌دار انتقاد‌های مستقیم و غیرمستقیم آنان از دولت است، «مسئولان کشور و سران قوا»، به عنوان مخاطب انتقاد‌های آنان معرفی شده اند.

 

 

 

گفته می شود احمدزیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشته فردی تحت عنوان «رئیس بنیاد ایران‌شناسی» حرف‌هایی به نام اسلام زده که یادآور افکار و رفتار داعشی‌هاست. با این طرز فکر، وی اصولاً چه باوری به «ایران» دارد که به عنوان رئیس بنیاد ایران‌شناسی منصوب شده است؟ متأسفانه این بنیاد که عرض و طولی به هم زده و بودجۀ هنگفتی از منابع عمومی به خود اختصاص داده است، با توجه به نوع نگاه مدیرش، به جای آنکه در خدمت ایران باشد، بیشتر مستعد آن است که محصولات اعتقادی ضدایرانی تولید کند!

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*