گفته می شود

گفته می شود فرانسوی‌ها طوماری تنظیم کرده اند و به دلیل ضعف داوری خواستار تکرار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ هستند. در این طومار، حرکت آنخل دی ماریا و اعلام خطای پنالتی به سود آرژانتین، اشتباه دانسته شده و همچنین هواداران فرانسوی عقیده دارند که داور نباید گل لیونل مسی در وقت اضافه را قبول می‌کرد چرا که دو بازیکن ذخیره تیم ملی آرژانتین وارد زمین شده بودند. فرانسوی‌ها اسناد ادعای خود را هم منتشر کرده اند که به نظر می‌رسد از نظر قوانین فوتبال درست بوده باشد اما معلوم نیست آیا این اسناد موجب تکرار بازی فینال خواهد شد یا خیر.

 

 

 

گفته می شود  «هدایت‌ ممبینی» دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به تمام ارگان‌ها و اعضای زیرمجموعه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که «حق هیچ‌گونه مصاحبه‌ای با رسانه‌های گروهی را ندارند و تمام مصاحبه‌ها باید با هماهنگی روابط عمومی فدراسیون فوتبال انجام شود».

 

 

گفته می شود عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه حدود ۱۵۰ هزار دستگاه ماینر در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد، گفته این دستگاه‌ها حدود پنج سال است که در انبارها نگهداری می‌شوند؛ با این حال به سازمان اموال تملیکی اجازه تعیین تکلیف این دستگاه‌ها را نمی‌دهند.

 

 

گفته می شود عبدالناصر همتی، رئیس کل سابق بانک مرکزی در انتقاد از سیاست اقتصادی گفته در هشت ماه اخیر سه برابر مدت مشابه در ۹۹ چاپ پول کردید ( ۱۲۵ هزار میلیارد تومان ) ! و ۹۷۵ هزار میلیارد تومان خلق نقدینگی داشتید. دلار ۹ ماهه با رشد نجومی» ۵۲ مواجه و ۴۰,۰۰۰ تومان را رد کرد. تورم یک ساله به ۴۵ رسید. از وعده نیم و سپس تک رقمی کردن تورم خبری نیست، رشد ۸ و تقویت پول ملی و وصل نکردن سفره مردم به مذاکرات هم پیشکش.

 

 

گفته می شود امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمن در حال افول است، گفته ایران اسلامی با قدرت قرآن، اسلام و شهدا توانسته بر دشمن فائق شود و دشمن نفس‌های آخرش را می‌کشد. آیت الله صدیقی با اشاره به شکست‌های متوالی دشمن در مقابل ایران اسلامی، اضافه کرد: دشمن در مقابل قدرت، پیشرفت و موفقیت‌های ایران اسلامی حالت دفاعی گرفته است. وی با بیان اینکه موفقیت‌های چشمگیر ایران اسلامی دشمن را به زانو درآورده است، افزود: ایران اسلامی با رهبری فرزانه انقلاب و مردم بصیر و آگاه به قدرت اول دنیا تبدیل شده است.

 

 

گفته می شود استاد دانشگاه جرج تاون واشنگتن گفته عربستان سیاست دوگانه‌ای نسبت به ایران در پیش گرفته؛ به این معنا که از طرفی ادعای تمایل به مذاکرات می‌کند و از طرف دیگر به تلاش برای بی‌ثباتی در ایران ادامه می‌دهد.

 

 

گفته می شود دانش‌آموزان دختر ازدواج‌کرده می‌‌توانند با رعایت شئونات دانش‌آموزی و اصول اخلاقی و تربیتی با دیگر دانش‌آموزان در مدارس روزانه به تحصیل خود ادامه دهند. بنا بر یک قانون نانوشته و عرف اجتماعی غیرنطقی، دختران متأهل حق تحصیل در نوبت روزانه مدارس و دبیرستان‌ها را ندارند!

 

 

 

 

 

گفته می شود دبیر انجمن سیمان از کاهش ۲۰ تا ۲۳ درصدی سوخت کارخانه‌های سیمان خبر داد و افزوده گاز بیش از ۵۰ کارخانه سیمان به صورت تقریبی قطع شده است، از سوی دیگر برق واحد‌های تولیدی نیز به تدریج دچار محدودیت شده‌اند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا کاهش تولید باعث شده است تولیدکنندگان سیمان نتوانند به تعهدات صادراتی خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: قیمت سیمان وقتی در جنوب بالا می‌رود باید عرضه را افزایش بدهیم، چراکه در زمستان در استان‌های جنوبی مصرف افزایش پیدا می‌کند، این گونه در حجم صادرات تاثیر می‌گذارد و اولویت با بخش داخلی است. به گفته الوندیان، قیمت یک تن سیمان از ۴۵۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان شناور شده است.

 

 

گفته می شود مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی درباره دلیل رشد مصرف بنزین در فصل زمستان علیرغم روال سال‌های گذشته اظهار داشته در حال حاضر هم در حوزه بنزین و هم نفت‌گاز تولید و مصرف متوازن نیست، ۱۰۲ میلیون لیتر در روز تولید بنزین و ۱۰۳.۲ میلیون لیتر مصرف می‌کنیم. بر اساس تجارب این حوزه در فصول سرد سال یعنی از پاییز به بعد، مصرف بنزین در کشور کاهش پیدا می‌کرد. متاسفانه نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده که امسال بر عکس سنوات گذشته، نه تنها مصرف بنزین کم نشده بلکه برخی روز‌ها از حد میانگین نیز میزان مصرف بالاتر رفته که همین موضوع چالش‌برانگیز شده است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*