گفته می شود

گفته می شود پولیتیکو مدعی شده هیچ پیشرفتی در روز یکشنبه برای مذاکره بر سر آنچه آخرین مانع باقیمانده برای توافق بر سر احیای توافق هسته‌ای ایران می‌خوانند، حاصل نشد.

 

 

 

گفته می شود وزیر کشور گفته تغییرات دیگری در سطح استانداران در راه است. وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌ها و بررسی‌های به عمل آمده این نوید را می‌دهیم که تغییرات دیگری در سطح استانداران در دولت سیزدهم به زودی انجام شود.

 

 

 

گفته می شود روزنامه اطلاعات نوشته گویا تذکر صریح برخی از منتسبان به نهاد رهبری نیز نتوانست به سخنان درشت برخی بزرگواران در جمعه‌ها مؤثر افتد و نرمی و عطوفتی را در سخنانشان جاری کند‏‎. در تذکر ایشان این مضمون آمده بود، که توصیه مقام معظم رهبری این است که امامان جمعه نه تنها بر طبل درشتی و تهدید نکوبند، بلکه موضعی دلسوزانه و پدرانه با همه بگیرند و در شرایط پرتنش فعلی، گسل‌ها را در میان مردم شکننده‌تر نکنند و بلکه در رفع و رفوی شکاف‌ها بکوشند. متاسفانه چنین نشد، و به خصوص در دو هفته اخیر از چندجا، خطبه‌ها نشانی از گوش‌سپاری بدان توصیه و تذکر نداشت. در یک جا گروهی از بانوان با صفاتی ناخوشایند نامبَر شدند و در دیگر جا گروهی دیگر از خانم‌ها تشویق به آتش‌به‌اختیاری و در سومین جا، متهم به «غلط کردن» و تعبیراتی از این دست‏‎.

 

 

 

گفته می شود رئیس جامعه هتلداران گفته که به دلیل عدم هماهنگی بین سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط و عدم انجام به موقع اقدامات لازم، رزرو هتل‌ها در رابطه با جام جهانی صفر بوده است.

 

 

 

گفته می شود رییس پلیس راهور اخیرا در اظهاراتی گفته که «منظور ما از واردات خودرو این نیست که برویم خودرو بی‌کیفیت را از هند وارد کنیم که اگر این‌ طور بود ،خب همان پراید بی‌کیفیت که در داخل تولید می‌شد.»

 

 

گفته می شود سید محمد حسین ملائک گفته پیش بینی من این است که چین با انتخاب این بیانیه را امضا کرده و اعراب را انتخاب کرده است و این ارزیابی را دارد که ایران حدود ۷ تا ۱۰ سال در تصمیم‌گیری مشکل خواهد داشت و نمی‌تواند خودش را به سطحی که چینی‌ها می‌خواهند کار کنند، برساند. سفیر پیشین ایران در چین در نشست تخصصی روابط ایران و چین توضیح داد: موضوع دیگر هم تصور می‌کنند که ایران بعید است بتواند مساله هسته‌ای خود را حل کند، پرونده هسته‌ای ایران وارد شدن به یک مجموعه‌ای از تحریم‌هاست و تحریم‌ها هم با مذاق چین سازگار نیست،

 

 

گفته می شود استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است.

 

 

گفته می شود معاون سابق وزارت امور خارجه در دوره دولت روحانی اظهار داشت: نه چین و نه روسیه در مذاکرات برجامی همراهی نمی‌کردند! چین و روسیه می گویند چرا شما می‌خواهید با غربی‌ها کار کنید، ما هستیم. روحانی با شش کشور نشست و به یک تفاهمی رسیدند. کجای این ضد چینی‌ها بود؟ مگر شریک اول خود چین آمریکا نیست؟ ما علائمی داریم در خود مذاکرات برجامی که نماینده چینی‌ها کمک نمی‌کرد، البته روس‌ها هم این حالت را داشتند.

 

 

گفته می شود نماینده اراک و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجلس خبر داد.

 

 

گفته می شود لادن برومند از همراهان مصی علی‌نژاد در دیدار با مکرون گفت: رئیس جمهور فرانسه در این دیدار اعلام کرده که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم و نه مایلیم که نظام سیاسی شما را تغییر دهیم!

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*