تمدید تعطیلی ها تا ۲۵ دی ماه در خراسان جنوبی

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی خراسان جنوبی در روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی خبر داد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی به اخطار نارنجی هواشناسی برای برودت هوا اشاره کرد و گفت: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم و همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

عباس زاده افزود: مراکز درمانی و بهداشتی، امدادی و عملیاتی و خدمات رسان از این قاعده مستثنی است.

به گفته وی تمامی مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در این روز‌ها بصورت مجازی است و امتحانات متوسطه اول و دوم و همچنین امتحانات نهایی براساس برنامه ریزی‌های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می‌شوند.

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی گفت: با توجه به تداوم موج سرما و به منظور امکان تامین گاز بویژه در بخش خانگی، از همه مردم و مشترکان می‌خواهیم که تمام همت خود را برای صرفه جویی در مصرف گاز به کار گیرند.

عباس زاده افزود: همچنین به همه هم استانی‌ها توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند و از تردد در محور‌های مواصلاتی برای لغزندگی و یخ زدگی ناشی از سرمای شدید بپرهیزند.

وی با تأکید بر این که این تصمیمات و توصیه‌ها صرفاً برای حفظ سلامت و رفاه هم استانی‌ها اتخاذ می‌شود، گفت: همراهی و همکاری مردم تحقق بهتر تصمیمات و برنامه‌ها را به همراه دارد.

براساس مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان و موافقت استاندار خراسان جنوبی، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی روز شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی تعطیل است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*