گفته می شود

 

گفته می شود محسن کوهکن گفته زنانی که حجاب از سر برداشته اند دو دسته می‌شوند: یک دسته شالی روی گردنشان انداخته‌اند که خب این افراد که کشف حجاب کرده‌اند پس باید پرسید این شال یا روسری که دور گردنشان است، برای چیست؟ حتی شما دیده‌اید همین خانم‌های «شل‌حجاب» وقتی خارج از کشور کاملا حجاب ندارند، زمانی که به زیارت می‌روند، حجابشان کامل است. این‌ها پالس‌های مثبتی است و نشان می‌دهد اعتقاداتی دارند. اگر قبلا از کنار این زنان که موهایشان پیداست، رد می‌شدیم و به ذهنمان خطور می‌کرد که او را ارشاد کنیم، اما اکنون وقتی از کنارشان رد می‌شویم به آن‌ها احسنت می‌گوییم که با وجود اینکه برخی کشف حجاب کرده‌اند، اما شما همین روسری را هم دارید و این نشان از اعتقاد شما به حجاب است.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم چابهار در مجلس با بیان اینکه مسئولان بدون هیچ محدودیتی به فضای مجازی دسترسی دارند، گفته متاسفانه هیچ قرینه ای مبنی بر اینکه بخواهند محدودیت ها را بردارند دیده نمی شود. وی در مورد فیلترینگ فضای مجازی گفت: در شرایط خاص به لحاظ امنیتی وقتی دسترسی مردم را محدود می کنیم، مردم شاید برای مدت کوتاهی بپذیرند ولی وقتی آن شرایط مرتفع می شود علی القاعده باید این فضا برای مردم ایجاد شود تا بتوانند از ظرفیت های فضای مجازی استفاده کنند. وی خاطرنشان کرد: یک سوال واضح که هیچ کس جواب نمی دهد این است” اگر بناست استفاده مردم به هر دلیل محدود شود علی القاعده نمایندگان مردم باید بر این موضوع اولی باشند. ما می بینیم مسئولان و نمایندگان دسترسی دارند و هیچ محدودیتی ندارند و برای مردم این دسترسی نیست و این بی عدالتی است که مردم را ناراحت کرده است.

 

 

 

گفته می شود محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور درباره اقدامات دولت برای تامین مالی ساخت مسکن، گفته اینکه مسکن ساخته شود یا بسازیم با یکدیگر تفاوت دارد؛ دولت باید بخشی را بسازد و بخشی دیگر نیز باید ساخته شود، ما می‌توانیم به مردم زمین دهیم تا خودشان مسکن بسازند زیرا در قشری از مردم این ظرفیت وجود دارد.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسیر سخت دریافت تسهیلات خرد بانکی از سیستم بانکی، گفته وزیر امور اقتصاد و دارایی می گوید که دریافت تسهیلات تا صد میلیون تومان هیچ گونه ضامنی نیاز ندارد اما بانک ها از متقاضیان دریافت وام، سه ضامن با گواهی کسر از حقوق می‌خواهند. وی با تاکید بر اینکه متاسفانه در زمینه تضامین بانکی سلیقه ای عمل می‌شود، در حالی که باید با یک ضامن تسهیلات خرد پرداخت شود، عنوان کرد: در شرایطی که باید جوانان را در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به فرزند آوری تشویق کنیم و برای این منظور تسهیلاتی در نظر گرفته شده است متاسفانه شاهد سنگ اندازی بانک ها در این مسیر هستیم.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان مالیاتی در خصوص ارائه اطلاعات براساس تعداد خانه‌های خالی اشخاص گفته در اجرای قانون هیچ گونه ترتیبات این چنین پیش بینی نشده است. در قانون هر کسی خانه خالی دارد باید مالیات بپردازد. ما تابع اطلاعاتی هستیم که وزارت راه و شهرسازی ارائه می‌کند.

 

 

 

 

گفته می شود در ادامه حمایت‌های همه جانبه غرب از اوکراین و تشدید فشارهای آنها علیه روسیه، لندن موشک‌های هدایت‌شونده در اختیار کی‌یف قرار داد.

 

 

 

 

گفته می شود عباس عبدی نوشته از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار بحران نمایندگی سیاسی شدیم، اما کسانی که باید می‌شنیدند، گوش نکردند. در نهایت اعتراضات اخیر نشان داد که واقعیت متصلب‌تر از آن است که بتوان آن را نادیده گرفت. نادیده گرفتن واقعیت بیش از آنکه موجب تغییری مطلوب در واقعیت شود، نوعی خودفریبی است. از همان انتخابات مجلس در سال ۱۳۹۸ به خوبی روشن بود که ماجرا تمام شده است، مگر آنکه تدبیری اندیشیده شود. اینکه در تهران آرای خالص مشارکت‌کنندگان در انتخابات به حدود ۱۸درصد برسد، یعنی که پایتخت کشور پاسخ منفی و روشنی را به این دعوت داده است.

یکی از فرماندهان عالی رتبه ارتش اوکراین در مصاحبه با شبکه خبری اسکای نیوز گمانه‌زنی کرد که رئیس جمهوری روسیه فرمان بسیج میلیونی سربازان روس را صادر کند.

 

 

 

 

گفته می شود حسین راغفر درباره التهابات بازار ارز و دلایل افزایش نرخ دلار اظهار داشته قطعا دولت عامل گرانی نرخ ارز است و دولت هر صبح به بانک‌ها و صرافی‌ها اعلام می‌کند که امروز نرخ دلار و نرخ ارز چقدر باشد و چقدر بفروشند. وی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه دولت به دلیل کسری بودجه نسبت به افزایش نرخ ارز اقدام کرده‌ است، ادامه داد: به نظر می‌رسد، دولت توان اداره امور را ندارد و اعضای آن ناکارآمد هستند. از سوی دیگر، منافع عده‌ای سودجو و غارتگر در این میان بوده و منافع آنها در این وضعیت و گرانی ارز است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*