گفته می شود

گفته می شود خبرگزاری بلومبرگ مدعی شد، چین یک مقام را که به تازگی از رده‌های بالای قدرت برکنار شده بود برای دیدار با رئیس جمهور ایران به تهران فرستاد. بلومبرگ در ادامه ادعاهای خود مطرح کرد که چین در حال فاصله گرفتن از ایران است.

 

 

 

گفته می شود مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در جمع بانوان بست نشین در گلستان شهدا در حمایت از عفاف و حجاب، دست نوشته‌ای بشرح ذیل نوشته «باسمه تعالی انشاءالله مسئولین به وظیفه‌ی انقلابی خود عمل کنند، والا مردم متدین وظیفه‌ی آتش به اختیار دارند.» امام جمعه موقت اصفهان رعایت پوشش و چادر را یک فرمان عقلی عنوان کرد و گفت: افرادی که چادر را رعایت می کنند به فرمان عقل خود عمل می کنند و آنها که رعایت نمی کنند، عقل خود را پایمال کرده و پیش از این که بخواهند با قانون مقابله کنند با عقل خود مقابله می‌کنند.

 

 

گفته می شود آیت‌الله دکتر مصطفی محقق داماد، استاد دانشگاه شهید بهشتی و حقوقدان گفته من به‌عنوان یک روحانی نسبتا سالخورده، از همه‌ی ملت ایران عذرخواهی می‌کنم. ما نتوانستیم اخلاق اسلامی را ارتقا ببخشیم و نسل امروز را مهربان و رحیم و بدون خشونت تربیت کنیم. سیاه‌ترین و دشوارترین خشونت، خشونت‌های ناشی از انگیزه‌های قدسی و دینی است؛ یعنی به نام خدا، آدمکشی کردن و برده‌سازی کردن و سر بریدن و به نام خدا اسیر و ویران کردن. تمام جنگ‌های تاریخ ناشی از خشونت بوده است. هیچ خشونتی هم به تلخی خشونتِ مقدس نیست.

 

 

گفته می شود مرتضی کیا، فعال رسانه‌ای در صفحه توییتر خود نوشته وحید اشتری در دادگاه تجدید نظر بابت پرونده سیسمونی گیت به ۱۴ ماه حبس قطعی جدید محکوم شده است. پیش از این در پرونده دیگری مرتبط با {دو مسئول دیگر}، ۴ سال حبس تعلیقی وی را به ۱۴ ماه حبس تعزیری تغییر داده بودند. همچنین در پرونده مرتبط با سرباز بابلی هم محکوم به ۹۱ روز حبس شده است. همه این احکام حبس صادره قطعی می‌باشد.

 

 

گفته می شود در پی انتشار نقل قولی از احمد وحیدی وزیر کشور در خبرگزاری تسنیم مبنی بر فیلتر فضای مجازی، مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه ای، این نقل قول رسانه ای را تکذیب کرد. بر پایه اطلاعیه وزیر کشور در هیچ یک از صحبت های خود بحثی درباره فیلترینگ فضای مجازی مطرح نکرده و این نوع اظهارنظرها در راستای خبرسازی ها و نقل قول سازی هایی هست که در جنگ رسانه‌ای هفته های اخیر مستمر شاهد آن هستیم.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفته دولت بیش از ۵۷۰ هزار میلیارد تومان به نظام بانکی بدهی دارد که اگر این مبلغ با برنامه‌ریزی در بودجه‌های سنواتی آینده و شیوه‌های دیگر تسویه نشود به شدت ناترازی بانکی را افزایش داده و موجب بروز مشکلاتی در کشور می‌شود.

 

 

 

گفته می شود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته اینستاگرام هنوز پاسخی به نامه مرکز ملی فضای مجازی مبنی بر تاسیس دفتر در ایران نداده و اظهارات برخی افراد پیرامون تاسیس دفتر اینستاگرام در ایران حدس و گمان است.

 

 

گفته می شود سردار سلامی گفته هیچ کشوری از تاریخ خود منقطع نیست؛ آیا غارت نفت ما از سوی انگلیس ها یا اشغال کشورمان را می توان نادیده گرفت؟ آیا آرزوهای امروز انگلیس یا سیاستمدارانشان همان سیاست ها و چرچیل آن روز نیستند؟ اگر جوانان ما تاریخ را بدانند می‌توانند تحت تاثیر القائات آنها قرار نگیرند.

 

 

 

گفته می شود رحمان قهرمان پور تحلیلگر سیاست خارجی در توئیتی در واکنش به بیانیه جنجالی چین در باره جزایر سه گانه ایرانی نوشته توضیحات چین نشان داد روابطش با سعودی مهم‌تر و استراتژیک‌تر از روابطش با ایران است

 

 

 

گفته می شود نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که استعفای خود از نمایندگی مجلس را تقدیم هیات رئیسه مجلس کرده است به عنوان معاون پارلمانی رئیس‌‌جمهور منصوب خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور چین گفته ترامپ برایت یک عبرت باشد. ترامپ خدمتی به آمریکا نکرد، بلکه زیر میزها زد و دیگر کسی به آمریکا اعتماد نمی کند

 

 

گفته می شود نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور چین گفته آیا شما به دلیل تهدیدات آمریکا حاضر به مذاکره در خصوص حاکمیت چین بر تایوان هستید؟ بدانید حاکمیت مسلم و قطعی ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج همیشه فارس قابل مذاکره نیست، این شیر گاو شیرده سعودی مسموم است، مراقب باشید سمی نشوید. وی در تذکر دیگری خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: متأسفانه دفاع از حجاب ظاهراً در نگاه صدا و سیما جرم شده است، چرا در برنامه پاورقی دفاع از حجاب را به بهانه یک اتفاق مملو از دروغ و شبهه تقطعه می‌کنید؟ چرا اجازه می‌دهید برخی از مدیران و مجریان صداوسیما تریبون ملی جمهوری اسلامی ایران را وسیله عقده‌گشایی شخصی خود کنند؟این نماینده مجلس ادامه داد: یک نماینده که اظهاراتی را به مجلس نسبت می‌دهد، حسب اطلاع ظاهراً خودش هم این اظهارات را تکذیب نیز می‌کند اما متأسفانه صدا و سیما این اظهارات کذب را وسیله تهاجم به نمایندگان کرده است. آقای صداوسیما از تخریب مجلس انقلابی چه چیزی نصیبتان می‌شود؟ چرا راه‌تان را گم کرده‌اید؟

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*