گفته می شود

گفته می شود ابوترابی گفته نماینده مجلس دهم ۲۸۷ متر خانه در الهیه تهران با بازپرداخت اقساط ۵ ساله از وزیر راه و شهرسازی گرفت تا برای استیضاح نشدن وزیر رأی جلب کند. گزارش این موضوع را در قالب نامه‌ای هم به دادستان کل کشور دادیم، اما اتفاقی رخ نداده است.نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی درباره دریافت زمین در منطقه الهیه تهران توسط ۱۳ تن از نمایندگان دوره قبل مجلس، گفت: این نمایندگان مربوط به دوره دهم مجلس بودند که همگی ردصلاحیت شدند.

 

 

 

گفته می شود در ادامه سیاست‌های ضد روسی و ضد ایرانی کشورهای غربی با توسل به ادعای بی‌اساس ارسال هواپیماهای بدون سرنشین از تهران برای مسکو، انگلیس تحریم‌هایی را علیه ایران و روسیه اعمال کرد.

 

 

 

گفته می شود در پی حمله هماهنگ شده داعش در روز دوشنبه ـ که هتل متعلق به چینی‌ها در کابل، پایتخت افغانستان را هدف گرفت ـ وزارت خارجه چین به شهروندانش در افغانستان توصیه کرد، در سریع ترین زمان ممکن این کشور را ترک کنند.

 

 

 

 

گفته می شود پایگاه خبری «اکسیوس» به نقل از چهار مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران تصمیم دارد برُد موشک‌هایی که در اختیار روسیه قرار می‌دهد را به ۳۰۰ کیلومتر محدود کند. بر اساس این گزارش، این ارزیابی ادعایی در پی سفر اخیر «الکساندر فومین» معاون وزیر دفاع روسیه، به تهران صورت گرفته است. به ادعای این مقام‌های صهیونیست، دلیل این تصمیم ایران نگرانی از بازگشت سریع «مکانیسم ماشه» و احتمال کلید خوردن مجدد تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه این کشور است. مقام‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی همچنین گفته‌اند که این رژیم نیز به سهم خود نگران است که روسیه موتورهای موشک دوربرد در اختیار ایران قرار دهد.

 

 

 

گفته می شود امام جمعه موقت تهران در واکنش به تحریم‌ خود از سوی اتحادیه اروپا گفته این تحریم‌ها نشان دهنده آن است که تیر به هدف خورده و وظیفه روشنگری خود را انجام دادم

 

 

 

گفته می شود فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته به دلیل اینکه بین عرضه و تقاضا شکاف وجود دارد، بازار خودرو به بازار سوداگری تبدیل شده است و طی ۳ تا ۴ سال گذشته همواره قیمت خودرو در بازار آزاد با قیمت دلار بالا و پایین شده است

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*