گفته می شود

 

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان با بیان این که طرح کالابرگ الکترونیکی اختیاری است، گفته یارانه نقدی هیچ استانی قطع نمی‌شود. دولت به‌منظور تقویت سلامت غذایی خانوارها این امکان را برای آن‌ها ایجاد می‌کند که به‌ اعتبار یارانه بتوانند یک ماه زودتر کالاهای اساسی را خریداری کنند. وی افزود: طرح کالابرگ الکترونیک در حال پیاده‌سازی مقدمات اجرا در استان هرمزگان است. این امکان برای تمام جامعه یارانه‌بگیر هرمزگان پس از اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌های کشوری و استانی فعال خواهد شد و نیاز به هیچ اقدامی نیست.

 

 

 

گفته می شود دادگاه عالی بلژیک معاهده بحث برانگیز تبادل زندانیان را به حالت تعلیق درآورده است که به دیپلمات کشورمان «اسدالله اسدی» اجازه می‌داد به ایران بازگردانده شود. رسانه‌های بلژیک پنجشنبه شب به نقل از دادگاه عالی این کشور گزارش دادند که این دادگاه معاهده بحث برانگیز تبادل زندانیان را به حالت تعلیق درآورده است. این معاهده به «اسدالله اسدی»، دیپلمات کشورمان که بنا به اتهام‌های واهی در بلژیک در زندان به سر می‌برد، اجازه می‌داد به تهران بازگردانده شود. پس از تعلیق این معاهده، دادگاه قانون اساسی بلژیک باید در مورد لغو این معاهده طی سه ماه تصمیم نهایی را بگیرد.

 

 

گفته می شود سید احمد علم‌الهدی با تاکید بر ضرورت برخورد با هنجارشکنان و عاملان کشف حجاب سازمان‌یافته اظهار کرد: به من اطلاع داده‌اند زنان بدحجابی که در خیابان عمدی کشف حجاب می‌کنند، نه یک مساله فردی بلکه یک شبکه به هم پیوسته اند که مستقیم با شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق ارتباط دارند. این زن، شخصیتی نیست که بگوییم، انفرادی تصمیم گرفته تا در برابر جامعه انقلابی دست به اقدام هنجارشکنانه‌ای بزند.

 

 

 

گفته می شود امام جمعه شیراز گفته ما به فرموده رهبر معظم انقلاب در مساله زن از اروپا و آمریکا مطالبه داریم که چرا شان حضرت مریم (س) را اینقدر کوچک کرده اید، فریاد پیروان قرآن بر سر تمام کسانی که ارزش‌های انجیل و تورات را نادیده گرفته اند، آن است که برگردید و بیدار شوید، اسلام برای یک بانوی مسلمان ارزش و عظمت در پرتو حجاب و حیا و عفت آفریده است.

 

 

 

گفته می شود با در نظر گرفتن سقف ۵ هزار تومان برای خوراک و دو هزار تومان برای سوخت واحد‌های پتروشیمی، درآمد حاصل از فروش گاز به واحد‌های پتروشیمی در سال جاری به ۹۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید. این در حالی است که بدون در نظر گرفتن سقف ۵ هزار تومانی، منابع حاصل از فروش گاز به این مجتمع ها، می‌توانست به بیش از ۱۶۷ هزار میلیارد تومان برسد.

 

 

 

گفته می شود حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!

 

 

گفته می شود شهردار تهران گفته سند راهبرد امنیت ملی آمریکا که چند ماه پیش منتشر شد، به صراحت از چین، روسیه و ایران به عنوان رقیب، تهدید و بدیل یاد می‌کند. وی افزود: آنجا به صراحت عنوان می‌کند چین رقیب، روسیه تهدید و ایران بدیل و جایگزین ماست.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*