گفته می شود

گفته می شود در حالی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بحران دارویی سر در گریبان است، سخنگوی این وزارتخانه در حال لابی برای صندلی هیات نظارت بر مطبوعات است تا مانند دوره قبل این کرسی را تصاحب کند.

 

 

 

گفته می شود پایگاه خبری «میدل ایست نیوز» مدعی شد امارات متحده عربی علی کریمی را به دلیل نقش آفرینی در اعتراضات ایران] از این کشور اخراج کرده است. یک منبع آگاه در گفتگو با «میدل ایست نیوز» اعلام کرده است که مقامات امارات در ابتدا از علی کریمیخواستند که فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی متوقف کند و پس از آن [که او این درخواست را نپذیرفت] از او خواستند خاک امارات را ترک کند.

 

 

 

گفته می شود رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به ۷ میلیون مرگ زودرس سالانه به دلیل آلودگی هوا در دنیا، گفته تعداد مردمی که در جهان سالانه از آلودگی هوا می‌میرند بیش از ۶ برابر تعداد مردمی است که از مالاریا و بیش از ۴ برابر مردمی است که از ایدز می‌میرند.

 

 

 

گفته می شود فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفته اگر در دو سال گذشته هزینه تلفات کرونا را پذیرفته بودیم و کلاس‌های دانشگاه و مدارس تعطیل نمی‌شدند و فضای مجازی دست جوانان داده نمی‌شد، امروز با این وضعیت مواجه نبودیم و این میزان از شبهه و ایهام برای ولایت فقیه، جمهوری اسلامی و ایرانی که در فضای مجازی ساخته‌ا‌ند، به وجود نمی‌آمد.

 

 

گفته می شود ادامه کسب‌وکار بسیاری از زنان با توجه به فیلترینگ اینستاگرام به‌خطر افتاده است و امکان شروع مجدد در پلتفرم‌های داخلی برای آن‌ها وجود ندارد.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: یکی از ایرادهای وارده به آئین نامه واردات خودرو به تعداد و نوع خودروی وارداتی باز می گردد که با تعیین سقف ۱۰ هزار دلاری قاعدتا نمی توان انتظار داشت خودروهای خیلی با کیفیتی وارد شود، هرچند که کیفیت آنها از خودروهای داخلی بالاتر است.

 

 

 

گفته می شود یکی از تلخ ترین حادثه ها در سه روز گذشته، مربوط به کیان پیرفلک کودک ۹ سال است. خانم مولایی مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته اند. او می گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان ها به ماشینشان تیراندازی کرده اند.

 

 

گفته می شود عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به گرانی بلیت پروازهای داخلی اظهار کرده علی رغم اینکه کمیسیون عمران مجلس بارها با وزیر راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص ساماندهی نرخ بلیت هواپیما جلسه برگزار کرده، کماکان شاهد افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها هستیم.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*