گفته می شود

 

 

گفته می شود  رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی در واکنش به خبر تقدیم استعفای خود به رئیس جمهور هیچ پاسخی نداد.

او در پاسخ به این سوال که چه نامهربانی های در حوزه حمل‌ونقل وجود دارد، گفت: در دولت باید همه با هم هماهنگ باشند.

گفتنی است خبر استعفای رستم قاسمی در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که از سوی سرپرست روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد.

 

 

 

گفته می شود مشاهدات حاکی از آن است که قیمت پیاز و گوجه فرنگی نسبت به هفته‌های گذشته افزایش حدود ۴۰۰۰ تا۵۰۰۰ تومانی داشته است

 

 

 

گفته می شود بر اساس گزارش مرکز ملی فضای مجازی، بیش از یک میلیون کسب و کار خرد (۶۰ درصد) در ۱۰ سکوی داخلی فعالیت دارند و اکنون ۲۳ میلیون کاربر یکتا در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی عضو شده‌اند، این در حالی که فقط ۶.۴ درصد از شهروندان خرید اینستاگرامی را انجام می‌دهند.

 

 

گفته می شود امان‌الله حسین پور نماینده اسفراین در مجلس با بیان اینکه وضعیت دارو در کشور بسیار نامناسب است گفت: برخی از داروهای تولید داخل ۶۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است؛ وزیر بهداشت قبل از اینکه مجلس او را استیضاح کند، استعفا دهد.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر هرکسی را که در دور زدن تحریم حضور دارد لو بدهند همین مسئله مشابه بابک زنجانی رخ می‌دهد.

 

 

گفته می شود ایگنازیو کاسیس رئیس جمهوری سوئیس اعلام کرد که این کشور برغم فشارها اسلحه به اوکراین نمی‌دهد و به هیچ وجه در منازعه‌های مسلحانه مشارکت نمی‌کند.

 

 

گفته می شود محمد السودانی، نخست وزیر جدید عراق، اعلام کرد که این کشور به دنبال تثبیت قیمت نفت در بازار جهانی است و نمی خواهد نفت از ۱۰۰ دلار در هر بشکه بیشتر شود.

 

 

 

گفته می شود رسانه‌های غربی از سفر از پیش اعلام نشده «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین از شهر تازه آزاده خرسون در جنوب این کشور خبر داده‌اند. براساس گزارش رویترز، زلنسکی روز دوشنبه به شهر خرسون سفر کرد و در آنجا برای نظامیان اوکراینی سخنرانی کرد.

سفر زلنسکی به خرسون چند روز بعد از خروج نیروهای روس از این شهر راهبردی انجام شده است. خرسون از اولین شهرهایی بود که در کنترل نظامی روسیه قرار گرفت و طی ماههای گذشته در کنترل روسیه بود.

 

 

گفته می شود  شورای اتحادیه اروپا در سطح وزرای خارجه روز دوشنبه درباره آغاز ماموریت اتحادیه اروپا برای آموزش ۱۵۰۰۰ سرباز اوکراینی تصمیم گیری خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود گفته دیپلمات‌ها،‌ سالیوان در سفر ۴ نوامبر خود به کی‌یف این پیام را به زلنسکی داد که او و مقاماتش باید خواسته‌ها و اولویت‌های واقع‌بینانه را برای گفتگوها تدوین کنند و احتمالاً در هدف اعلام‌شده خود برای بازگرداندن کنترل کریمه تجدید نظر کنند.

واشنگتن همچنین پیشنهاد کرد که کی یف باید ایده مذاکره با روسیه را برای به دست آوردن اهرم فشار بپذیرد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*