گفته می شود

گفته می شود نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان ملی چندین رشته از جمله فوتبال، هندبال، واترپلو، فوتبال ساحلی و بسکتبال در کنار شادی های گل اعتراضی ملی پوشان ، نمایندگان مجلس را به این استیضاح فوری ترغیب کرده است.

 

 

گفته می شود علیرضا دبیر بار دیگر با تیپ جنجالی خود در سایت فدراسیون کشتی آفتابی شد. رئیس فدراسیون کشتی که طی چندماه اخیر درگیری های متعدد مدیریتی با معاونین وزارت ورزش بر سر بودجه فدراسیون داشته است، با شلوار معروف شش جیب و پهن در انظار رویت شد. صحبت های اخیر دبیر در مورد ممنوعیت واکنش کشتی‌گیران به وقایع اجتماعی ایران نیز موجب حملات زیادی به او شد. برخی در واکنش به مواضع اخیر رئیس فدراسیون کشتی، رد صلاحیت او در انتخابات شورای شهر و همچنین سکونت خانواده او در آمریکا را مطرح کرده اند و مسائلی که باعث رد صلاحیت او شده است را پیش کشیده اند.

 

 

 

گفته می شود ظرف یک‌ سال گذشته ۱۶۰ متخصص قلب مهاجرت کرده‌اند. در همین مدت ۳۰ هزار تن از اعضای کادر درمان از دانشکده‌های علوم پزشکی درخواست good standing یا «نداشتنِ سوءپیشینه» داشته‌اند که مقصدشان عمان بوده است؛ همچنین ظرف چهار سال گذشته ۱۶ هزار پزشک عمومی از کشور مهاجرت کرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود برخی منابع از فروش ۱۰۰ درصدی بلیطهای سهمیه ایران در جام جهانی به عنوان اولین کشوری که ظرفیت های فروش بلیطش پر شده خبر میدهند . انطور که خبر رسیده گویا منافقین تمام بلیط هارا جلو جلو و به صورت برنامه ریزی شده حین خواب زمستانی برادران زحمتکش وزارت ورزش خریده اند .

 

 

گفته می شود وزارت برق عراق از مذاکره با ترکمنستان برای واردات گاز از این کشور خبر داد و گفته عراق همه بدهی‌های خود بابت واردات گاز از ایران را پرداخت کرده است.

 

 

 

گفته می شود آمار مخارج نجومی و کمرشکن مدیریت مصطفی آجورلو از سوی حسابرسی باشگاه استقلال هر روز به بیرون درز می‌کند و باعث تعجب و شگفتی رسانه‌ها و هواداران می‌شود. بعداز انتشار مبالغی که برای نهار بازیکنان و کادرفنی ، کرایه ماشین لوکس مربیان خارجی ، هزینه اسکان آنها در تهران و دستمزد برخی افراد از جمله ماساژور تیم و همچنین حقوق بگیران ناشناس باشگاه منتشر شده بود، حالا عددی حیرت آور از مجموع هزینه آجورلو از آبان سال گذشته تا ماه آبان سال جاری به بیرون درز کرده است. تراز مالی استقلال در بازه زمانی آبان سال گذشته تا آبان ماه امسال، هفتصد میلیارد تومن هزینه را نشات می‌دهد.

 

 

گفته می شود محمدکاظم انبارلوئی کارشناس اقتصادی گفته در صورت تعلل در اجرای حساب واحد خزانه، مجلس باید نقش نظارتی خود را اعمال کند که بخشی از اعمال نظارت مجلس در نهاد مستقلی به نام دیوان محاسبات صورت می‌گیرد. طبق گزارش تفریغ بودجه ۱۴۰۰ همچنان ۳۵۸ دستگاه اجرایی از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی و شرکت‌های نفتی خارج از بانک مرکزی حساب فرعی داشته که این تخلف است و باید به آن رسیدگی شود

 

 

گفته می شود پیرو وصول شکایت برخی از مشترکین در خصوص اجرا نشدن مفاد مصوبه ۵۰۹ شورای رقابت در ۱۰ مهر ۱۴۰۱، موضوع در جلسه ۵۱۹ شورای رقابت مطرح و رسیدگی شد؛ بنابراین، شورای رقابت رای بر محکومیت شرکت مخابرات ایران به دلیل ارتکاب رویه ضد رقابتی صادر کرد.

 

 

 

گفته می شود در پی انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر اعلام کناره‌گیری معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وی با رد این موضوع تاکید کرد: انگیزه من برای دفاع از حق مردم به ویژه مردم حوزه انتخابیه نه تنها کم نشده، بلکه بیشتر هم شده است.

 

 

 

گفته می شود بلومبرگ نیوز گزارش کرد مالک جدید توییتر در نخستین دیدار گروهی با کارمندان توییتر، اظهار کرد: نمی تواند ورشکستگی این شرکت را منتفی بداند. طبق گزارش وب سایت اینفورمیشن، وی هشدار داد این شرکت سال آینده میلیاردها دلار از دست خواهد داد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*