گفته می شود

گفته می شود مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفته است ثابت ماندن تعرفه خدمات شرکت مخابرات ایران در طول سالیان گذشته منجر به زیان‌ده شدن این شرکت شده است و به گفته رئیس هیات مدیره مخابرات در سال مالی ۱۴۰۰ زیان مخابرات از ۲ هزار میلیارد تومان عبور کرده است.

 

 

 

گفته می شود وزیر خارجه ایران تائید کرده که ایران تعدادی پهپاد در اختیار روسیه گذاشته با این توضیح که این اقدام ماه‌ها پیش از جنگ اوکراین بوده است.

 

 

 

گفته می شود نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه در نشستی با دبیران شوراهای امنیت کشورهای مستقل مشترک المنافع هشدار داد که آسیای مرکزی در معرض تهدید حمله تروریستی قرار دارد و آمریکا قصد دارد جبهه بالقوه جنگ در این منطقه ایجاد کند.

 

 

 

گفته می شود وزیر راه و شهرسازی گفته ٧٠ درصد از هزینه خانوار مربوط به مسکن است که با راه اندازی و ساخت مسکن ملی بخش زیادی از این مشکلات برطرف می شود.

 

 

 

گفته می شود سردار نقدی خاطرنشان کرده نباید درگیر جنگ رسانه‌ای دشمن بشویم که تصورات مردم را از ایران خدشه دار کنند، زیرا زمانی که دستگاه قضا پسر دومین فرد کشور را محاکمه می‌کند و به زندان می‌برد، چه چیز را نشان می‌دهد و این چیزی جز سالم بودن دستگاه قضایی نیست. وی معتقد است که نظام ما در مبارزه با فساد سربلند بیرون آمده و در صدد مبارزه با فساد است و این در حالی است که یک تصور آزادی از جایی که بیشترین تعداد زندانی را دارد، در ذهن‌ها ساخته‌اند.

 

 

 

گفته می شود عزت الله ضرغامی از دانشجویان تسخیر کننده سفارت آمریکا و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نوشته به یاد ندارم هیچ یک از دوستان «دانشجوی پیرو خط امام» من، نسبت به تسخیر ⁧‫#لانه_جاسوسی‬⁩ آمریکا، پشیمان شده باشند.‏آنچه را که انجام دادیم، خواست مردم بود.

 

 

 

گفته می شود وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه از ۱۲ میلیون موتورسیکلت فعال، فقط دو میلیون موتورسیکلت بیمه شخص ثالث دارند، گفته با بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم بیمه، امیدواریم شرایط برای دریافت بیمه‌نامه تسهیل شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان ملی استاندارد ضمن اشاره به تدوین استانداردهای جدید در حوزه لوازم خانگی گفته حدود هفتاد قلم لوازم خانگی که تعدادی از آنها قاچاق هستند، نشان استاندارد ندارند.

 

 

گفته می شود جدیدترین آمار رسمی از جزئیات حجم نقدینگی و متغیر‌های پولی بیانگر رشد ۳۷.۸ درصدی حجم نقدینگی در یک سال منتهی به مردادماه است. این در حالی است که حجم نقدینگی در کانال ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی قرار دارد.

 

 

گفته می شود پس از انتشار گزارش‌های مختلف، بالاخره تعدیل نیرو در توییتر تایید شد و  فرایند اخراج کارمندان شروع شده است

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*