گفته می شود

گفته می شود مجتبی توانگر نماینده تهران در مجلس در یادداشتی نوشته امروز آقای محمد صادق کوشکی مطلبی علیه رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته آن هم بدون این که اطلاعی از مواضع آقای قالیباف داشته باشد. چند روز پیش هم این مشی و رویه را امیرحسین ثاتبی فعال رسانه ای این جریان در توئیتر علیه آقای حدادعادل و تعدادی از فعالان سیاسی مطرح کرد و با مواضع و بهانه های مشابه، آقای حداد عادل را تخریب کرد. ظاهرا این جریان بازهم به سیاق قبلی خود چماق برچسب زنی و تهمت افکنی را بلند کرده تا افراد بیشتری را از قطار انقلاب پیاده کنند؛ البته این‌بار این اجازه را به آنها نمی دهیم. اجازه نمی دهیم سوپر انقلابی هایی که با مواضع تند و غیرمنطبق با گفتمان انقلاب اسلامی در رقم خوردن اتفاقات امروز و ناراحتی مردم سهیم هستند، همه افراد به جز خود و اطرافیانشان را با برچسب زنی، از دایره انقلاب خارج کنند.

 

 

گفته می شود حمیدرسایی نماینده اسبق مجلس پیشنهاد کرد که دانشجویان معترض دانشگاه صنعتی شریف اخراج و ۱۰ تا ۱۵ سال ممنوع الخروج شوند. حمیدرسایى در توییتى هدف دانشجویان معترض را اقامت‌ اروپا دانست و نوشته «اراذلی که به‌ اسم دانشجو هرروز به بهانه‌ای دانشگاه شریف را متشنّج می‌کنند، دنبال بهانه ای برای اخراج و در گام بعد اقامت گرفتن در اروپا هستند. او ادامه داد: راه مواجهه با آنها مطابق ضوابط دانشگاه، ابتدا اخراج و سپس ممنوع الخروجی ۱۰ تا ۱۵ ساله است. باور کنید وحشی بازی در محیط دانشگاه تمام می شود»

 

 

 

گفته می شود علی بهادری سخنگوی دولت با اشاره به علت قطعی اینترنت پس از حوادث اخیر، اظهار داشته دولت سیزدهم هیچ وقت اینترنت را قطع نکرده است بلکه برخی پیام رسان‌های خاص فیلتر شدند. وی درمورد اینستاگرام ادامه داد: این شبکه اجتماعی تحت کنترل حاکمیت دیکتاتوری آمریکا عمل می‌ کند. وی با اشاره به شعار دانشجویان در حمایت از علی کریمی گفت: وی می تواند به داخل کشور برگردد، کسی با وی مشکلی ندارد؛ دیکتاتوری رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد که صدای واقعیت و حقیقت حتی به گوش ورزشکاران برسد.

 

 

 

گفته می شود علی خضریان، نماینده مردم تهران: شرایط فعلی اثبات کرد که فیلترینگ نیاز به مجوز مجلس ندارد و قابل انجام است. در شرایط بحرانی وقتی یک نهاد امنیتی اعلام می‌کند که برای حفظ امنیت جامعه به چه مواردی نیاز دارد، آن موارد را در اختیارش قرار می‌دهند. چون امنیت در همه مسائل ترجیح است.

 

 

گفته می شود  بر اساس یک نظرسنجی که اخیراً توسط اداره رفتار مالی انگلیس (FCA) انجام شده است، نزدیک به ۳۲ میلیون نفر یا ۶۰ درصد از کل جمعیت بزرگسال بریتانیا، پرداخت قبوض مصرفی را مانند یک بار سنگین بر دوش خود حس می‌کنند.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح سوال از سید احسان خاندوزی و جواد اوجی وزرای اقتصاد و نفت خبر داد. وی درباره محور سوال از آقای خاندوزی، گفت: واگذاری سهم دولت از هولدینگ خلیج فارس که وزارت اقتصاد متولی برگزاری این مزایده است، محور سوال از وزیر اقتصاد است. بیگی‌نژاد درباره محور سوال از جواد اوجی  نیز بیان کرد: بی‌توجهی به زنجیره ارزش افزوده در صنعت نفت محور سوال از وزیر نفت است.

 

 

گفته می شود رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه قیمت بلیت‌های جام جهانی قطر شنبه اعلام می‌شود، شرط فروش بلیت پروازهای دوحه در ایام جام جهانی را داشتن بلیت‌های بازی‌های این مسابقات عنوان کرد.

 

 

گفته می شود مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که در خصوص اظهارات حسن عباسی درباره ورزشکاران و همسرانشان شکایتی مطرح نشده و پرونده‌ای هم تشکیل نشده است.

 

 

گفته می شود سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفته پلتفرم‌های خارجی تلاش کردند تا فضای افکار عمومی را در حوادث اخیر به بیگانگان واگذار کنند و آن کسانی که برای تلگرام، واتساپ و اینستاگرام فرش قرمز پهن کردند امروز مسئول ناامنی‌های اقتصادی و مسائل اجتماعی در کشور هستند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*