سرمقاله / وضعیت دارو را بچسبید…!!!

 

امروز خراسان جنوبی – محمدی
در حالی که وزارت بهداشت و درمان در زمینه تولید و واردات دارو دچار مشکلات عجیبی گردیده و گرانی دارو حتی با دستور رئیس دولت نیز عقب نشینی نکرد نشان از ناکارآمدی در این سیستم و مدیریت آن دارد، طرح های ابن الوقتی چون دارو یار که معلوم نیست مبنای حضور آن کدامین تخصص و پژوهش بود نه تنها یار نبود که تبدیل به بار گردید …!!
مشکلات معیشتی مردم با مشکلات تهیه دارو که باهم جمع شوند ابَر معضلاتی را فراهم می آورند که دیگر نای نفس کشیدن راهم از مردم می گیرد،‌ هیچ کسی هم مسئولیت به عهده نمی گیرد و پاسخگو نیست، مواردی بیان گردیده که نشان از مشکلات بزرگی دراین زمینه دارد وگرنه چرا باید یک قرص آنتی بیوتیک معمولی تا چند صد درصد افزایش قیمت داشته باشد، مگر جان و سلامت مردم آن هم در این شرایط اسفناک اقتصادی شوخی بردار است، مگر می شود با سلامت مردم بازی کرد؟ مجلس ساکت است، دولت ساکت است، قوه قضا هم ساکت است، چه کسی قراراست بفکر جان و سلامت مردم باشد؟
آنگاه ما با جملاتی نمایشی چند ماه است که یکباره دلمان برای مردم اروپا غنج رفت و سوخته که این طفلکان بیچاره فقیر و بدبخت چون گاز روسیه بر آنان بسته شده زمستان سختی را خواهند گذراند.
اینگونه اظهارنظرات بیشتر شبیه طنز است تا یک حرکت حساب شده تاکتیکی و استراتژیک، به ما چه که اروپائیان قرار است یخ بزنند یا فکر و چاره ای اندیشیده اند، تمام کشورهای دنیا از عقب مانده ترین شان تا پیشرفته ترین شان به فکر منافع ملی خود هستند لذا برخی که چنین دلسوزی هایی را بانگاه سیاسی مطرح می کنند لازم است سرمای اروپائیان را رها کنند ووضعیت دارو و درمان کشور خودمان را بچسبند…!!!

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*