گفته می شود

گفته می شود گزارش‌های آماری رسمی دولت حاکی است، درآمدهای حاصل از صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۱ برابر و در ۵ ماه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه حدود ۸ برابر شده است.

 

 

 

گفته می شود مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص جمع آوری مخازن زباله در سطح شهر بر اثر آتش‌سوزی و ایجاد خسارت در جریانات اخیر گفت: تهیه مجدد این مخازن زمان می‌برد؛ هرچند هزینه هر مخزن نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است. وقتی این مخازن آتش زده می‌شود، چاره‌ای جز جمع آوری نیست.

 

 

گفته می شود محمدحسن آصفری نماینده مجلس گفت: باید زیرساخت‌های لازم را برای اینکه از سوءاستفاده افراد آشوبگر جلوگیری شود و نتوانند از این فضا [فضای مجازی] سوءاستفاده کنند، فراهم کرد. برای مثال ناآرامی‌های روز شنبه (۱۶ مهر) اینطور که من شنیدم به واسطه ۵ میلیون پیامکی بود که برای بعضی از افراد فرستاده شده بود. باید زیرساخت‌های این مساله در کشور فراهم شود تا شاهد سوءاستفاده از فضای مجازی برای جریانات برانداز نباشیم.

 

 

گفته می شود نایب رئیس اتاق ایران در خصوص اثرات قطعی اینترنت روی انواع کسب‌وکار‌ها گفت: یک و نیم میلیون دلار ضرر ناشی از قطعی یک ساعتی اینترنت است، از طرفی شاهد افزایش احتمال هک شدن سامانه‌ها و صنایع کشور به دلیل ۳۰ برابر شدن استفاده از انواع فیلترشکن‌ها در کشور هستیم. همچنین افزایش این اختلال‌ها موجب بی‌انگیزگی، مهاجرت و خروج سرمایه‌ها از کشور خواهد شد.

 

 

 

 

گفته می شود وزیر راه و شهرسازی گفت: با وجود تحریم‌ها، به توانی در سازمان هواپیمایی ایران رسیده‌ایم که نه تنها هواپیماها در ایران را تعمیر می‌کنیم، بلکه بسیاری از کشورهای همسایه متقاضی تعمیر هواپیماهایشان توسط ما هستند.

 

 

 

گفته می شود رئیس صدا و سیما درباره خداحافظی تعدادی از مجریان این سازمان در پی تحولات اخیر کشور گفت: همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند و اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، مانع آنها نخواهیم شد.

 

 

گفته می شودفرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان شایعه رسانه‌های معاند درباره آوردن تانک به سنندج و ریختن خون جوانان را تکذیب کرد و گفت: انتظار داریم در شرایط کنونی که دشمنان جو روانی گسترده‌ای علیه نظام و مردم ایران به راه انداخته اند، نخبگان در راستای خنثی سازی توطئه‌های آنان ورود کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*