گفته می شود

گفته می شود مصطفی هاشمی‌طبا نوشته می‌گویند بازار نیاز به‌۵۰۰ هزار اتومبیل دارد تا قیمت‌ها متعادل شود. اولا معلوم نیست این برآورد بر چه پایه‌ای است؟ ثانیا مگر امکان واردات ۵۰۰ هزار خودرو وجود دارد. ثالثا می‌گویند می‌خواهیم ۵۰ هزار دستگاه خودرو وارد کنیم. آیا اگر بر فرض این خودرو‌ها با قیمت متوسط ۱۰، ۲۰ هزار دلار وارد شود و به قیمت ارز نیمایی بدون گمرک و سود بازرگانی به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان وارد بازار شود، قیمت‌ها می‌شکند؟ یقین بدانید مشغول فراهم‌کردن یک رانت ۵۰ هزار میلیارد تومانی در بازار خودرو خواهیم بود.

 

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی گفته با یادداشت اخیر آمریکا امید‌ها برای حصول توافق درحال از بین رفتن است
علیزاده گفت: رفتار طرف آمریکایی اخیرا یک مقدار متفاوت از قبل شده است در نتیجه با توجه به یادداشت اخیر آمریکا ممکن است که دسترسی به توافق زمان ببرد

 

 

گفته می شود استاندار فارس گفته برای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده و درصدد هستیم که بانوان متاهل که کارمند ادارات استان هستند بتوانند ساعت ۱۲ به منزل بروند و در سنگر خانواده، به جامعه خدمت کنند.

 

 

 

گفته می شود سردار کوثری گفته می‌توانیم غنی سازی۹۳ درصدی کنیم که به معنی بمب اتم است

 

گفته می شود فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونای کشور گفته بیماری کرونا یک بیماری تهدید گر، خطر آفرین و تهدید زیستی پر هزینه است که جهان در حال مقابله با آن است. همه گیری کرونا جهان را در عرصه‌های مختلف وارد بحران کرد، در کشورمان یک روز تعطیلی بازار معادل خسارت ۳۰ هزار میلیارد تومانی در کشور بوده است. ما دوران پسا کرونا نداریم و این بیماری وجود دارد. در پایش از ۱۰۰ هزار بیمار کرونایی حدود ۴۹ درصد دارای اختلالات روانی بودند. در جامعه ما بالای ۸۰ درصد افراد دچار اختلالات روانی شده اند

 

 

گفته می شود نامه سرگشاده و گلایه‌آمیز به رییس صداوسیما اولین حرکت مهدی تاج در سمت رییس جدید فدراسیون فوتبال است. در متن پیام مهدی تاج، به پیمان جبلی، رییس صدا و سیما به نکاتی عجیب اشاره شده از جمله دستور شورای سیاستگذاری ورزش صداوسیما به همه شبکه‌ها درخصوص حمله به او. تاج ضمن بی‌ثر خواندن این تحرکات از جبلی خواسته باتوجه به در پیش بودن جام جهانی همه کنار هم باشند.

 

 

گفته می شود زارع پور وزیر ارتباطات از ملاقات با رئیس قوه قضاییه برای حل مشکل مدیر دیوار خبر داد. او گفته اخیرا به دیدار آقای اژه‌ای رفتم تا شفاعت مدیران یکی از پلتفرم‌ها که با مشکل قضایی مواجه شده و حکمش برای اجرای احکام رفته است، حل شود. امیدوارم خبر خوش آن را تا یکی دو روز آینده بشنویم. با اینکه اسمی از این شخص برده نشد، اما احتمالا منظور زارع پور، «اشکان آرمندهی» مدیرعامل دیوار بوده که چندی پیش به حبس محکوم شده بود. اشکان آرمندهی در دو سال گذشته درگیر پرونده‌ای بوده که گروهی کاربر با عنواین جعلی و آگهی‌های پوششی تخلفاتی را انجام داده اند که مدیرعامل این پلتفرم را، دچار مشکلاتی کرده است.

 

 

گفته می شود یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد. این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان است هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلا بازداشت است. این مدیر قرار بود در ازای دریافت ۱۰۰سکه طلا، مسئله یک پرونده که در بخش حقوقی این دستگاه، مشکل داشت، برطرف کند.

 

 

گفته می شود شکایت ایران در مورد رای صادر شده از سوی دادگاه حکمیت ورزش، رد شده است و محرومیت چهار سال ایران تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت

 

 

گفته می شود براساس آمار‌های خرده‌فروشی انگلیس و همچنین آمار‌های شرکت پژوهشی نلسینگ، قیمت در فروشگاه‌های انگلیس بیشترین رقم افزایش را از سال ۲۰۰۵ یعنی ۱۷ سال گذشته تاکنون را ثبت کرده است.

 

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفته «وزیر نیرو به همراه رییس کمیته آب کمیسیون کشاورزی به افغانستان سفری داشتند، ولی نتیجه ملموسی نداشته است و ما باید از اهرم فشار بیشتری استفاده کنیم. آن‌ها هم دنبال امتیازات سیاسی و اقتصادی بیشتری از کشور ما هستند. چندان که اشرف غنی اعلام کرد “نفت در مقابل آب و اب در مقابل نفت”؛ بنابراین ما با توجه به موقعیتی که داریم، باید فشار بیشتری بیاوریم که این مهم به دولت و وزارت امور خارجه برمی‌گردد.»

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*