گفته می شود

گفته می شود ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد.

 

 

گفته می شود دبیر ستاد امر به معروف گفته پلیس سلبریتی‌ها را در جشنواره فجر بگیرد. وی گفته کجای جشنواره فجر به جشنواره انقلاب می‌خورد؛ این سلبریتی‌هایی که اگر در خیابان حضور داشتند، گشت ارشاد به آن‌ها تذکر می‌داد، خب پلیس اقتدار نشان دهد و در همان جشنواره فجر آنان را دستگیر کند. آقازاده‌ای که از خارج می‌آید و رعایت پوشش نمی‌کند، گشت ارشاد با او هم برخورد کند تا مردم ببینند فرقی بین افراد نیست.

 

 

 

گفته می شود معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفته عده‌ای هستند که وسیله و ابزار تقلبی از آن‌ها گرفته نشده است؛ اما رتبه‌های شبهه‌داری آورده‌اند. ما با توجه به مقایسه سوابق تحصیلی و یا رتبه‌های کنکور‌های گذشته آن‌ها و همچنین میزان مطابقت پاسخ آن‌ها با پاسخنامه کلید، تقلب این افراد را شناسایی کرده‌ایم. با بررسی مراجع ذی‌صلاح بعضی افراد جدید نیز شناسایی شده اند که در گروه‌های سازمان دهی شده برای تقلب در کنکور سراسری حضور داشته اند. افرادی که رتبه شبهه‌دار دارند؛ برای رفع شبهه از این افراد در یک، دو یا حتی چند درس، امتحانی دوباره گرفته می‌شود که اگر قبول شوند ادامه راه خود را می‌روند. اگر نمره قبولی نیاورند رتبه و کنکور آن‌ها لغو می‌شود.

 

 

گفته می شود مدیر کل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه کتمان درآمد، جرم تلقی شده و مجازات کیفری دارد، گفته درخصوص کسانی که مرتکب فرار‌های مالیاتی کلان می‌شوند، علاوه بر وصول مالیات و جرایم، پرونده قضایی تشکیل می‌دهیم. برای پزشکان و دندانپزشکانی که مردم برای آن‌ها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمامی پزشکان و دندانپزشکان مطابق قانون مکلف به استفاده از دستگاه پرداخت بانکی (پوز) هستند.

 

 

گفته می شود رئیس سازمان دامپزشکی در پاسخ به پرسشی که آیا گزارشی از کشتار دام‌های مکروه و غیرحلال و فروش آن به سازمان داده شده است، افزود: گزارش فروش اسب و الاغ به دست ما رسیده است، ولی در زمینه فروش سگ گزارشی به ما نداده‌اند. از مردم تقاضا داریم که از خرید گوشت در واحد‌هایی که کشتار‌ها آن‌ها خارج از پروسه دامپزشکی است اجتناب کنند.

 

 

 

 

گفته می شود عضو هیات رییسه مجلس: به کارمندانی که به اجبار از شهرستان به تهران منتقل می‌شوند، خانه سازمانی داده می‌شود، اما چنین امکاناتی برای نمایندگان وجود ندارد. آن ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکنی هم که به نمایندگان دادند، وام بود. در ابتدای هر دوره، مجلس مبلغی به نمایندگان برای اجاره خانه در تهران پرداخت می‌کند که این میزان در سال اول مجلس یازدهم ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه مسکن بود که این پول هم ماهیانه از حقوق نماینده کم می‌شود. این پول حقوق نبوده و یک وام است. ممکن است بگویند کارمندان هم به اجبار از شهرستان به تهران منتقل می‌شوند، اما به همین کارمند، مدیرکل و مسئول خانه سازمانی داده می‌شود در صورتی که چنین امکاناتی برای نمایندگان وجود ندارد.  همین الان ما نماینده‌ای داریم که می‌گوید صاحبخانه او اجاره را دو برابر کرده و برای پرداخت اجاره و ودیعه مسکن با مشکل مواجه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*