گفته می شود

گفته می شود علیرضا پناهیان با بیان اینکه نماینده‌ای که از مردم رای گرفته، حالا به مردم میگوید گروه فشار! چرا به مردم توهین می‌کنید؟، گفته همین گروه فشار به تو رای دادند که در مجلس بشینی، حالا در مجلس طغیان میکنی؟ وی با بیان اینکه شما نمایندگان مجلس نوکر مردم هستید، این مردم ارباب شما هستند و گاهی میخواهند سر شما داد بزنند، افزود: امام خمینی دوبار گفتند که عامل اصلی فساد و بدبختی ملت هیئت حاکمه آن کشور است. قدرت در هیچ کشوری نقطه‌ای نیست و هرمی است، تمام این هرم باید صالح باشد.

 

 

 

گفته می شود وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرده که وزارت خارجه این کشور با قرارداد فروش موشک‌های پاتریوت و تجهیزات مربوط به آن به عربستان به ارزش ۳.۰۵ میلیارد دلار موافقت کرده است.

 

 

 

گفته می شود رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرد که برنامه هسته ای ایران بسیار سریع پیش می رود. مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که برای شرکت در دهمین کنفرانس بازنگری ان پی تی به نیویورک سفر کرده است، روز سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران افزود که برنامه هسته‌ای ایران بسیار بسیار سریع به پیش می‌رود.

 

 

گفته می شود مجید رضا حریری – رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفته نگاهی به آمار‌های اقتصادی در سال‌های گذشته به خوبی نشان می‌دهد که ما تا چه حد در رسیدن به اهداف‌مان ناکام بودیم. در ۱۰ سال گذشته میانگین رشد اقتصادی ایران تقریبا صفر بوده است. همچنین میانگین تورم نیز در این سال‌ها حدود ۲۵ درصد تخمین زده می‌شود. نرخ استهلاک سرمایه از رشد آن بالاتر رفته و از همه مهم‌تر این روند به کوچک شدن تدریجی سفره معیشت مردم منجر شده است. با شعار نمی‌توان تمام این مشکلات را حل کرد، بلکه نیاز به یک اراده عمومی داریم. اگر در هشت سال آینده به طور میانگین رشد اقتصادی هشت درصدی داشته باشیم تازه به سال ۱۳۸۹ باز می‌گردیم این موضوعی است که حتی مقامات دولتی آن را تایید کرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفته مجموعه باید سالم باشد جایی که عفاف و حجاب نباشد محیط رشد اقتصادی پیدا نمی‌کند. اگر در کشور‌های دیگر برای محیط‌های آموزشی و کار قوانین سختگیرانه دارند برای این است که می‌خواهند رشد اقتصادی اتفاق بیفتد. در اداره‌ای که از صبح تا شب کارمندان باهم بگو و بخند دارند ساعت مفید کار در اداره نیم ساعت است البته در برخی ادارات هم به صورت جدی کار دنبال می‌شود. اما در برخی ادارات دور هم چای می‌خورند و کار مردم را انجام نمی‌دهند. وی ادامه داد: در برخی از دانشگاه‌های دنیا که گران هم است اختلاط بین دختر و پسر را جدا کرده اند این جداسازی باعث شده یک و نیم نمره به میانگین معدل کل اضافه شده است آن‌ها به دنبال علم هستند. چرا ما می‌خواهیم ۸۰ سال پیش اروپا را تجربه کنیم همین فرهنگ وارداتی؛ جایگزینی سگ و گربه به جای فرزند در اروپا و آمریکا هم این چنین نیست چرا ما از غرب، غربزده‌تر و گرفتارتر شده ایم

 

 

گفته می شود نماینده مردم مهریز در مجلس گفته دشمن بداند اگر گستاخی و تهدید آن ادامه یابد، در زمینه سلاح هسته‌ای که زورگویان دارند از رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم خواست که اگر صلاح بدانند استراتژی و فتوای ساخت سلاح هسته‌ای تغییر یابد و این برای جوانان ایرانی بسیار آسان خواهد بود. این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری پیرامون کیفیت کالاها، تاکید کرد: مردم از یک طرف گران فروشی و کیفیت نامطلوب کالا‌ها را تحمل می‌کنند، اما تغییر تاریخ مصرف و تولید کالا‌ها بازی با جان مردم است و باید در این زمینه به رئیس جمهور تذکر دهید.

 

 

 

گفته می شود مرکز ملی فضای مجازی  با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده با توجه به انتشار خبری با عنوان «تلگرام رفع فیلتر می‌شود» در رسانه‌های کشور، صراحتا به اطلاع می‌رساند این خبر صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*