پیامک

۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام پرواز هواپیماههای جنگی برفراز آسمان شهر بیرجند به چه دلیل بوده است. آیا رزمایشی نیروهای مسلح داشته اند. وگر رزمایش بوده چرا در مناطق شهری انجام شده است 
۷۷۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آقای دکتر نخعی نماینده محترم مردم شهرستان نهبندان چرا کسی پیگیر فیبر نوری مسیر نهبندان به شهداد نیست این پروژه از سال ۹۶شروع به کار شده ولی هنوز زیر بار نرفته ،
خیر
۷۷۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از اداره‌  منابع طبیعی در خواست داریم که چرا یک بوته از بیابان کنده میشه جریمه میکنن ولی در روستای سیدان بخش ماژان قنات قدیمی دارند اونجا خاک برداری میکنن که بیش از صد هزار بوته کنده میشه ولی چون که خودشان درادامه کار میکنن کسی به ان هاکارندارد از اداره منابع طبیعی در خواست داریم رسیدگی کنن چون یک تیکه از زیبایی اونجا خراب میشه و این همه بوته از بین میرود ممنون از روزنامه امروزخراسان
خیر
۷۸۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام  از راهنمایی ورانندگی بیرجند خواهش مندیم جلوی موتور سیگلت های بدون پلاک وپلاک های مخدوش وپلاک های قدیمی را بگیرید که البته در بیرجند خیلی هستند موتور سواری بی پلاک به بچه ام زدفرار کرد به دلیل بی پلاک بودن نتونستم کاری کنم ممنون.
خیر
۷۸۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام حاشیه کانال سجاد شهر از تقاطع محلاتی تا بلوار شهدای عبادی وضعیت بسیار نامناسبی دارد پر از نخاله و نامرتب و درختان خشک شده و جایگزین نشده ، میدان تمنای  باران هم مدتهاست متروکه شده البته این مشت نمونه خروار است گویا این شهر شورا و شهرداری ندارد…..

سلام با توجه به حوادث مکرر در بلوارشهیدناصری مسیر جنوب به شمال(بسمت ترمینال) با توجه به پیچ ۹۰ درجه فلکه یک تابلو بزرگ قبل از میدان لطفا نصب نمایید.
خیر
۷۸۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خیر
۷۸۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بر این ساخت و سازهای داخل شهر نظارتی نمیشه هر ساعتی که دلشون بخواهد کار می کنند هنوز صبح نشده تا پاسی از شب، گویامردم آسایش نمی خواهند کارشان گیر می کند درخت های خیابان رو هم قطع می کنند(بهشتی ۲۸)واقعا شهر بی صاحبه شرم بر …..
خیر
۷۸۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خیر
۷۸۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام لطفا شهرداری محترم ساماندهی سراب و کوهسار رو انجام بده و خیابان های اطرافش رو آسفالت کنه از روستا ها خدمات شهری ضعیف تر هست چرا؟؟؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*