گفته می شود

گفته می شود جلال محمودزاده، عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرده ذخیره استراتژیک نداریم. بر اساس قانون حداقل باید شش ماه ذخیره کالا‌های اساسی مثل آرد، گندم، روغن، برنج و قند را داشته باشیم؛ اما ذخیره آن‌ها به ۲۰ روز نمی‌رسد؛ یعنی اگر در طول ۲۰ روز وارداتی انجام نشود، دخیره کالا‌های اساسی کشور به صفر می‌رسد.

 

 

گفته می شود چند روز پیش ویدیویی از حضور چند زن در اطراف یکی از گشت‌های پلیس در پایتخت منتشر شد که در پی آن مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، از برخورد با سرتیم گشت انتظامی خبر داد. در اطلاعیه‌ای که پلیس پایتخت اعلام کرده، آمده است: «در پی اطلاع از برخورد خارج از ضوابط یکی از گشت‌های پلیس با یکی از شهروندان، موضوع به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفته و با سرتیم این واحد انتظامی به دلیل سوءمدیریت برخورد انضباطی شد.»

 

 

 

گفته می شود مدیرکل امور انتخابات شورای نگهبان گفته در طول انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، ۱۰۰ کلاهبردار انتخاباتی شناسایی شد که شورای نگهبان از ۶۰ نفر آن‌ها شکایت و دادگاه ۳۰ نفر را محکوم کرد.

 

 

 

گفته می شود عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران موضوع جستجوی ایمن روی اینترنت کاربران ایرانی را تایید کرد. زارع پور اظهار داشت: وجود محتوا‌های غیر اخلاقی و دسترسی آسان به این محتوا‌ها باعث شد تا خانواده‌ها به ما از نگرانی جدی در این باره سخن گفتند. وی افزود: این یک نگرانی جدی است که با کمک اپراتور‌ها روی پلتفرم‌های جستجوگر فعال شده تا نگرانی خانواده‌ها برطرف شود. وزیر ارتباطات اضافه کرد: صرفا محتوای خشن و مستهجن محدود شده و این خواسته خانواده هاست.

 

 

گفته می شود وزیر ورزش در شرایطی در جلسه هیات دولت حضور یافت که اعلام کرد به کرونا مبتلا شده است. حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد: به واسطه ابتلا به کرونا، قادر به گفتگو نیست. وزیر ورزش و جوانان از خبرنگاران خواست به واسطه این موضوع و در شرایطی که هنوز جواب تست او اعلام نشده، مراعات کرده و نزدیک وی نشوند!

 

 

گفته می شود یوسف ارجونی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفته جمعی از صاحب نظران و اعضای هیأت علمی جامعه مداحان، برای دوره کاردانی و کارشناسی سرفصل‌ها و واحد‌های درسی متنوعی تدوین کرده‌اند تا با شروع فعالیت دانشگاه انقلاب اسلامی در اختیار دانشجویان علاقه‌مند قرار گیرد.

 

 

گفته می شود قیمت چیپس در هر بسته ۴۴۰ گرمی به ۸۲ هزار تومان رسید. این یعنی هر کیلو چیپس در بازار بیش از ۱۸۶ هزار تومان ارزش دارد. این در حالی است که اکنون هر کیلو گوشت راسته گوسفندی با استخوان در بازار ۱۸۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

 

 

گفته می شود معاون اجتماعی پلیس فتا با بیان این که بسیاری کشور‌ها پول را از مبادلات مالی خارج کرده‌اند، گفته ۱۰ تا ۱۵ میلیون نفر از مردم ما در حال استخراج رمز ارز هستند.

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت صمت گفته در مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو در مجموع ۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ متقاضی خرید خودرو در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید خودروسازان ثبت‌نام کردند که در این مرحله حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ خودرو توسط خودروسازان عرضه و نتایج قرعه‌کشی از زمان پایان مهلت ثبت‌نام، حداکثر تا یک هفته بعد اعلام می‌شود.

 

گفته می شود حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان با اشاره به محاکمه حمید نوری و محکومیت او به حبس ابد در سوئد نوشت: وقتی شهروندان ایرانی در کشور‌های اروپایی امنیت ندارند، چرا باید اتباع آن کشور‌ها در ایران از امنیت کامل برخوردار باشند؟! راه کار چیست؟! وظیفه مسئولان ذی‌ربط است که موانع پیش‌روی برای تنبیه پشیمان‌کننده دولت سوئد را برطرف کنند و به دولت‌های اروپایی ـ و در این مورد، دولت‌های سوئد، آلمان، فرانسه و بلژیک ـ نشان بدهند که تشکیل دادگاه بلخ و متهم کردن و بازداشت بی‌جرم و علت اتباع ایرانی چه هزینه سنگینی برای آن‌ها در پی خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*