گفته می شود /

گفته می شود برخی گزارش‌ها حاکی است که جدیدترین دور تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه، صادرات طلای این کشور را هدف قرار خواهد داد و فضاهای موجود برای دورزدن تحریم‌ها را پر خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود صدیقی، امام جمعه موقت تهران گفته مقابله ما تنها با بی حجابی نیست بلکه مقابله با دشمن است که مسئله حجاب و عفاف را خاکریز خود قرار داده و به دنبال به هم زدن نظام خانواده در ایران است و می‌خواهد حرام زاده به وجود بیاورد و نظام عفاف و حجابی که برای آنان این همه شهید و فداکار تقدیم انقلاب شده است را به هم ریزد.

 

 

 

 

گفته می شود محمد بحرانی، صداپیشه شخصیت محبوب جناب‌خان در برنامه خندوانه، نسبت به اتفاقات شب گذشته این برنامه واکنش نشان داد و در متن استوری اینستاگرامی‌اش نوشت: “اتفاقی که دیشب در برنامه خندوانه افتاد اتفاق بسیار ناخوشایندی بود. این اتفاق ناخوشایند به عقیده من حتما شایسته یک عذرخواهی است. هرچند بنده در هنگام ضبط بخش مسابقه در برنامه دیشب حاضر نبودم که اگر حاضر می‌بودم حتما ری‌اکشن نشان می‌دادم.

 

 

 

 

 

گفته می شود خاتمی عضو انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی گفته سال گذشته ۲۰ تا ۲۵ درصد از جذب شیر لبنی در غالب گروه‌های مختلف محصول صادر می‌شد و پیش‌بینی می‌شود ۴۰ درصد از شیر تولید شده در سال جاری میل به خارج شدن از کشور را دارد و کشور‌های مانند روسیه، قزاقستان، گرجستان، ارمنستان خواهان شیر خام ما هستند.

 

 

گفته می شود مدیرعامل اتحادیه مرغداران با بیان اینکه نه تنها هیچ کمبودی در تامین مرغ نداریم بلکه با مازاد آن نیز مواجه هستیم، گفته فروش مرغ با قیمتهای بالا ناشی از سودجویی و عدم نظارت بر فرآیند کشتار تا توزیع است

 

 

گفته می شود بانک مرکزی چین اعلام کرده که تراکنش‌های ارز دیجیتالی فیات چین، e-CNY، تا پایان ماه می سال جاری به ۸۳ میلیارد یوان (حدود ۱۲.۳۳ میلیارد دلار آمریکا) رسیده است. زو لان، یکی از مقامات بانک خلق چین در کنفرانس مطبوعاتی گفت که در مجموع ۲۶۴ میلیون تراکنش یوان دیجیتال در این دوره انجام شده است.

 

 

 

گفته می شود شرکت گاز دولتی ترکیه از دویچه بانک، وامی به مبلغ ۹۲۵ میلیون یورو (۹۲۹ میلیون دلار) برای تامین مالی خرید گاز طبیعی مایع (LNG) دریافت می‌کند. این وام سه ساله به شرکت گاز دولتی ترکیه (بوتاس) امکان می‌دهد از صادرکنندگان LNG در ۱۰ کشور از جمله آمریکا، الجزایر و قطر LNG خریداری کند. این وام توسط دولت ترکیه ضمانت شده و میزان آن ممکن است در آینده افزایش پیدا کند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*