گفته می شود

گفته می شود علی امرایی، عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفته راس ساعت ۹ و ۴۹ دقیقه صبح دفترچه‌های شماره یک، دو و سه گروه تجربی با کیفیت بالا در فضای مجازی منتشر شد؛ به عبارتی دفترچه‌ای که تا حدود ساعت ۱۱ اصلا به داوطلب داده نمی‌شود یک ساعت قبل از آن در کانال‌های تلگرامی منتشر شده است و با چه کیفیت بالایی هم لو رفته است. سال‌های قبل داوطلب با گوشی از سوالات عکس می‌گرفت که خیلی مواقع کیفیت نداشت، اما امسال تصویر دفترچه آزمون را با برنامه‌های مختلف اسکن کردند، به‌طوری‌که واو به واو سوالات معلوم است. امسال بسیاری مدعی شدند که سوالات گروه تجربی در ساعات چهار الی پنج صبح لو رفته است. معلمی ادعا کرد صبح آزمون، دانش‌آموزان از او خواسته‌اند سوالات را حل کند. /

 

 

 

گفته می شود روزنامه جمهوری اسلامی با انتقاد از  روایت روزنامه دولت از نتایج یک نظرسنجی نوشته در این نظرسنجی مشخص شده ۶۹ درصد مردم ایران از زندگی لذت می‌برند، ۵۲ درصد از مردم مقصر مشکلات را دولت قبل می‌دانند و ۷۵ درصد مردم در زندگی احساس آسایش می‌کنند! لابد طبق همین نظرسنجی، ۲۰۰ درصد مردم هم می‌گویند چه کیفی دارد این گرانی بی‌سابقه که تازگی‌ها نصیب ما شده!

 

 

 

گفته می شود سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفته به علت تصمیم اشتباه وزارت حج عربستان در ایجاد محدودیت سنی زائران و تعلل در اعطای ویزا، بنده به عنوان سرپرست حجاج ایرانی، عدم حضورم را در سرزمین وحی اعلام می‌کنم. به برادران وزارت امور خارجه اطلاع دادم که من تنها در صورتی مشرف می‌شوم که وزیر حج عربستان بابت اقداماتی که انجام گرفته است، عذرخواهی کند و باید در فرودگاه عربستان به استقبال نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی بیاید. از طرفی هم دفتر مقام معظم رهبری اجازه این سفر را به من بدهد

 

 

گفته می شود فرماندار بوشهر گفته ما با هیچکس و هیچ مدیری در حوزه عفاف و حجاب تعارف نداریم و باید اتاق خانم‌ها و آقایان در کلیه دستگاه‌های اجرایی جدا باشد و هیچ همکار خانمی نیز نباید در شورای اداری شهرستان بوشهر بدون چادر حضور یابد، هر مدیری که کوتاهی کند بینی و بین الله او را عزل خواهم کرد.

 

 

 

گفته می شود بانک مرکزی اعلام کرده حجم نقدینگی در پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ (معادل ۴۹۴۳۴.۷ هزار میلیارد ریال) نسبت به پایان سال ۱۴۰۰ معادل ۲.۳ درصد افزایش یافته است.

 

 

 

گفته می شود در این بازار، فروشنده واقعی بسیار کم بوده و قیمت‌ها نسبت به سه ماه پیش بین ۳۰ تا ۵۰ درصد رشد داشته است. به‌طور مثال هر دستگاه سانتافه مدل ۲۰۱۷ کم‌کارکرد که سه ماه قبل ۱.۷ میلیارد تومان قیمت داشت، این روز‌ها ۲.۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود. همچنین لکسوس ان. ایکس مدل ۲۰۱۷ صفر کیلومتر از چهار میلیارد تومان به ۵.۳ میلیارد تومان و هر دستگاه تیگوان مدل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر از ۳.۱ میلیارد تومان به ۴.۲ میلیارد تومان افزایش داشته است. به گفته فعالان بازار، هرچند مسئولان هرازگاهی از واردات خودرو و در حال انجام بودن ساز و کار‌های آن خبر می‌دهند، گوش مردم و به‌ویژه واردکنندگان در چند سال گذشته از این حرف‌ها پُر شده و به همین دلیل تحرک خاصی را در بازار شاهد نیستیم.

 

 

 

گفته می شود دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه اعلام کرد اگر پیشنهاد ژاپن برای تعیین سقف قیمت نفت روسیه برابر نصف قیمت فعلی بازار اجرایی شود، عرضه نفت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و قیمت‌ها به بالای ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار در هر بشکه صعود می‌کند.

 

 

 

 

گفته می شود برخی افراد که با شماره تلفن آگهی‌های در خصوص بیرون کردن مستاجر تماس گرفته‌اند عنوان می‌کنند که این افراد بیان کرده‌اند راهکار‌های حقوقی و قانونی برای دریافت حکم تخلیه مستاجر را می‌دانند و در قبال دریافت مبالغی می‌توانند این کار را انجام دهند. حتی شنیده می‌شود که برخی افراد می‌گویند از راه‌های تهدید و ارعاب مستاجران، آن‌ها را بیرون می‌کنند. در این باره وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد هر گونه تهدید مستاجر و ورود به ملک، بدون حکم قضایی و یا دستور تخلیه جرم است.

 

 

 

گفته می شود با آنکه هفت ماه است که به بهانه کمبود بودجه، مطالبات اضافه‌کار و کارانه پرسنل و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز پرداخت نشده، رئیس این دانشگاه به یکی از پزشکان این مرکز، ۲۰۰ میلیون تومان علی الحساب کارانه پرداخت کرده است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*