گفته می شود

گفته می شود از چند ماه پیش زمزمه‌هایی مبنی بر استعفا یا برکناری خرمشاد و عدم حضور وی در وزارت کشور شنیده می‌شد، اما به مانند همیشه، مراجع رسمی با تکذیب این اخبار بر حضور وی در وزارت کشور و فعالیت او در معاونت سیاسی وزیر کشور خبر می‌دادند تا اینکه بالاخره پس از مدت‌ها آن زمزمه‌ها تایید و اعلام شد که محمدرضا غلامرضا با حکم وحیدی به معاونت سیاسی وزارت کشور منصوب و آیین معارفه «محمدرضا غلامرضا» معاون سیاسی جدید وزارت کشور، با حضور «احمد وحیدی» برگزار شده است.

 

 

 

گفته می شود رئیس اداره پیشگیری و کاهش آسیب مصرف مواد، الکل و دخانیات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفته آخرین مطالعه جامع که برآورد جدیدی از مصرف دخانیات ارائه کرده، نشان می‌دهد هشت تا ۱۰ میلیون نفر در ایران مواد دخانی مصرف می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود علی‌اکبر ناطق نوری، چهره محبوب اصولگرایان در دهه ۷۰ یکی از مهمترین بازیگران صحنه سیاست ایران در ۴۰ سال اخیر است که غبار برخی تغییرات در مراودات سیاسی بر قد و قامتش هویداست. ناطق نوری هرچند از حلقه اولیه جامعه روحانیت مبارز بود، این تشکل چندان وفادار به صاحبانش نبود و روی خوش به برخی، چون ناطق و مرحوم هاشمی نشان نداد. پرده‌نشینی ناطق نوری بعد از انتخابات ۸۸ تا سال ۹۲ ادامه داشت و زمانی که اعتدالیون هم‌کاسه شوند تا اصولگرایان رادیکال را کنار بزنند کنار مرحوم هاشمی، سیدحسن خمینی و خاتمی ایستاد. ناطق نوری سال ۹۸ در جلسه جامعه روحانیت حضور داشت، اما این حضور تکرار نشد و به همان جلسه ختم شد. این روز‌ها باز هم از گوشه و کنار زمزمه لیدری جریان سوم از سوی ناطق مطرح می‌شود، اما برخی، چون مرعشی می‌گویند او آماده بازگشت به سیاست نیست.

 

 

 

گفته می شود هفته سوم خردادماه «قرارگاه ۲۱ تیر» رسما در خراسان رضوی آغاز به کار کرده است. بر اساس آنچه در متن قرارگاه ۲۱ تیر ذکر شده، عفاف به عفاف در نگاه، عفاف در گفتار، عفاف در حرکات و سکنات، عفاف در معاشرت، عفاف در پاکدامنی و عفاف در پوشش تقسیم‌بندی می‌شود و حجاب هم برای خانم‌ها شامل ویژگی‌هایی در چادر و مقنعه، مانتو، شلوار، جوراب، کفش و رنگ لباس است. از نگاه این قرارگاه در حجاب و پوشش آقایان هم از کروات، پاپیون و سایر نماد‌های غربی، تی‌شرت، پیراهن تنگ و کوتاه، لباس‌های بدن‌نما و وصله‌دار، طلا و زیورآلات، شلوار‌های زاپ‌دار و… نباید استفاده شود.

 

 

 

گفته می شود رمضان‌زاده از انفعال دولت سیزدهم در برخورد با یک اختلاس افشاشده، انتقاد کرد. سخنگوی دولت اصلاحات نوشته اختلاس هزار و چندصد میلیارد تومانی در سازمان تعاون روستایی در هر جای دنیا اتفاق افتاده بود، سقط یا عزل دولت را در پی داشت، اما اینجا تلگنری هم به جناب وزیر نزدند و به کنار گذاشتن رئیس سازمان اکتفا کردند. ادعای ضدیت با فسادشان هم گوش فلک را کر کرده است.

 

 

گفته می شود دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با اشاره به اینکه در حوزه کارفرمایی فرهنگ سازی نشده است گفته درآمد در دلالی و فروش کالا به صورت واسطه‌ای و مشاغل غیررسمی در بعضی موارد از کار رسمی بیشتر است. به همین دلیل تمایل جوانان  به آن سمت بیشتر است.

 

 

 

گفته می شود مرکز آمار نرخ اقلام خوراکی مناطق شهری در خردادماه امسال را منتشر کرد و بر این اساس روغن نباتی و مایع بیشترین و گوشت گوسفند کمترین افزایش بها را داشتند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*