گفته می شود

گفته می شود دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفته امکان واردات خودرو ۱۵۰ میلیونی برای دولت وجود ندارد. واردات خودرو با کمترین قیمت ۴ مرتبه باید اسقاط شود هزینه هر اسقاط ۲۵ میلیون تومان است پس ۱۰۰ میلیون برای اسقاط لازم است پس به نظر میرسد واردات خودرو ۱۵۰ میلیونی به آرزو بیشتر شبیه است تا واقعیت

 

 

گفته می شود به دنبال شهادت گروهبان یکم محمد صیادی از نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی در منطقه «میلک» که به دست مهاجمان ناشناس از آن سوی مرز رخ داده است، برخی کاربران افغانستانی در فضای مجازی از درگیری نیروهای مرزبانی ایران با نیروهای طالبان خبر داده‌اند. این کاربران مدعی شده‌اند در پی این درگیری، دو تن از نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی نیز توسط طالبان به اسارت درآمده‌اند.در حالی که به گفته مرزبانی جمهوری اسلامی، هویت نیروهای متعرض آن سوی مرز به سمت برجک یک مرزبانی در نقطه صفر مرزی شهرستان هیرمند و به وجود آمدن درگیری، مشخص نیست، علاقه وافر طیف خاصی از کاربران افغان به نشان دادن موضع متخاصم بین دو کشور، قابل تأمل است.

 

 

گفته می شود به رسم هر ساله مراسم بزرگداشت شهادت سومین شهید محراب، آیت الله صدوقی و فرزندش امام جمعه فقید یزد با حضور مقامات و اقشار مختلف مردم در مسجد حظیره و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و یکی از نجات یافتگان حادثه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی برگزار شد.بر اساس گزارش مذکور، «تندروها» در یزد در میانه سخنان مهاجری، با فریاد زدن، باعث شدند سخنران مراسم مجبور شود سخنان خود را نیمه کاره رها کند و از منبر مسجد حظیره پایین بیاید.هنگامی که مسیح مهاجری در سخنرانی خود آیت الله هاشمی را یکی از دلسوزان و بزرگان انقلاب اسلامی نامید، چند نفر که برخی از آنها ملبس به لباس روحانیت بودند با فریاد به مخالفت با سخنان مهاجری پرداختند؛ موضوعی که باعث شد وی بدون تکمیل سخنانش، منبر را پایان دهد.

 

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی از رئیس جمهوری نقل کرد که گرانی‌های افسارگسیخته تمام می‌شود.حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی اظهار کرد: در جلسه هیات رئیسه که پنج شنبه تشکیل شد، به رئیس‌جمهور گفتم که به طور خلاصه بگویید این گرانی‌های افسارگسیخته تا کی ادامه دارد و جواب داد که تردید نداشته باشید که تمام می‌شود، از این گردنه گذر خواهیم کرد و اقتصاد بیمار ۵۰ ساله را با فضل خدا و با صبر مردم به سامان خواهیم رساند.

 

 

گفته می شود محمودعباس‌زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفته مذاکرات هنوز به اتمام نرسیده تا به نتیجه برسد یا نرسد! حریف مقداری بازی درآورد که امتیاز بیشتری بگیرد که ما زیر بار شیطنت او نرفتیم. تحلیل ما این است که آمریکا‌ بیشتر به برجام نیاز دارند نه ما.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*