پیامک

باسلام دستفروشی ازشما شکایت از شهرداری باسپاس کارگر ساده
۱۴۰۱/۰۴/۲۶ ۲۱:۴۹:۱۳ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام
پیام زیبا و دغدغه به‌حق یکی از هم استانی های عزیز رو در روزنامه در خصوص حفظ کرامت کارگران روزمزد و سرگذر خوندم.احسنت به این عزیز.
چرا کسی به فکر این عزیزانی که دارن از طریق حلال رزق خودشونو به دست میارن نیست؟
این وضعیت شایسته دولت مردمی نیست؟!
حداقل میشه در سطح شهر چند مکان رو مشخص، مسقف و صندلی دار کرد که این عزیزان در مدت زمانی که اونجا به دنبال رزق حلال هستن از گرما و تاحدودی سرما اذیت نشن.
از استانداری، شهرداری و هر نهادی که مرتبط با این موضوع است انتظار پیگیری برای ساماندهی و حفظ شان کارگران عزیز هم استانی رو داریم.
از روزنامه شما هم ممنونیم که برای رسیدگی به وضعیت کارگران زحمتکش این پیام ها رو چاپ میکنید.
خوانده نشده خیر
۳ قابل توجه مسئولان باتوجه به وجود راننده های خلاف کار و قانون گریز،جاده و خودرو های غیر استاندارد چرا دستگاه قضا ورود پیدا نمی کنه واز نیروی همیشه در صحنه بسیج کمک نمی گیرید تا تخلفات کاهش پیداکند اندکی برای جان ومال مردم ارزش قائل شوید خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت مدیرکل محترم کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی سرکارخانم دکترحمیدی ازحضرتعالی که یکی ازمدیران جهادی می باشید خواستارراه اندازی کانون دراین نقطه می باشیم دعای خیرما بدرقه راهتان باشد باتشکر شهروندان نوغاب درمیان
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
از شهرداری بیرجند خواهشمندیم نسبت به تکمیل فاز دوم پارک جنگلی اقدام فرمایند.
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام جناب استاندار ضمن تشکر از پیگیری مشکلات مردم مرحمت فرمایید بین روز از خیابان عدل بیرجند هم بازدید بفرمایید. تعمیرکاران اتومبیل در وسط خیابان یا در کوچه ها اقدام به تعمیر می نمایند . یا در کوچه ها تست عیب یابی  خودرو می گیرند. بعضی مشتریان کوچه ها را با پیست اتومبیل رانی اشتباه می گیرند و با بوق زدن های مکرر  مزاحم آسایش ساکنین منطقه  می شوند. سروصدا و ظاهر کثیف و آلوده خیابان و کوچه ها هم مزید بر علت.  بررسی بفرمایید این چه کلاف سردرگمی است که بعد از ۲۵ سال هنوز برنامه جابجایی صنوف مزاحم شهر به هیچ جای مشخصی نرسیده و مسئولین شهری از حل آن عاجزند. خداخیرتان بدهد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*