گفته می شود

گفته می شود عمده محتویات ۱۶۹ صندوق مورد سرقت قرار گرفته، طلا، جواهر، ارز و سکه بوده است، به نحوی که مبلغ ریالی محاسبه شده اشیای سرقت شده از کل موجودی آن شعبه بانک بیشتر بوده و به عنوان مثال، فقط در ۲۰ صندوق بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان ارز نگهداری می‌شده است! محتویاتی که به اطلاع بانک نرسیده و در نتیجه جبران خسارت را با چالش‌هایی مواجه کرده

 

 

 

گفته می شود علی سعدوندی اقتصاد دان گفته مسئولان صمت، سیاست‌های اقتصادی کشور را به تمسخر گرفته اند. متاسفانه با خیال آسوده، اعتماد مردم را از بین برده اند و با افکار عمومی بازی می‌کنند. وزارت صمت باید توضیح دهد که علت ممانعت از عرضه خودرو در بورس کالا چیست؟ اگر نفوذ و مافیا نیست، پس چه دلیلی داشته است؟

 

 

گفته می شود امام جمعه مشهد گفته اخیرا چند حادثه داشتیم که طبیعی نبوده و خطایی انسانی باعث این فاجعه‌ها شده است. اولین حادثه، ریزش متروپل آبادان است و دومین آن حادثه قطاری است که از مشهد بازمی‌گشت. به وجود آمدن این حوادث نتیجه ندانم‌کاری و خطای انسانی است. گفته می‌شود راننده بیل‌مکانیکی مست بوده و بیل را وسط ریل قطار گذاشته که متاسفانه باعث از بین رفتن ۲۰ نفر و مصدوم شدن ۸۰ نفر شده است. دلیل به وجود آمدن این حادثه‌ها بی‌بندو باری است. مگر آن‌جا نگهبان ندارد که باعث از بین رفتن جان ۲۰ نفر و مصدوم شدن ۸۰ نفر شده؛ این قابل چشم پوشی و گذشت نیست و باید از راه‌های مختلف پیگیری شود

 

 

 

 

گفته می شود ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفته در صورتی که دولت قبول نکند خودرو در بورس کالا عرضه شود، با طرح این موضوع در صحن، آن را به شکل قانون درخواهیم آورد. وی افزود: از ابتدا تصمیم ما در مجلس عرضه کامل خودرو در بورس کالا بود چرا که تاکنون ساز و کار شوراى رقابت، قیمت‌گذارى دستورى و قرعه‌کشی در این حوزه با نتیجه مثبتی همراه نبوده و به کارگیرى این اقدامات بیشتر منجر به ایجاد التهاب در بازار شده است.

 

 

گفته می شود اداره حقوقی قوه قضاییه اعلام کرده با توجه به اصل قانونی‌بودن جرم و مجازات که در اصل سی و ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده ۲ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ آمده است، مادام که برای رفتاری طبق قانون مجازاتی تعیین نشده باشد، نمی‌توان آن رفتار را جرم تلقی کرد و از آنجا که برای دوچرخه‌سواری یا موتورسواری بانوان مجازاتی پیش بینی نشده است، لذا صرف دوچرخه‌سواری یا موتورسواری بانوان فاقد وصف کیفری است.

 

 

 

گفته می شود  امام جمعه اصفهان گفته از نظر اقتصادی، روزبه‌روز وضعمان بهتر می‌شود. بی احترامی به انسان هاست که گمان کنیم همه کار‌ها را حکومت باید انجام دهد، البته دولت باید به اشتباهات رسیدگی کند و اگر کسی مجرم بوده است با او برخورد شود. باید بدانیم این اشتباه، کار فرد است که با بیل (مکانیکی) آمده و به حادثه برای قطار منجر شده است، آیا رییس جمهور باید این مشکل را برطرف کند. برخی دنبال این می‌گردند که فقط نقاط ضعف را ببینند، این افراد به مانند مگس هستند.

 

 

 

گفته می شود مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از افزایش دو برابری آمار دانشجویان سیگاری پس از شیوع کرونا خبر داد و گفته اگر چه دانشجویان پسر بیشتر از دختران سیگاری هستند، اما میزان گرایش به استعمال سیگار در بین دختران دانشجو نیز رو به افزایش است.

 

 

گفته می شود امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به مخالفت مقام معظم رهبری با بی حرمتی در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفته این‌ها همان کسانی هستند که به سبب تندوری و پیشی گرفتن از ولایت، بر اساس متون دینی از مسیر حق خارج شده و به سرنوشت مارقین دچار خواهند شد.

 

 

 

گفته می شود عضو هیات رییسه مجلس گفته بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.

 

 

 

گفته می شود اعلام آمادگی چین برای حمله نظامی به تایوان، محکومیت شدیداللحن حمله اسرائیل به فرودگاه دمشق از سوی روسیه، گفت‌وگوی رابرت مالی با مقام کره جنوبی درباره ایران، اظهارات غیرسازنده و جدید رافائل گروسی درباره ایران و تشدید حملات علیه مواضع آمریکا در عراق و سوریه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*