گفته می شود

 

گفته می شود حمله به امام جمعه اصفهان ناکام ماند و آیت‌الله طباطبایی‌نژاد اعلام کرد که آسیبی ندیده است.بعد از ظهر امروز، پس از اقامه نماز جمعه، شخصی به آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد حمله‌ور شد که این حمله با دخالت محافظان امام جمعه ناکام ماند.

 

 

گفته می شود امام جمعه اردبیل، لغو پرواز خود به تهران را ناشی از انتقاد او از کاهش شمار پروازهای استان دانست و گفته پرواز خود ما از اردبیل به تهران را تعطیل کردند و ناچار شدیم به تبریز برویم و از تبریز به تهران. ظاهرا می خواستند از ما انتقام بگیرند تا ساکت باشیم.

 

 

گفته می شود رییس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی از آغاز تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی خبر داد و گفته از خردادماه، مؤدیان در اظهارنامه مشاغل باید شماره‌ حساب تجاری خود را اعلام می‌کنند

 

 

 

 

گفته می شود نائب‌رئیس مجلس دهم مجلس گفته فیلم عنکبوت مقدس، تحریف واقعیت‌ و فیلم برادران لیلا هم نوعی خودباختگی اجتماعی بود.علی مطهری نائب رئیس مجلس دهم  درباره فیلم «عنکبوت مقدس» اظهار داشت: با توجه به اینکه بنده این فیلم را مشاهده نکرده‌ام، ممکن است قضاوت دقیقی نداشته باشم؛ اما آنچه تاکنون نقل شده و همچنین تیزر و حتی پوستر این فیلم نشان می‌دهد که محتوای قابل قبولی ندارد.وی افزود: پوستر این فیلم به گونه ای طراحی شده است که شائبه توهین به شهر مقدس مشهد و امام رضا(ع) به وجود می‌آید؛ عوامل این فیلم نباید این پوستر را به آن صورت منتشر می کردند.نماینده سابق مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه آنچه از محتوای فیلم نقل شده حاکی از سیاه نمایی و بد نشان دادن ایران است، تصریح کرد: این فیلم، ایران را یک کشور مخروبه و با مردمی عقب مانده نشان داده است و مشخص نیست این اقدام چه سودی برای کارگردان و تهیه کننده این فیلم داشته، مگر اینکه بگوییم هدف این‌ها صرفاً گرفتن جایزه کن بوده است؟!

 

 

گفته می شود قزاقستان نام نفتی که از طریق بنادر روسیه صادر می‌کند، به “بِلند نفت خام صادراتی قزاقستان” (KEBCO) تغییر داد تا آن را از نفت تولید روسیه متمایز کرده و از ریسک تحریم‌ها و مشکلات مربوط به فاینانس، اجتناب کند.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین مشکلات مرغداران در حال حاضر پایین آمدن قدرت خرید مردم است، اعلام کرده مرغداران باید آینده بازار مصرف محصول تولیدی خود را مثبت ارزیابی کنند، نرخ فعلی گوشت مرغ در بازار هزینه تولید مرغدران را نیز تامین نمی‌کند. در حال حاضر تولید هر کیلوگرم گوشت مرغ بیش از ۴۵ هزار تومان است. وی با تاکید بر اینکه زیان مرغداران در وضعیت نامناسب، هر دوره تولید بیش از ۲ میلیارد تومان است که به راحتی جبران نمی‌شود،

 

 

گفته می شود آیت‌الله حسینی بوشهری، در خطبه نماز جمعه ۱۳ خرداد که در مصلی قدس قم برگزار شده گفته احساس می‌کنیم نظارت قوی وجود ندارد زیرا گفته می‌شود که چهار قلم کالا گران می‌شود اما بسیاری از اجناس ۲۰ درصد، ۳۰ درصد ۵۰ درصد گران شده است؛ باید سایر کالاهایی که وابسته نیستند کنترل شوند.

 

 

گفته می شود رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس گفته قرار است ایرانیانی که واکسن برکت زدند، در فاصله اعزام به حج، واکسن های مورد تأیید عربستان را تزریق کنند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*