گفته می شود

گفته می شود کارشناس برنامه سمت خدا با کنایه به برخی اظهارنظر‌ها گفته یک شماره حساب بدهید مردم اضافه‌های ۳۰۰هزار تومان را به دولت برگردانند!

 

 

گفته می شود کارشناسان بخش فارسی خبرگزاری روسی اسپوتنیک در چرخشی شگفت انگیز نسبت به ایران تحلیل‌های بدبینانه و ضد نظام سیاسی را منتشر می‌کنند و کسی هم کاری به آن‌ها ندارد. پس از مقاله بسیار سخت و سفت ولادیمیر ساژین، کارشناس ارشد این خبرگزاری که نوشت ارزش دارایی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۳۰۰ میلیارد دلار است که ارزش جنگیدن برای صیانت دارد حالا نوبت به کارشناس ایرانی این خبرگزاری به نام آب شناس رسیده است که بنویسد: “فساد و رانت خواری آنقدر این روز‌ها در ادارات مختلف در سرتاسر کشور گسترش یافته که ایران به بهشت مافیا‌های اقتصادی تبدیل شده است.

 

 

گفته می شود سفارت افغانستان در تهران برای تهیه خانه جهت اقامت این کارمند خود دچار مشکل شده است، زیرا او دارای سه همسر و ۱۲ فرزند است

 

 

گفته می شود محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در مطلبی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، از افزایش قیمت دلار انتقاد کرد و نوشته با همان منطق اقتصادی که دلار ۴۲۰۰ تومانی مورد انتقاد بود، تخصیص دلار ۲۵۰۰۰ تومانی به برخی واردکنندگان (در حالیکه دلار امروز وارد کانال ۳۱۰۰۰ تومانی شده است) مردود نیست؟

 

 

گفته می شود سید حسن خمینی با تأکید بر اینکه امام گرفتار حجاب معاصریت شده است، گفته اخیرا خدمت مقام معظم رهبری بودم و تمام مدت ایشان روی این مسأله تأکید داشت که اگر انقلاب قرار است بماند، اگر دینداری قرار است بماند، اگر اخلاق، آزادگی، استقلال و حتی تمامیت ارضی احتیاج به پرچم دارد؛ امام پرچم دینداری، عزت و استقلال در جامعه ماست و به این جهت بلند کردن این پرچم، بلند آوازه کردن یک فرد نیست و بلند کردن نماد دینداری است. این شخص امروزه پرچم هویت و آینده ماست.

 

 

 

گفته می شود بیش از ۷۰ روز است که هیچ خبری از معاون سیاسی وزیر کشور نیست و او در هیچ جلسه‌ای که رسانه‌ها هم باشند، شرکت نکرده است تا شایعه استعفایش قوت بگیرد. برخی رسانه‌ها حتی جایگزین خرمشاد را هم معرفی کرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود معاون فرهنگی وزیر ورزش گفته چالش حضور زنان در ورزشگاه‌ها، خیلی زود حل می‌شود. در بخش ملی موضوع حل شده و در بخش باشگاهی نیز فعالیت‌ها به خوبی پیش خواهد رفت. بزرگترین مانع ما در حال حاضر نبود زیرساخت‌هاست و حقیقتا فضا‌های ورزشی کشور و به ویژه ورزشگاه‌ها فضای مناسبی برای بانوان و خانواده‌ها نیست و از امکاناتی که بتوانیم به خوبی پذیرای آن‌ها باشیم برخوردار نیستیم. امیدواریم پس از تصویب ضوابط ورود قانونمند بانوان و خانواده‌ها به اماکن ورزشی به ویژه ورزشگاه‌ها، بتوانیم این دغدغه ورزش کشور را حل کنیم.

 

گفته می شود روزنامه صبح‌نو که از نشریات نزدیک به قالیباف رییس مجلس است، از اظهارات کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران انتقاد کرد و نوشته نسبت دادن مشکلات اقتصادی و سوءمدیریت‌ها به امتحان الهی از دو بعد ضربه‌زننده است؛ یکی اینکه توجیه‌گر ناکارآمدی است و ثانیا تصویری بی‌نسبت با جهان‌بینی اهل بیت از دین، به جامعه ارائه می‌دهد. اگر باور داشته باشیم که گرانی را باید به‌دلیل آزمایش‌های الهی تحمل کنیم، این گزاره به معنی تسلیم شدن در برابر حوادث است که این تسلیم نیز انفعال و بی‌تصمیمی را در پی دارد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*