گفته می شود

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مورد تغییر سیاست ارز ترجیحی دولت گفت: با اختصاص ارز ترجیحی ۱۵۰ هزار تن نهاده دامی در بنادر کپک زد و از بین رفت.

 

 

گفته می شود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته بخشی از یارانه آرد ایران از طریق قاچاق و صادرات رسمی بر سر سفره خارجی‌ها می‌رفت. در بخش صادرات، ماکارونی با آرد یارانه‌ای مردم ایران، ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان می‌گرفت تا خارجی‌ها ماکارونی ارزان تری بخورند.

 

 

گفته می شود غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در توییتی، از “پنج ب” زیر به عنوان بیراهه صندوق نام برده که شامل استفاده از منابع صندوق برای “بودجه جاری”، “بودجه عمرانی”، ابزاری برای فعالیت‌های “بانکها”، به کارگیری منابع برای جبران کاستی‌ها و حوادث تحت عنوان “بیمه‌های اجتماعی و اقتصادی” و در نهایت، ورود به “بنگاهداری و رقابت با بخش خصوصی” است

 

 

گفته می شود رئیس اداره مراقبت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی شش بیمار مشکوک به آبله میمون در کشور گفته ۵ نفر از این افراد مشمول نمونه گیری شدند که نتیجه آزمایش سه نفر منفی شده است. با توجه به اینکه گزارشی از بیماری در داخل کشور نداریم، در نتیجه بیماریابی خودمان را از مرزها آغاز کرده ایم.افرادی که با مواردی مثل تب و بثورات پوستی مشاهده شوند، نسبت به قرنطینه و نمونه گیری از آنها اقدام می‌شود

 

 

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه سرود «سلام فرمانده» می‌تواند یک مطلع خوب برای تولیدات هنری فاخر دیگر باشد، گفت: تجربه این سرود نشان داد که اگر کار فرهنگی و هنری فاخر و متعالی عرضه شود، مردم استقبال می‌کنند.

 

 

گفته می شود وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درخصوص سرود سلام فرمانده نوشت: آفت این اثر هنری، حکومتی کردن آن و تلاش‌ها و گزارش‌های مکرر دستگاه‌ها، برای ترویج آن است. بگذاریم مردمی بماند!

 

 

 

گفته می شود دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفته متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در تولید و دسترسی به پوشاک ارزان مبتنی بر شاخص های حجاب و عفاف وجود دارد، سوء استفاده هایی از طریق واردات پوشاک صورت می گیرد که سبب شد تا مقوله عفاف و حجاب به صورت افراط و تفریط در پوشش به انحراف کشیده شود. وی از ابلاغ دستورالعمل پوشاک بانوان از طراحی گرفته تا تولید، توزیع و ویترین چینی خبر داد و افزود: اکنون یک قانون مشخص و واحد وجود دارد که طبق آن مانتوهایی که قد آنها تا بالای زانو باشد ممنوع است و جلوی مانتوها باید روی هم بیاید و دکمه داشته باشد.

 

 

گفته می شود نشریه آمریکایی فری‌بیکن گفته است که بر اساس یک سند داخلی وزارت خارجه آمریکا، در سال ۲۰۱۸، مقامات ارشد دولت اوباما در تلاش برای تضعیف سیاست دولت دونالد ترامپ برای منزوی کردن ایران محرمانه با مقامات این کشور دیدار کردند.به گزارش بی بی سی، این نشریه نوشت: در حالیکه دولت ترامپ در سال ۲۰۱۸ برای افزایش فشار اقتصادی بر ایران تلاش می‌کرد، هیاتی از “سفیران سابق ایالات متحده” محرمانه با جواد ظریف، وزیر خارجه سابق ایران، در اقامتگاه او در نیویورک ملاقات کردند.

 

 

گفته می شود عباس سلیمی نمین درباره ائتلاف پایداری ها و نمایندگان اصلاح طلب در مجلس گفته گاهی آزمون هایی برای ما روشن می کند که چقدر درست حرکت می کنیم. شاید برخی عزیزان در رأس سیاسی یک ارزیابی داشته باشند که متأثر از برخی بازیگران حرفه ای در سیاست نیستند اما آننها باید در برخی مقاطع زمانی جایگاه خودشان را مورد بررسی و توجه جدی قرار دهند.وی افزود: جریان جبهه پایداری بحث خلوص و پالایش را در جریان اصولگرایی مطرح می کرد اما الان می بینیم مواضعی اتخاذ می کند که جای تأمل دارد، چون به جای اتخاذ بیشترین جبهه گیری در برابر برخی جریانات سیاسی، با کسانی رویارویی می کند که کاملا باید با آنها همراهی نشان دهد.

 

 

گفته می شود پرویز پرستویی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ در یادداشتی خطاب به رییس صداوسیما، نوشته بنده به عنوان یک شهروند عملکرد شما را به عنوان مسئول صدا و سیما دنبال کردم و می‌کنم. یادم نمی‌رود از همان ابتدا در فرودگاه اهواز در حضور چند جانباز قول دادید و فرمودید که آقای عادل فردوسی‌پور مشکلی برای بازگشت به صداوسیما نخواهد داشت؛ که تاکنون این مشکل حل نشده و نخواهد شد. در بخشی از این یادداشت همچنین آمده: حداقل شما به عنوان مسئول جدید کاری کنید که هنرمندان به تلویزیون برگردند و پلی باشند بین صداوسیما با مردم! اصلا فکر کرده‌اید که از کِی نمایش خانگی شکل گرفت؟ کاری نکنید که کم کم آن دسته از هنرمندانی هم که در حال حاضر در تلویزیون فعال هستند نیز به نمایش خانگی روی آورند. امیدوارم حداقل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نمایش‌های خانگی را به عهده بگیرد، چون متاسفانه ظاهرا از شما هم به عنوان مسئول جدید آبی گرم نخواهد شد.»

 

 

 

گفته می شود علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در ایران یک میلیون و هشتصد هزار نفر غیرقابل توانمندسازی هستند، گفته لیست این افراد با کد ملی مشخص شده است و بنابراین باید به این افراد کمک‌رسانی شود. وی گفت: متأسفانه در مسکن مهر بسیاری از افراد ضعیف جامعه مورد پوشش قرار نگرفتند، به علت اینکه این سه موضوع یعنی اطلاعات کد ملی، کد پستی و کد شغلی آنها ثبت نشده، ولی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بنا بر مصوبه‌ای که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و اقتصاد مقاومتی است، باید وضع مردم را از نظر شغلی بسنجد و به همه کد شغلی بدهد. آقامحمدی با تأکید بر اینکه باید قبل از حادثه موضوع را شناسایی کرد و به فکر برطرف کردن مشکل آن برآمد، ادامه داد: متأسفانه بیشتر فقرای ما از شاغلان هستند و اگر بخواهیم این فقر را برطرف کنیم، باید به غنای شغلی بیفزاییم. آقامحمدی تصریح کرد: نباید در مواقعی که خوشمان می‌آید بگوییم همه وضعشان خوب است و وقت دیگر بگوییم که همه وضعشان بد است

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*