گفته می شود

 

 

 

گفته می شود نیروهای ایران در اینستاگرام نفوذ کرده‌اند. بی بی سی در گزارشی گفته پانصد ایرانی در یک شرکت پالایش محتوای اینستاگرام، مطالب ضد برخی مقامات ایرانی را پاک می کنند. یعنی خودشان ریپورت می کنند، خودشان هم پاک می کنند. این اتفاق در داخل کشور با هیچ واکنشی روبرو نشد!

 

 

گفته می شود علی خدامی مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفته برای بازنشستگانی که تاریخ ازدواج خودشان و تاریخ تولد فرزندانشان قبل از سال ۱۴۰۱ باشد، مبلغ عائله‌مندی ۴۰۷ هزار و ۳۸۹ تومان و حق اولاد هم صد و ۵ هزار و ۶۱۹ تومان محاسبه خواهد شد. در صورتی که تاریخ ازدواج بازنشسته و تاریخ تولد فرزند یا فرزندان ایشان در سال ۱۴۰۱ ثبت شده باشد، مبلغ عائله‌مندی ۸۱۴ هزار و ۷۷۹ تومان و حق اولاد نیز ۳۱۶ هزار و ۸۵۸ تومان خواهد بود.

 

 

 

گفته می شود امام جمعه کرج در واکنش به ماجرای شکایت و حبس ۶ ماهه گفته بنده شکایتی نسبت به هیچ موضوعی نداشته و ندارم و برای این عزیزان طلب مغفرت می‌کنم.آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: چند روزی است که مطلبی در فضای مجازی مطرح شده و نسبت‌هایی به بنده و دستگاه‌ها داده‌اند، قصد داشتم مفصل به شرح نکاتی بپردازم اما دیدم دستگاه قضا به خوبی بخشی از مطالب را توضیح داده است.امام جمعه کرج افزود: دستگاه قضا باید با صلابت مسیر خود را براساس داده‌هایی که دارد طی کند و ماهم دخالتی نمی‌کنیم.او تصریح کرد: همواره به موارد این‌چنینی که به من نسبت داده شده است ورود نکرده‌ام و همه آنانی که به من تهمتی زدند را نیز در شب‌های قدر بخشیدم.

 

 

گفته می شود یک منبع آگاه جزئیاتی از حضور وزیر امور خارجه کشورمان در وزارت اطلاعات راتشریح کرد.یک منبع آگاه در گفتگو با فارس از حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در وزارت اطلاعات طی روزهای گذشته خبر داد.حضور وزیر خارجه در وزارت اطلاعات، تنها چند روز پس از بازداشت دو فرانسوی متهم به اقدامات ضد امنیتی، و پیش از اجرای حکم اعدام احمدرضا جلالی جاسوس رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

 

گفته می شود شرکت‌های نفتی روسیه به منظور دور زدن تحریم‌های غرب، صادرات نفت خود را کشتی به کشتی انجام می‌دهند. رویترز گزارش داد: بر اساس اطلاعات دریافتی از مؤسسه refinitiv بخش عمده‌ای از نفت کوره روسیه در آب‌های ساحلی بندر کالاماتای یونان به صورت کشتی به کشتی بارگیری شده و به مقاصد بندر فجیره، چین و هند حمل می‌شود.

 

 

 

گفته می شود پس از آنکه رسانه های غربی مدعی شدند پکن ممکن است در حال جایگزین کردن بشکه های ایران با محموله های ارزان تر از روسیه باشد، یک شرکت نفتی بسیار بزرگ ایران قرار است این هفته دو میلیون بشکه در پایانه نفتی در چین تخلیه کند. رویترز به نقل از متخصص ردیاب نفتکش «ورتکسا آنالیتیکس» گزارش داد که کشتی حامل دیونا متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) به ژانجیانگ در استان گوانگدونگ خواهد رسید و محموله به یک پایگاه ذخیره در بندر جنوبی پمپاژ خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود مقام‌های روسیه فهرستی از ۹۶۳ شهروند آمریکایی از جمله جو بایدن رئیس جمهور و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه را منتشر کردند که از سفر به روسیه منع شده‌اند.

 

 

 

گفته می شود محمدحسین عادلی، دیپلمات سابق و رئیس‌کل پیشین بانک مرکزی گفته ما در دوره تنش، توسعه اقتصادی نداریم بلکه تدارکات داریم. تامین معیشت مردم به معنی تدارکات دوره جنگ است.چه کاری است که اگر به دنبال توافق هستیم کاری بکنیم هزینه آن برای ما یا طرف مقابل افزایش پیدا کند؟یکی از نکات خوب این مذاکرات این است که اگر توافقی صورت بگیرد هم به علت یکدست بودن دولت و هم به دلیل پشتیبانی از توافق توسط کسانی که در دولت نیستند، از راس نظام تا بقیه، اجماعی برای این کار وجود داشته است.در حال حاضر هیچ کدام از کشورهای همسایه ما رابطه عادی با ایران ندارند چون از تحریم‌ها می‌ترسند.

 

 

گفته می شود براساس آمار‌های گمرک که روز گذشته بلومبرگ منتشر کرد میزان واردات انرژی چین از روسیه افزایش داشته و در ماه آوریل به رقم ۶ میلیارد دلار رسیده است. این آمار‌ها نشان می‌دهد که خرید نفت، گاز و زغال سنگ ۷۵ درصد رشد داشته و میزان واردات گاز طبیعی مایع هم با رشد ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته به ۴۶۳ هزار تن رسیده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*