گفته می شود

 

گفته می شود ایلان ماسک اعلام کرده که خرید شرکت توییتر را تا مشخص شدن جزئیات کامل حساب‌های کاربری جعلی در این شبکه اجتماعی به حال تعلیق در‌می‌آورد. با رسمی شدن این تصمیم ارزش سهام شرکت توییتر پیش از گشایش وال استریت در معاملات الکترونیکیِ بازار بورس نیویورک حدود ۲۰ درصد سقوط کرد. مدیر عامل تسلا که در حال حاضر حدود ۹۳ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد، با انتشار پیامی در این شبکه اجتماعی نوشت که در انتظار برملا شدن حقایق در خصوص حساب‌های هرزنامه و جعلی در این شبکه اجتماعی است که شمار آنها از سوی این گروه کمتر از ۵ درصد اعلام شده است

 

 

گفته می شود غلامعلی حداد عادل گفته امروز بدانید وضع رسانه در دنیا به کلی با ۳۰ سال پیش متفاوت شده. ما اول انقلاب فکر می‌کردیم. اگر رادیو و تلویزیون دست ما باشد، تمام است. امروز در دنیا هر کسی یک تلفن همراه دستش است و کش کار از دست همه در رفته و حتی متدینین و انقلابی‌ها تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و جنگ، جنگ ادراکی شده است. این‌ها کار تشکیلاتی می‌خواهد تا مدیریت شود.

 

 

 

گفته می شود یکتا جمالی، نخستین زن وزنه‌بردار ایران که به مدال جهانی رسیده است، به آلمان پناهنده شد.

 

 

 

 

گفته می شود عبدالله گنجی، فعال رسامه ای اصولگرا از «تظاهر به نداری» مردم انتقاد کرد.عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه همشهری در توئیتی نوشت:بخش قابل توجهی از مردم حقیقتا دچار مشکل هستند اما تظاهر به نداری تراز ۸۵ میلیونی را نشان می دهد که با شاخص های زیر نمی خواند:
– تقریبا به تعداد خانوارهای ایرانی خودرو داریم.- با دو روز تعطیلی راه های تفریحی کشور قفل می شود.- در مصرف لوازم آرایشی و عمل دست بردن در طبیعت بدن در جهان اولیم.

 

 

 

گفته می شود منطقی معاون وزیر صمت درباره اینکه آیا قرعه کشی‌ها که ادامه خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: با توجه به بازار نامتعادل خودرو، نکته مهم در قرعه کشی این است که متقاضی بیشتر از تولید است و بخشی خودرو را کالای سرمایه‌ای محسوب می‌کنند؛ پیش بینی می‌کنم تا اواخر سال آینده،  اغلب قرعه کشی‌ها منتفی و از بین خواهد رفت و ما به سمت کیفیت محصول و عقلایی شدن قیمت و تأمین نیازهای مردم خواهیم رفت.

 

 

 

گفته می شود راشاتودی: شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد که این شرکت امکان صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله عبوری از لهستان را‌‌‌‌‌‌‌‌ به خاطر تحریم‌های مقابله جویانه مسکو علیه بروکسل ندارد

 

 

گفته می شود نمازگزاران تهرانی در حاشیه نماز جمعه با سر دادن شعار «بانی وضع موجود؛ جهانگیری، روحانی» نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت قبل انتقاد کردند.

 

 

 

گفته می شود مصطفی میرسلیم گفته چاره رفع نواقص تولیدات داخلى و بهبود کیفیت تحقیر و توقف تولید صنعتى نیست زیرا بر خلاف شعار سال و مفاد سند تحول دولت است. باید دولت همت خود را براى اصلاح صنعت صرف کند. پناه بردن به واردات نامحدود، پاک کردن صورت مساله و هدر دادن ارز محدودى است که با تخفیف دادن قیمت نفت صادراتى عاید کشور شده و باید براى تأمین مواد و کالاهاى ضرورى و رشد کشور بکار گرفته شود و نه راضى کردن وارداتچی ها!ما موظفیم بکوشیم ضعف هاى خود را برطرف کنیم و مى توانیم؛ شایسته نیست ضعف ها را بهانه کنیم براى دریوزگى از بیگانگان یا تبدیل شدن به بازار مصرف آنها.

 

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس مجلس با بیان اینکه خانواده‌های ضعیف بهره‌ای از ارز ۴۲۰۰ تومانی نداشتند گفت: خیلی از سفره‌هایی که با رانت پهن شده بود و از ارز ۴۲۰۰ تومانی بهره‌مند بودند، با لقمه حرام مواجه شدند چراکه پول پرداختی که به نام مردم نصیب عده‌ای شد منجر به سوء استفاده آنان شد.

 

 

 

گفته می شود نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در واکنش به خبر ممانعت از ادامه سفر مورا در فرودگاه فرانکفورت پرسید: اگر با مقامات ارشد اتحادیه اروپا با گذرنامه دیپلماتیک چنین رفتار می‌شود، مردم عادی باید چه انتظاری داشته باشند؟

 

 

 

گفته می شود  امام جمعه اصفهان با زیر سوال بردن خرید بیش از نیاز برخی مردم در روزهای گذشته تصریح کرد: فردی اصلا ماکارونی دوست نداشته، اما حالا که گران شده رفته چند بسته از آن خریده است؛ خب گران شده؟ آدم چیز دیگری می خورد، مردم بدانید مغازه ها پر است مسئولان نمی گذارند مغازه‌ها خالی شود؛ صبر کنید تا تنش بخوابد، اگر سر و صدا کنید، آبروی کشور را برده‌اید.

 

 

گفته می شود دستیار سیاسی و رسانه‌ای قالیباف گفت: آقای قالیباف سال‌هاست و از سال ۸۴ که با نظر حضرت آقا وارد عرصه سیاسی شد تخریب می‌شود، ریشه این تخریب یک جمله است: آقای قالیباف برای حضرت آقا سربازی می‌کند و سرباز حضرت آقا است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*