گفته می شود

 

 

گفته می شود برخی ازشهر‌های کشور شاهد تجمعات اعتراضی برای افزایش نرخ برخی از اقلام اساسی بود. در این تجمعات که شعار‌هایی درباره رویکرد دولت در حذف ارز ترجیحی و در پی آن گران شدن برخی از کالا‌ها و عدم پیش بینی تمهیدات لازم برای اجرای این اقدام بزرگ و حیاتی مطرح شد آن چه کاملا مشهود بود معضل «عدم اقناع سازی» و توجیه افکار عمومی بود که تا پیش از این بار‌ها تذکر داده شده بود.

 

گفته می شود در حالی که مذاکرات هسته ای اخیرا با بن بست مواجه شده و انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سفر به تهران به دنبال تلاش برای خارج کردن مذاکرات از بن بست بوده، در اتفاقی او و دو تن از همکارانش توسط پلیس آلمان در فرودگاه فرانکفورت به صورت مشکوکی بازداشت و توقیف شدند.

 

 

گفته می شود نماینده مردم نجف‌آباد گفته امروز تمام کشورهای دنیا به سمت کوپن رفته‌اند، فرانسه، آلمان و ترکیه این کار را شروع کردند و ما هم ناگزیر هستیم که این کار را انجام دهیم، پس ما باید یارانه‌ها را هدفمند به دست قشر نیازمند برسانیم

 

 

گفته می شود وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۰ میلیون مسکن جدید در کشور نیاز داریم، گفت: بیش از ۸ میلیون جوان به علت مشکلات مالی و نداشتن مسکن مجرد مانده اند

 

 

گفته می شود زاکانی گفته  اگر این موضوع خودزنی شهردار واقعی باشد حتماً برخورد سختی خواهیم داشت علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه پنجمین اجلاسیه شورای عالی استان‌ها و در جمع خبرنگاران درباره حواشی حمله به شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ گفت: مدیریت شهری در این زمینه جدی است پس از این حادثه من به عیادت این شهردار رفتیم زیرا با همه ظرفیت‌ها در جهت استیفای حقوق شهر و شهروندان و پرسنل گام برمی‌داریم. وی ادامه داد: در گزارشات آمده است ممکن است آنچه که رخ داده ساختگی باشد و بر همین اساس به بازرسی و حراست دستور داده‌ام تا این موضوع را به دقت بررسی کنند و هیچ اغماضی در این موضوع نخواهم داشت.

 

 

 

گفته می شود  محمد مرندی، مشاور هیأت دیپلماتیک مذاکره کننده ایرانی می گوید: دولت بایدن تاکنون نپذیرفته است که اجرای برجام را حتی در دوره ریاست جمهوری خود تضمین کند. این در حالی است که اگر تضمینی برای سرمایه‌گذاران خارجی جهت ورود به بازار ایران وجود نداشته باشد هیچ کمپانی و شرکتی جرأت نمی‌کند با هدف سرمایه‌گذاری وارد ایران شود.

 

 

 

گفته می شود بیژن نوباوه‌وطن، نماینده مجلس یازدهم گفته نظر می‌رسد ضرورت دارد تغییراتی در هیات‌رئیسه صورت بگیرد، در همین زمینه افراد کاملا باتجربه‌ای هستند که می‌توانند خیلی مفیدتر باشند، اینها واقعا جایشان در هیات‌رئیسه مجلس خالی و حضورشان ضروری است.در این دوره حتما باید با یک تضارب فکری منطقی منتها با حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب و وظایف مجلس به استقبال انتخابات برویم

 

 

گفته می شود بهنوش بختیاری، بازیگر سینما، تلویزیون گفته می شود در سینمای ایران ترنس داریم اما اگر اعلام وجود و حضور کنند صددرصد ممنوع‌الفعالیت می‌شوند. ترنسی داشتیم که عمل تطبیق جنسیتش را هم انجام داد ولی از وقتی که عملش را انجام داد دیگر به او کار ندادند.

 

 

گفته می شود امروز در مراسمی از زحمات محمدجواد خسروی شهردار سابق منطقه ۹ تقدیر و سید محمد رحیم مرتضوی فرزند سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور به عنوان شهردار این منطقه منصوب شد.

 

 

گفته می شود بانک مرکزی اعلام کرده بر اساس ابلاغ این بانک به گمرک و مبتنی بر مصوبه ستاد مقابله با تحریم شورای عالی امنیت ملی، ورود ارز به کشور (اعم از اسکناس و حواله) معاف از مالیات است.

 

 

گفته می شود وزیر جهاد کشاورزی در برنامه شکبه خبر با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز وجود ندارد، گفته شرکت پشتیبانی امور دام کشور تنها در اردیبهشت ماه ۲۰ هزار تن مرغ مازاد خریداری کرده و در انبارها ذخیره کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*